XXIII. And i oop

8K 262 122
                                    

JACK

Save the fucking turtles! And i oop sksksksks.

- Uram isten. Miért vagyok ennyi idiótával körülvéve? - dünnyögöm magamban hajnali ötkor a párnámba. Adamék mostanában nagyon rákattantak erre a tiktok dologra, és valahogy mindig megoldják, hogy ilyen nyomorék ébresztőket állítsanak be nekem. Ezzel nem is lenne olyan nagyon nagy baj, mert én is állandóan szívatom őket, csak én tipikusan az az ember vagyok, aki ha egyszer felkel, utána már nem tud visszaaludni.
Nyomorultságomban végül úgy döntök, hogy ráírok Tessre.

RÓKAgyerek😪💙: Szeress Asszony.
RÓKAgyerek😪💙: TESSA!
RÓKAgyerek😪💙: Ebredj Tess
RÓKAgyerek😪💙: Szanj meg!

VADxixa😻💛: ?
VADxixa😻💛: Mit muvelsz?

RÓKAgyerek😪💙: Gyere ki velem a parkba vagy valahova

VADxixa😻💛: Adam ebresztett?

RÓKAgyerek😪💙: Talalt

VADxixa😻💛: Megverem. Eskuszom. Hajnali ot van!

RÓKAgyerek😪💙: Ezt vegyem beleegyezesed jeleul?

VADxixa😻💛: Jo, de beulunk valahova, ami mar ilyenkor nyitva van. Nem akarok megfagyni

RÓKAgyerek😪💙: 25 perc mulva ott vagyok erted

VADxixa😻💛: Rohanok. Sprintelek. Esku nem alszok vissza.

RÓKAgyerek😪💙: hulye💗
RÓKAgyerek😪💙: Esku elhiszem

Ezek után felkaptam magamra a fehér pulcsimat, a fekete farmeromat és kabátomat, majd magamra csaptam a bakancsomat is. Fogmosás után pedig beindítva Rosiet mentem is Tessért.

- Most is abba a sunshine kávézóba akarsz vinni, vagy hova? - kérdezget a mellettem ülő lány.

- Megnéztem, fél hétkor nyit, szóval vagy Starbuksot kapsz vagy Mekit. Ezek vannak a közelben.

- KFC.

- Meki.

- Sokkal jobb a KFC. A krumpli is finomabb. - erősködik.

- Fú basszus akkor megyünk a plázába és rendelünk mindkettő helyen, megfelel?

- Tökéletes. - vigyorodik el.

- Szörnyű vagy. Érted próbálok én lenni a domináns fél a kapcsolatunkban, erre mindig leintesz. - játszom meg magam.

- Hát ez elég szomorú. Egyébként mivel ébresztett ma Adam? - hagyja figyelmen kívül a szenvedésem.

- Azoknak a tiktokos hippiknek a sziszegésével meg a teknősvédő dumájukkal.

- Mi bajod a környezetvédelemmel?

- Semmi, ezekkel a lányokkal van bajom.

- Te hímsoviniszta állat. - akad ki Tess, mire felröhögök, közben pedig megpróbálom kiadni az a sziszegő hangot, amit azok a VSCO csajok csinálnak, amin még jobban elkezdek fulladozni a nevetéstől.

MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now