Köszönetnyilvánítás

5.7K 147 42
                                    

Hiii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szóval... nem igazán szeretnék ódákat zengeni, főleg, hogy nem hinném, hogy túl sok embert érdekelne ez az egész. De ha már eddig eljutottál, akkor kérlek olvasd végig!

Tíz hónapon keresztül írtam ezt a könyvet, ami életem első története. ( Jó, a Wattpad vs. real life nem számít.) Tudom, hogy iszonyatosan sok mindenben kell még fejlődnöm, éppen ezért akartam egy full basic gimis könyvet írni legelőször, amihez nem nagyon kellenek komoly gondolatok meg cselekedetek.
Megfordult már az is a fejemben, hogy majd valamikor a jövőben esetleg írnék ennek egy folytatást, viszont ezt mindig leszavaztam, mert most valljuk be őszintén. Kik azok, akik összejönnek gimi közepén, aztán életük végéig együtt maradnak? Biztos van rá példa, de nem túl sok. Éppen ezért akartam ezt a történetet most befejezni. Írhatnék még száz meg száz részt, de felesleges szerintem. Hisz ez a könyv tényleg csak annyiról szól, hogy a főszereplő egy új életbe csöppen bele barátokat és szerelmet találva. (Jó, ez így most elég furán hangzott)

A lényeg, hogy ma, 2019. november 22-én végleg lezárom a Minden egy becenévvel kezdődött című könyvemet több, mint tíz hónapnyi "szenvedés" után 25 résszel, plusz a prológussal és epilógussal. Akik a legelejétől kezdve követték a történetet, azok tudják, hogy elég sok ideig (3-4 hónapon keresztül) teljes mértékben inaktív voltam, aztán jött a nyári szünet, és újult erővel kezdtem el publikálni a részeket. Főleg azoknak szeretném megköszönni, akik ezidő alatt is ugyanúgy olvastak és kitartottak, de természetesen mindenkinek nagyon hálás vagyok az aranyos kommentekért és vote-okért, illetve nap, mint látom, hogy beteszitek az olvasólistáitokba a könyvemet, ami szintén nagyon jól esik.

Azt is írtam egyszer nyáron, hogy gondolkodom egy új történeten, de biztos vagyok benne, hogy azt a könyvet nem kezdem el jövő nyárig, csak akkor, amikor tényleg lesz rá időm. Egyébként én nagyon várom, hogy elkezdhessem azt a könyvet, mert szerintem nagyon jó lesz és remélem nektek is fog tetszeni.
Az elkövetkezendő időben nem sok esélyt látok arra, hogy az előbb említett történeten kívül nekifognék újnak, most inkább a tanulásra szeretnék koncentrálni, de ki tudja. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem leszek fent wattpadon, ugyanúgy fogom figyelni a visszajelzéseket a könyvemre, hisz akaratlanul is a szívemhez nőtt Tessa és Jack története, ahogy az egész baráti társaságuk is. A mindennapos hülyülések és oltogatások nagyon fognak hiányozni, de most már tényleg itt volt az ideje annak, hogy befejezzem ezt a könyvet.

Még egyszer köszönöm szépen, hogy velem tartottatok és remélem tetszett nektek. Illetve azt is remélem, hogy a jövőben majd még esetleg elolvassátok a többi történeteimet is.
Bye guyz♡

__________________________HÁT DE ÉN FIÚ VAGYOK

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

__________________________
HÁT DE ÉN FIÚ VAGYOK

MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now