TESSA
Hogyan tudnám jellemezni a hétfőmet egy szóval? Megvan!
Zavaros.
De kezdjünk mindent az elejéről...
Három hét telt el a betegségem óta, és azóta sikerült nem lebetegednem újra. Napjaink átlagosan teltek, kicsit kevesebbet voltunk együtt az első egy hónapban, mert minden tanár csesztet minket dolgozatokkal, de már minden rendben.
A srácokkal egyre szorosabb kötelék van köztünk, Jackkel meg egyre nehezebb tartanom a zord és szomorú dolgot, azaz a barátzónát.
Egyébként az említett fiú ma reggel nem volt elérhető, így nem írtam neki, hogy jöjjön értem, gyalog mentem iskolába.
A szokásos gangünk már a suli előtt társalgott, így odasiettem hozzájuk.
- Hol a herceged, Hamupipőke? -üdvözöl Sam.
- Nem tudom. Ma reggel nem volt elérhető.
- Már nem is akadsz ki, hogy így hívunk? Ez így már nem buli. - nyafogja Felix.
- Bocsi.
Adam eléggé el van mélyedve a telefonjába. Hirtelen felnéz, egyenesen rám. Arca idegességet tükröz.
- Fox késik. Evelynnel a második órára esnek be. - ki a franc az az Evelyn?
- Ő meg ki?
- Jack exe. - már értem, hogy miért kerüli mindenki a tekintetemet.
- És? Nyugi srácok, hányszor mondjuk még el, hogy nincs köztünk semmi? - Oscart nekem.
- Mind tudjuk, hogy ez nem igaz. - oktat ki Hannah.
- Oké, de ki ez a lány? - felesleges tettetni, hogy leszarom őt.
- Ev Jack volt barátnője. 1 éve voltak együtt 4 hónapig, aztán a csaj megcsalta Jacket. Viszont a csaj a mai napig próbálkozik mindig Foxnál. Évfolyamtársunk. Ja, és ha ez megnyugtat, mind utáljuk őt. - vázolja fel Adam a dolgokat.
- Király.
- Héj királylány, le ne essen a koronád! - próbál vidítani Sam, ami egy kis mosolygásra késztet. - Mi sem tudjuk, hogy mi a faszért ilyen gyökér a haverunk, de mi melletted vagyunk, és te ezerszer jobb vagy, mint az a festett ribanc! - mondja, mire megölelem.
- Köszönöm srácok. Na menjünk órára, mindjárt kezdődik a fizika, hurrá! - éljenzésem inkább tűnik nyöszörgésnek, de azért megindulok.
Fizikán Felix mellett szoktam ülni, Hannah pedig ilyenkor próbál minél messzebb lenni Mr. Taylortól, így mindig leghátul húzódik meg egy magasabb fiú, Patrick mögött. Mi Felixszel a terem másik végében az utolsó előtti padban, mert az utolsót már év elején lestoppolta valaki.
Már javában folyt az óra, mikor Felix elém tol egy papírfecnit.
"Ne agyalj rajta. Barom, ha ezt csinálja."
Gyorsan kitépek egy lapot a füzetemből és visszaírok neki.
"De basszus, oké, hogy én egy nyitott könyv vagyok, és szerintem az égvilágon mindenkinek leesett, hogy belé vagyok zúgva, de ő csak haverként tekint rám."
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...