TESSA
- Meglepetés! - ordítja a képembe Sam, Adam, Felix, Brandon, Avery és Hannah, miközben az utóbbi egyből a nyakamba veti magát.
- Ugye nem gondoltad, hogy kihagynánk a születésnapodat? - ölelget. Őszintén? Nem. De azt hittem, hogy majd holnap vagy következő hétvégén ünnepeljük meg, mert mindenki talált elég jó indokokat mára, amik miatt egyáltalán nem haragudtam, mert amúgy sem szeretem a nagy felhajtásokat, de ez most nagyon jól esik.
- Köszönöm. - ölelek át mindenkit szorosan. - Esküszöm mindjárt elsírom magam, amikor látom Brandont vigyorogva közelíteni egy nagy dobozzal a kezében.
- Ezt hatunktól kapod. Reméljük tetszik neked.
- Biztos ki akarom én ezt bontani? Nem hinném, hogy Felix véletlen videózik.
- Na gyerünk. - nevetnek fel.
Tényleg mindjárt elsírom magam. Komolyan. Hogy mit rejtett a doboz? Egy ágyneműhuzatot és két pulcsit. Ez mind szép és jó. Annyi a bibi, hogy ezeken egy Jackkel közös képünk van rányomtatva, amin nem néz ki semelyikünk sem túl előnyösen.
- Mi ez? - visítok fel. - Kinek az ötlete volt ez az undorító dolog? - nézek körbe nevetve, miközben folyik a könnyem. - Mindegy. Gondolom úgyis Samé. - legyintek.
- Nem tetszik? - néz le rám ártatlanul az említett személy.
- Imádom. De az egyik pulcsi el van számozva. - nézegetem.
- Ó, nem. Az egyenruha Jackkel. Ebben lesztek az első nap, vagy nagyon megsértődünk. - mereszti rám az őzike szemeit.
- Te erről tudtál? - bökök Fox mellkasára.
- Szerinted engedtem volna, hogy ilyet csináljanak? - kérdezi jogosan, hisz tényleg ocsmányak. Az enyém fekete, övé pedig fehér alapon van. Amúgy tök jó pulcsik lennének, ha nem az a ronda snapchatfilteres szíves szelfi lenne, amin mi is borzasztóan nézünk ki.
- Hát jó. Ha ez a legnagyobb álmotok, akkor ebben leszünk. - mondom, mire Jack fájdalmasan sóhajt egyet. Na igen. Lehet, hogy hülye, de még így is kétség nélkül ő a legnormálisabb a bandából. Nem is értem néha, hogy lóghat Adammel vagy Sammel. - Köszönöm ezeket a csodás ajándékokat.
- Oké. Szóval, most pedig kezdődjön a buli! - ordítja el magát Brandon, mire átgondolom az életemet.
Samék elkezdenek alapozni, de Aves és Felix például elmennek, hogy át tudják venni a ruhájukat. Engem is éppen Hannah ráncigál a strand felé a parton.
- Várj már Hannah! Hova megyünk? - állítom le a lányt.
- Nem messze vannak itt mosdók, ott kisminkellek téged, meg felöltözünk.
- De mit veszek fel?
- Jackkel intézkedtünk. - lóbálja a barátom hátizsákját. Már értem, hogy miért volt olyan fura. - Szóval van ruha meg smink.
○○○
Azt kell, hogy mondjam, nagyon király ez a buli.
Miután végeztünk Hannahval, visszamentünk a srácokhoz. Mindenki kicsípte magát valamennyire, szóval kicsit kevésbé feszengtem a csillogós ruhámban és sötét rúzsommal. Főleg, hogy Jack minden egyes alkalommal amikor meglátott, végigmért és elsötétültek gyönyörű zöldeskék íriszei.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...