2

1.9K 68 6
                                    

- Za godzinkę dojedziemy do lotniska. - oznajmiła rodzicielka.

- Okej.

Włączyłam swojego srebrnego Iphona 8 i przejrzałam instagrama. Nudziło mi się, więc szukałam jakiejś ciekawej aplikacji na app store. Jak zawsze nic, więc podłączyłam słuchawki do telefonu i przez pierwsze minuty nic nie zakłócało melodii, jednak dostawałam masę sms'ów.

Nieznany: Hej malutka

Nieznany: Z jakiej planety jesteś?

Nieznany: Bo masz nieziemski tyłek

Nieznany: Żyjesz skarbie?

Postanowiłam odpisać.

Ja: Skąd pewność, że niby jestem dziewczyną? A może jestem facetem, hm?

Nieznany: Intuicja

Ja: Często zawodzi

Nieznany: Moja nigdy

Ja: Śmiem wątpić

Nieznany: Ranisz me serce, Julio

Ja: No poetą to ty nie zostaniesz... Poza tym, jaka Julia?

Ja: To ma być jakiś głupi żart? Mark? Mel?

Nieznany: Mark? Mel? Niee, Shawn. A ty jak masz na imię NieJulio?

Ja: Ha ha ha. Bardzo śmieszne.

Nieznany: Tak, śmieszne. Tylko nie bardzo wiem z czego się śmiejemy

Ja: Czekaj.

Odłożyłam telefon na siedzenie obok. Czy Melissa i Mark robią sobie jaja? To coś o "Julii" było mega w ich stylu. Zadzwonię do przyjaciółki i ją o to zapytam.

Rozmowa z Diabeł😈

- Mel, piszesz do mnie z jakiegoś nieznanego numeru?

- Co? - głos przyjaciółki był lekko ochrypły, ale zdawała się rozbawiona zaistniałą sytuacją.

- No weź. Nie zgrywaj się, a Mark?

- Mark siedzi obok mnie i ma rozładowany telefon.

- Napewno? Jesteś pewna, że to nie wy?

- Napewno.

- Okej, pamiętaj, że Ci ufam. Kurde, muszę kończyć. Dojechałam na lotnisko. Tęsknię za wami!

- Ja za tobą też! - krzyknął Mark na co się zaśmiałam.

- Kochamy Cię, papapa! - razem krzyknęli.

- Ja was też, paaa!

Zakończyłam rozmowę. Zauważyłam spływającą łzę po moim policzku. Wytarłam ją i wyszłam z auta. Wraz z mamą, otworzyłam bagażnik i wyjęłam z niego spotrową torbę i walizkę.

- Pa mamo. - przytuliłam ją. Rzuciła szybkie "pa córeczko" i, że się śpieszy. Ale moja mama mnie kocha. No nic, więc poszłam. Żegnałam się z pięknym widokiem Dallas.


Crush; S.MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz