TESSA
Csütörtök. Hogy mi is történt az elmúlt két napban?
Először is, Hannahval nagyon jóba lettünk. Miután az a nyomorék Fox hazavitt engem, egész délután Hannahval írogattam, meg telefonáltam. Bevett engem egy Helyi nyomik nevű csoportba, amibe természetesen a srácok vannak benne.
Ezenkívül sok dolgot tudtunk meg egymásról, kedden suli után át is jött hozzám, szerdán meg végig chateltük a délutánt. Úgy érzem, hogy bármit el tudok neki mondani, egyedül azt nem merem még, hogy mi történt az anyukámmal, de tudom, hogy előbb-utóbb úgyis be kell majd neki és a srácoknak számolnom. De az még remélem, hogy nem most lesz.Másodszor: Jack. Az elmúlt napok alatt elég sokat hülyültünk, meg szívattuk egymást, de nem igazán tudok róla sok mindent. Látom, hogy nap, mint nap megbámulják őt a folyosón, (persze jogosan, hisz magas, izmos, népszerű srác, és persze a kék szemével, meg a fekete hajával sem éppen a legrondább fiúk közé tartozik) de ő ezekkel egyáltalán nem foglalkozik. Annyit megtudtam róla Hannahtól, hogy régebben elég rossz volt, cigizett, majdnem bukott, nőcsábász volt, de azóta elvileg megváltozott. Hogy mégis miért, arról fogalmam sincs.
Ezenkívül pedig: Felix, Adam és Sam.
Felixszel pár órán együtt ülök, nagyon jófej gyerek. Ő a legnormálisabb srác az osztályból, pár fiún kívül, az összes egy fuckboy. Elég sokat beszélgettünk, sőt, tegnap még lelkiztünk is lyukas órában. Meglepett, hogy nekem számolt be a szerelmi életével, de azt mondta, hogy neki egy "női szem" kéne. Tehát tegnap egy órán át, a könyvtárban ültünk és beszélgettünk.Adam és Sam pedig mind nagyon jó srácok, kettesben még nem beszélgettem sokat velük, de nagyon szeretem őket. Ők eggyel felettünk járnak Jackkel együtt, de komolyan, néha mint az ovisok, úgy viselkednek. Ők igazi nőcsábászok, főleg Sam. A fiú sokszor fáraszt is a hülye dumáival, mert tudja, hogy mennyire idegesítenek ezek a szövegek.
Az iskoláról annyit mondanék, hogy év elejére tekintettel, még nem nagyon tanultunk, de nemsokára jönnek majd az ismétlő dolgozatok. A tanároknak be kellett mutatkoznom mindig, egy idő után a mellettem ülő Hannah, vagy Felix is elkezdte velem együtt mondani a szövegemet, hisz annyiszor mutatkoztam már be, hogy az egész osztály tudja már a kis mondókámat.
A szüneteim általában arról szólnak, hogy keresgetem a különböző termeket, ahol éppen lesz a következő órám. Persze a srácok mindenben segítenek.
Felix, a furfangos cica🐈: Valaki mar itt van a suliba?
Hannah Montana🎤: Ki a rakom lenne fel hetkor a pokolban onszantabol?
Felix, a furfangos cica🐈: Mit tom en. Unatkoztam azt bejottem XD
TESS-Vesz City🏡: Istenem, akkora egy nyomorek vagy, nem hogy aludnal...
Téli JACKi❄👕: Szolitottal, Tess?
TESS-Vesz City🏡: Hulye... amugy meg most kivetelesen nem neked, hanem Felixnek mondtam, hogy nyomorek. SAJNOS nem jott ossze a poenod, igy sajat magadat oltottad be:((
Sam, a tűzoltó🚒: Gyermekeim chill, miert kell hajnalban egymasnak esni?
Téli JACKi❄👕: 😏😏🔥
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...