[14] Bu gece sadece senin için geleceğim sevgilim.

11.8K 721 532
                                    

Selam ben geldim sakin bir bölümle geldiğimi düşünüyorum ama sizin için ne kadar sakin olur bilemem fddjslsdjs yazılmış bir bölümdü ama bir türlü düzenleyip atacak fırsatı bulamadım üzgünüm umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. Smut için geldiyseniz eli boş döneceksiniz :( bu kadar uzatmamın sebebi basit bir şekilde olsun istemiyorum o duyguyu dibine kadar yaşasın, yaşatsınlar istiyorum o yüzden smutta ısrarcı olmayın beni de üzmeyin... Keyifli okumalar :3

|14| Bu gece sadece senin için geleceğim sevgilim.

Acının beni ele geçirmesi kaçınılmazdı. Ansızın çok alelacele yakalanmıştım ben bu duyguya. Uyarılmıştım tenim içimdeki bu dinmek bilmeyen duygularım hepsi uyarmıştı beni. Acı üzerine kurulmuş hatalarla dizilmiş bir hayatım vardı bunu biliyordum. Beni ele geçiren acının mimarı oydu. Boynumda binlerce el vardı sanki ve o ellerin hepsini tanıyor gibiydim. Onun ellerini binlerce el arasından tanıyordum beni boğuyordu. Ve can çekişiyordum avuçlarında. Acıyı engelleyemediğim gibi onu da engelleyemiyordum. Defalarca kez ölüyordum ona. Ayaklarımın altı kan içindeydi ve biz kez olsun canımın acısına üzülmemiştim. Aksine güldüm ben ayaklarımın altına bakarken, kabuk bağlayan yaralarımın üzerinde onun parmak izleri işlenmiş diye güldüm ağladım ama güldüm.

Öğreneceğim her şeyi burnumdan getirerek öğrendim ben. Sevişmeyi bir başkasının hayatımı kararttığını o gün öğrendim. Kimseye gidemedim o hataların üzerine bir hayat inşa ettim. Ağzımda kan tadı varken öpüşmenin verdiği hazzı öğrendim. Hiçbir şey öğrenememiştim onunla savaşmak adına. Canım yanmıştı ağlamamayı öğrendim sanmıştım. O benim hayatıma girdikten sonra ben hiç başlamamış bir şeye bile saatlerce ağlamak istiyordum.

O beni yakıp kül ediyordu. Yan yana değil de beni yana yana kül etmişti. O beni yakıp kavuran bir cehennem gibiydi. Ve ben bir kere bile bu hissi terk edip cennette olmak istememiştim.

Bitkindim tükenmenin eşiğine gelmiştim. Beni özlediğini duymak istemiştim. O sessizlik yerine çekip vursaydı beni dağıtsaydı onu düşlediğim beynimi daha az acırdı canım biliyordum. "Buraya bakın." demiştim sesim çıkmıyordu. "Biriniz buraya baksın..." taksi kornaya bastığında duymuşlardı sesi. Koşmuşlardı yanıma. Bu halimi görünce dehşete düşmüşlerdi. Sebebi belliydi. Onun yanından ayrıldıktan sonra kavgaya karışmıştım ve acıyı hissetmeyene kadar dövülmüştüm. Şimdi kapımın önünde yığılıp kalmıştım. Onsuz yapamıyordum ve başka çarem kalmamıştı. Babam başımdaydı içeri taşımışlardı beni. Dizlerinde yatıyordum yaralarımı sarmaya çalışıyordu. Taehyung tam olarak böyle hissettiriyordu bana. Bir baba kadar güvenilirdi her zaman o dokunuşları. Bu yüzden kirpiklerimden parmak uçlarıma kadar ona bırakmıştım kendimi.

"Jungkook ne oldu bebeğim sana?" demişti babam bundan önce binlerce kez sorduğu sorunun aynısıydı havada kalıyordu. Ne olmuştu bana? Vurulmuştum öyle silah yarasına benzemiyordu tüm organlarım delik deşik olmuştu. "Dövdüler baba beni." demiştim. "Çok dövdüler." niyetim belliydi bilerek isteyerek dövdürtmüştüm kendimi. "Kim yaptı bunu sana? Onu öldürürüm onu dünyadan silerim söyle..." demişti zorlukla başımı sallamıştım. "Sokak kavgasına karıştım." demiştim elleri saçlarımın arasındaydı. "Bir iyileş sen yeter ki iyileş sana bunu yapanları tek tek bulup cezasını veririm." demişti yutkunamıyordum istediğim bu değildi. Benden başka kimse suçlu değildi birini bu kadar istemek benim en büyük suçumdu. Kimsenin suçu yoktu ben bilerek dövülmek istemiştim.

"Yalnız yakalanmasaydım yanımda biri olsaydı böyle olmazdı..." demiştim fısıldayarak. Çok çaresizdim hala deli gibi onu istiyordum yanımda. O istemese bile ben istiyordum. Çaresiz ve aptalın teki olduğumu zaten biliyordum. Bilmediğim neden hala o diye diretiyordum? "Taehyung'un bundan sonra geceleri de seninle kalmasını ister misin?" demişti her şeyi bu yüzden yapmıştım o an düşüncem buydu. Hep yanımda kalması için bir bahane üretmekti fakat o benim yanımda olmak istemediği aklıma gelmişti. Zorlamı tutacaktım onu yanımda? Ona her dokunmak istediğimde onunla sevişmek istediğimde, beni istemeyişini kaldıramayacağım gelmişti aklıma. "Minho..." demiştim yutkunarak. "Geceleri o durur yanımda gerek yok ona söyleme boşuna." demiştim başını sallamıştı hızlıca.

bodyguard | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin