JACK
Kelj fel, vár egy új nap,
Tele vidámsággal,
Süt a napocska,
Csak úgy virrad.Idegesen nyomom ki az ébresztőmet. Elfelejtettem, hogy tegnap Adam valamit baszakodott a telefonommal, csak nem kérdeztem meg tőle, hogy mit csinált. Már rájöttem...
Gondolataimból a Messenger össze nem téveszthető és idegesítő hangja rángat ki.VADxixa😻💛: Sajnalom, de a mai napod pont ugyanolyan szar lesz, mint tavaly, amikor meg nem jartam ide...
RÓKAgyerek😪💙: Komoly, hogy pont most lepsz le Mexikoba?
VADxixa😻💛: Hulye. Mondtam, hogy a suli utolso heteben fogok megszokni. Lazas lettem, mert miutan hazaertem toletek, nem talaltam a kulcsom, es fel orat alltam az esobe, mire rajottem, hogy a kabatzsebemben van☺
RÓKAgyerek😪💙: Nyomorek. Jobbulast💗 amugy ugy erzem, hogy ezert most valamennyire engem hibaztatsz, pedig en mondtam, hogy hazakiserlek😂😂
VADxixa😻💛: EN? Soha senkit nem hibaztattam meg egesz eletemben...
RÓKAgyerek😪💙: Azt is mondtad mar, hogy nem szoktal hazudni..
RÓKAgyerek😪💙: Viszont most megyek, mert megol az a fasz Mr. Taylor, ha kesek. Majd delutan atmegyek hozzad, jo?VADxixa😻💛: Okes💓
Akkor irány az iskola. Egyedül. Ezaz.
○○○
Kivételesen hamarabb értem be a suliba, így Felixszel lógtam, aki valamiért mindig tök korán itt szokott lenni. Én mondom, elég fura a srác, de nagyon bírom. Elmondta, hogy múltkor azért nem volt velünk ebéd szünetben, mert egy lányt fűzött. Őszintén kíváncsi vagyok arra a csajra, hisz neki leginkább egyéjszakás barátnői voltak eddig, még sosem futott egy lány után sem.
Én is meséltem neki, azt is elmondtam, hogy Adamet már legszívesebben úgy kivágnám a hülye "poénjaival" együtt, mint macskát szarni.
Végül kitaláltuk, hogy mivel prankeljek vissza neki, így most azt várjuk, hogy mikor tolja már ide a seggét.- Hali srácok, Tess? - ér hozzánk Hannah, így már Adamen és persze Tessán kívül teljes a mi kis csapatunk, ugyanis pár perce Sam is csatlakozott a gangünkhöz.
- Lázas lett. Beszéltük a srácokkal, hogy délután átmegyünk hozzá, gondolom te is jössz. - mondom, mire bólint.
- Császtok! - érkezik meg végre Adam.
- Cső. - mondom unottan, mire ő rám vigyorog. Felixen kívül senki nem tud a szívatásomról, viszont a fiú le fogja videózni, így Adam sokkal jobban meg lesz prankelve, mint én a kis ébresztőivel.
Nagyjából egy kupacban vannak a szekrényeink, így együtt vonulunk feléjük. Adam miután kinyitja a szekrényét, 10 liter neon sárga ragacsos trutyi ömlik rá, és ezzel egy időben kezd el ordítani a sulirádióból a We Are the Champions refrénje. Még jó, hogy Felix ismer egy sulirádiós srácot.
Viszonylag kevés ember van a folyosón, de mindenki sír a nevetéstől, meg persze Adam arcától.- Jól van haver, ezzel hivatalosan is megkezdődött a háború! - mondja Adam full komolyan, mire én is elkomolyodom, és a kezemet nyújtom felé.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...