TESSA
Reggel az ébresztőm hangos rikácsolása ébreszt, amitől általában már reggel el szokott menni az amúgy is elég kevés életkedvem.
Hogy ki is vagyok én? Nos, azt még magam sem tudom teljesen.
A nevem Tessa Wild és 17 éves leszek két hónap múlva. Szőkésbarna hajam és sötétzöld szemem van. A jelenlegi iskolámban sikerült magamat megutáltatnom egy év alatt. Hogy hogyan? Nem, nem voltam se az osztály lúzere - mondjuk elég könyvmoly vagyok -, se egy kurva. Igazából annyi a történet, hogy én bármikor, bárkinek vissza tudok beszélni, és mindig kiállok az igazamért. Sajnos - vagy nem - ami a szívemen, az a számom. És ezért nagyon sok ember apuci kis flegma hercegnőjének tart.
Kilencedik után megbeszéltem apukámmal, hogy a tizediket már másik suliban kezdem. Ő tudott mindenről, sőt, már félévkor át akart íratni az új sulimba, de akkor még azt hittem, hogy még változhatnak a dolgok. Tévedtem...
Remélem azért ott nem fogom ennyi idő alatt megutáltatni magam...És most éppen a szekrényem előtt állok és keresem azt a rohadt fehér blúzomat, amit még tegnap ezer százalék, hogy ott láttam a helyén.
○○○
Éppen apu mellett ülök a kocsiban a fehér csipkés blúzomban, a fekete nadrágomban és a szintén fekete bakancsomban.
Nincs az az isten, hogy én valami viszonylag elegáns cipőben legyek.A rövid úton George próbál engem nyugtatni, de őszintén, valamiért egy cseppet sem izgulok, egyáltalán nem érzek semmi félelmet, inkább csak békésen gondolkodom az élet nagy dolgain.
Mikor odaérünk, elköszönök tőle és besétálok a gimibe, mert az épület előtt csak alig volt pár ember.Mivel nem akartam keresgélni, meg szaladgálni a folyosón, mint egy idióta ahhoz, hogy megtudjam, hogy hol van az osztálytermem, leszólítottam egy normálisnak tűnő srácot, viszont ő már vagy öt perce itt dadog nekem össze-vissza, olyan dolgokról, amiket nem is értek.
- Kopj le, Derek! - ér mellém egy sötét hajú, kék, nem is, inkább zöld szemű srác, talpig feketében. Az előző sulimban így néztek ki a suli fuckboyai, akikért mindenki odáig volt...
- Elnézést, de te ki a franc vagy, hogy így beszélsz egy emberrel? - na igen, erről beszéltem nektek.
A srác úgy tűnik, nem sértődik meg, csak elmosolyodik.- Héj, nyugi cica, látszik, hogy új vagy itt. Egyébként örülhetnél, mert Dylan még itt makogott volna neked vagy 5 éven keresztül a kocka dolgairól. Amúgy milyen udvariatlan vagyok! Jack Fox vagyok, de neked csak daddy. - akaratlanul is felnevetek, hogy hogy lehet valaki ekkora beképzelt barom.
- Te hülye vagy! Anyád a daddy! Az én nevem Tessa Wild, de neked csak Tessa. - nyújtom felé a kezem, amit ő kézrázás helyett vigyorogva megpuszil. Egyébként közben hova tűnt Derek-Dylan? Mindegy.
- Na figyelj ide, Rókagyerek, ha már ilyen bájosan elzavartad Dylan-Dereket, akkor mondd el nekem, hogy hol találom a 10.b termét! - erre csak felnevet, majd int hogy kövessem őt.
- Még senki se hívott Rókagyereknek.
- Érdekes, én amint meghallottam a neved, egyből egy rókához kezdtem hasonlítgatni a fejedet. - vágok pókerarcot, majd mindketten elnevettük magukat.
- Azért remélem az én arcom vadabb, mint egy rókának. - oké, ezt visszakaptam.
- Persze-persze.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...