TESSA
Több, mint egy hete őszi szünet van. Erre most hova készülünk Hannahval? Az iskolába, mivel kitalálták, hogy milyen vicces lenne, ha ma lenne egy halloweeni parti. Suliidőn kívül. A suliban. A tanárokkal. A diákokkal, akiket még mindig nem ismerek kábé huszonöt emberen kívül. Szünetben. Igen, szerintem is vicces lesz.
Mondanom sem kell, hogy senki nem akar menni, de szerencsére a jó öreg igazgatónk kötelezővé tette, így nincs beleszólásunk.- Legyünk vámpírok. - dobja be a felettébb kreatív ötletet a mellettem fekvő lány.
- Úgy nézek én ki, mint aki vámpír akar lenni? - szuggerálom a plafont. - Tök jó lenne ide egy tetőablak, nem?
- Tényleg jól nézne ki. Az ágyból tudnád nézni a csillagokat. Tudom, hogy ez nagy mániád.
- Ja, szeretek csak úgy bámulni dolgokat. Esőt, naplementét, csillagokat, tájat.
- Olyan nyomorék ez a helyzet. - sóhajt fel Hannah. - Két órája fekszünk itt. Mondunk valamit, aztán fullra másra tereljük a témát.
- Jó. Tudod mit? - ülök fel. - Engem nem érdekel hogy nézek ki. Apának van egy régi munkás szettje. Tudod, az a nagyon ronda zöldes színű munkás kabát meg nadrág. Megvan előtted a kép?
- Aha. - nevet fel.
- Azt felveszem. - vonom meg a vállam.
- De akkor kérd meg Jacket, hogy ő is öltözzön munkásnak. Az tök cuki lenne.
- Tényleg aranyos közmunkások lennénk ketten.
VADxixa😻💛: Jack
RÓKAgyerek😪💙: Tessa
VADxixa😻💛: Vagod vannak azok az undorito munkas ruhak
RÓKAgyerek😪💙: Munkaruhara gondolsz?
VADxixa😻💛: Nem kizart. Tudsz szerezni mara egy olyat?
RÓKAgyerek😪💙: Igen, de szerintem erre jobb lenne egy nemmel valaszolnom
VADxixa😻💛: Meglehet, ugyanis abban leszel ma este.
RÓKAgyerek😪💙: Es ez biztos?
VADxixa😻💛: 100%
Oké, munkások leszünk Halloweenkor. Ennél jobb jelmez nem is létezik.
- Jó, el van intézve. Viszont te jól fogsz kinézni.
- Miért is?
- Tudod, hogy Adamről beszélek. - mosolygok, mire a kezébe temeti az arcát.
- Istenem. Mit akarsz csinálni?
- Fogalmam sincs. Valami egyszerű, de dögös kéne. Szerinted hogy fog kinézni Adam?
- Maximum fel fog venni egy szakadt inget, a nővére meg kisminkeli.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...