TESSA
Hivatalosan is ma kezdődött el a szünet előtti utolsó hét. Ahogy gondoltam, a tanárok már az idegeinkre mennek több, mint egy hónappal a félév zárása előtt, és ez még rosszabb is lesz majd a következő pár napban.
- Figyel ön is, Wild? - szólít meg az a tanár, aki tényleg semmi irónia nélkül a legjobb fej itt a suliban. Mr. Parker egy harmincas pali iszonyat jó humorral, ráadásul az egyetlen olyan ember itt, aki röviden és érthetően adja le az anyagot a diákok basztatása nélkül.
- Hát persze tanár úr! - ülök fel vigyorogva, mert eddig egész órán a padon feküdve néztem ki a fejemből.
- Azt meghiszem, Wild. - mosolyodik el.
- Iróniát érzek a hangjában, Mr Parker.
- Az irónia nem az én asztalom. - válaszol, miközben próbál komoly fejet vágni.
- Ezt mondja a meggyőző póker arcának, tanár úr. - biccentek.
- Ezt megjegyeztem, Wild. - vigyorog. - Egyébként tekintve, hogy átvettünk mindent, amit mára terveztem, elengedem magukat negyed órával hamarabb. Csütörtökre válasszanak ki valamilyen filmet, amit meg tudunk nézni, a pornográf tartalmakat kérem mellőzzék. Viszlát! - hadarja el a mondandóját, aztán szó szerint kirohan a teremből.
- Imádom ezt a tanárt. - nevet fel mellettem Victoria, akivel irodalmon kell ülnöm. Egyébként csak úgy mellékesen mondanám, hogy még mindig csak kábé tíz emberrel beszélek az osztályból, de végül is ez már haladás.
- Én is, végre valaki, aki nem úgy bánik a diákokkal, mint foglyokkal. - pakolom a cuccaimat. Már csak egy tesi és egy osztályfőnöki van hátra.
- Jössz, Tess? - érkezik a padunk mellé Hannah Felixszel az oldalán.
- Persze, szia Tori! - intek a lánynak, ugyanis neki most spanyolja lesz.
- Hallottátok? - kérdezi Felix.
- Hogyne, mit?
- Megint össze leszünk vonva a 11.b-vel
- Csak nehogy legyen most is valami dráma. - nevetek fel.
- Mondjuk nektek még lehet valami jó kis összejövős hiszti, Hannah. - csatlakozik Felix.
- Úristen annyira adnám. - fordulok a fiúval szembe és úgy sétálunk tovább. - Képzeld csak el, hogy Adam meglátja Hannaht, miközben ő shortban álldogál a teremben és éppen egy felsőbb évessel flörtöl. Mondjuk Charlieval.
- Ó igen, és berontana, mint valami féltékeny pasi és lekoptatná a tagot. - folytatja.
- Emberek hahó, én is itt vagyok! - mondja az említett lány, de mi csak leintjük.
- És Hannah nem értené, hogy miért vágja be a durcit Adam, aztán bevallanák egymás iránt az érzéseiket. Milyen jó lenne már, nem? - magyarázok Felixnek, aki heves bólogatással ért egyet. - Lehetne mondjuk a shipnevük Ad... - folytatni már nem tudom, mert a hátam hirtelen neki csapódik egy felsőtesthez, majd két kart érzek a derekam körül, amik megmentenek a drasztikus találkozásommal a padlóval.
- Ejnye, te egyre vadabb vagy. - vigyorog le rám Jack.
- Bocsánat, Cicafiú. - nézek gyönyörű szemeibe.
- Ne, ne most olvadozz Jackie bébi szépséges tekintetében, hanem mondd tovább. - röhög Felix.
- Ja, igen. - fordulok vissza. - Szóval Adnah. Nyomorék, de nem gázabb, mint a Tack.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...