JACK
Reggel van, reggel van, kelj fel,
Gyere szamócát szedni az erdőbe,
Vadon nőtt eper, málna a bendőbe...Mi. A. Fasz.
Amióta barátok lettünk Adammel, mindig prankeljük, meg csesztetjük egymást. Igaz, három év alatt már megszokhattam volna tőle az ilyen húzásokat, de engem inkább az érdekelne, hogy mégis, hogy a faszomba talált ilyen dalt? Biztos az öt éves húga mutatta neki. Legalább nem hajnali négyre állította be ezt a csodás ébresztőt, mint legutóbb...
Miután sikerült túllépnem a reggeli sokkon, gyorsan elkészültem, majd lementem anyához, apa üzleti úton van, a bátyám meg biztos a nőjénél.
- Jó reggelt kicsim!
- Szia anya! - nyomok a homlokára egy puszit.
Gyorsan eszek egy kis müzlit, majd felhúzom a bakancsomat, és megyek az én szerelmemhez, Rosiehoz. Egy éve van nálam a Rover, és imádom. Basszus... úgy beszélek, mint egy csaj az új táskájáról!
Ahogy közeledem a pokolhoz, egy ismerős alakot fedezek fel a járdán.
- Hé Vadmacska, ne vigyelek el? - lassítok le, ezzel megijesztve Tessát.
- Baszki Rókagyerek, azt hittem egy szervrabló akar elrabolni! - mondja dühösen, majd beszáll mellém. Fura, hogy nem ellenkezik...
- Na mi van? Meguntad, hogy mindig könyörgöm neked, azért, hogy elvihesselek?
- Nem, csak rájöttem, hogy jobb a kocsiban, mint gyalog. - vigyorgott rám.
Igaz, alig pár napja ismerem, de van ebbe a lányba valami különleges. Klisésnek hangzik, de ő tényleg nem olyan, mint a többi lány. A sulinkban nem sok normális csaj van, közülük csak Hannahval vagyok jóban, de ő meg az unokahúgom. Tessa pedig, nem is tudom, olyan természetes. Nincs festve a haja, nem sminkeli magát, nem hord kihívó ruhákat, de így is gyönyörű! De amivel igazán megfogott, az a nagy szája. Hiába aláz néha a sárga földig, én imádom, hogy ilyen a stílusa.
Igazából megpróbálnék ráhajtani, de tudom, hogy egyből elküldene, és valljuk be, volt már jó pár nőügyem is, amiből azt vonná le, hogy ő csak egy éjszakára kell nekem...- Hé Jack, figyelsz rám? - kérdezi a mellettem ülő lány. Basszus. Tökre elkalandoztam...
- Bocsi, mit is mondtál?
- Semmi, csak azt akartam kérdezni, hogy suli után nem jönnél-e át hozzám? - elég rendesen meglepődtem kérdésén, és úgy látszik, ezt ő is észrevette, mert egyből utána elkezdett magyarázkodni. - Ne értsd félre, csak tudod, alig ismerjük egymást, és úgy is csak egyedül lennék otthon. Plusz, ha igent mondasz, akkor biztos, hogy megvan haza felé is a fuvarom. - vigyorodik el újra.
- Tehát csak ki akarsz engem, meg Rosiet használni? -kérdezem tettetett csalódottsággal.
- Rosie?
- A kocsim.
- De nyomorék nevet adtál neki! - tör ki belőle a nevetés, én meg inkább úgy csinálok, mintha megsértődnék, és hozzá se szólok egész úton.
○○○
- Mi az, vihar van a paradicsomban? - kérdezi vigyorogva Sam.
- Hülye. Nem. Csak megsértődött rám ez a nyomorult, és ezért nem szól hozzám. - két új dolog van, amit meg kell, hogy szokjak. Az első, hogy Tess naponta vagy harmincszor szól be nekem, vagy szívat meg.
A második pedig, hogy Samék már az első naptól kezdve viccelődnek a még nem létező kapcsolatunkkal.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...