VI. Horror park

11.2K 407 137
                                    

TESSA

Csütörtökön volt először, hogy már nem éreztem úgy magamat, mint egy haldokló zombi. A többi nap alig tudtam lélegezni, főleg éjszaka, mert teljesen be volt dugulva az orrom. És azonkívül, hogy még nem fűtünk, tényleg igaza volt a Rókagyereknek. Forróbb voltam, mint egy radiátor.

Viszont nagyon jól esett, hogy mindennap itt voltak a srácok.

Most péntek van, és jelenleg halálra unom magam. Általában így telnek a beteg napjaim: felkelek, eszek, olvasok, sorozatot nézek, eszek, sorozatot nézek, jönnek Felixék, eszünk, hazamennek, eszek, jön apa, sorozatot nézek, alszok.
Viszont ma több bökkenő is történt, hisz kiolvastam már az utolsó könyvet is, amit akartam, így az olvasás kilőve. A kedvenc sorozatom, a Miraculous Katicabogár és Fekete Macska kalandjai éppen szünetel, én meg már az összes részt láttam. Más elég furán néz rám, amikor elmondom, hogy mi a kedvenc sorozatom, de esküszöm nektek, hogy tizenhat éves létemre imádom.
Sorozat nézés is kilőve...

Úgy döntöttem, mivel régen 6 évig gitároztam általánosba, megpróbálok lejátszani egy dalt, úgyhogy már lassan egy órája próbálgatom a Let me down slowly-t, és mar egészen jól megy. Az elején nehézkesen ment az akkordok lefogása, de már simán játszom őket.

Észre sem vettem, hogy mennyire elment az idő, csak akkor, amikor jött egy üzenetem.

RÓKAgyerek😪💙: Most csak egyedul jovok. Mindenki passzolt teged, igy nekem muszaj mennem :((

VADxixa😻💛: Mindjart megsajnallak ( ͡° ͜ʖ ͡°)

RÓKAgyerek😪💙: Rohadj meg xdd fel ora es ott vagyok

VADxixa😻💛: Hallod
VADxixa😻💛: Hozz nekem kajat pls

RÓKAgyerek😪💙: Mi? Nem hallottam

VADxixa😻💛: HOZZ KAJAT

RÓKAgyerek😪💙: Nem kell kiabalni...

VADxixa😻💛: Bocs.

RÓKAgyerek😪💙: 😂😂😂

○○○

- You say you love me, I say you crazy
We're nothing more than friends
You're not my lover, more like a brother
I known you since we were like ten, yeah

Don't mess it up, talking that shit
Only gonna push me away, that's it
When you say you love me, that make me crazy
Here we go again - üvöltöm a szöveget a telefonommal együtt.

- Most komolyan így vársz engem? - szólal meg egy mély hang a hátam mögül, mire ijedtemben gyorsabban kezd verni a szívem a kelleténél.

- Baszd meg, Jackie! Kopogj már baszki! Megijesztettél!

- Nyugi Tessie, hoztam neked kínait. - mondja, mire odarohanok hozzá, és megölelem.

- Imádlak.

- Tudom. Viszont ami azt illeti, egy kicsit megbántottál a dallal. Pedig én ma akartam megkérni a kezed. - mondja tettetett szomorúsággal.

- Fel kell, hogy világosítsalak, hogy soha nem fogok férjhez menni. Megígértem kilenc éves koromban apának, hogy apáca leszek. - vonom meg vállam, egy olyan "ez van" stílusban.

MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now