XI. Asszony

11.6K 335 59
                                    

TESSA

- Hogy tessék?! - kiált fel hirtelen a kisebb sokkból Hannah, ami érte őt, mire Jack elvigyorodik.

- Tegnap óta hivatalos a Tack.

- Esküszöm, hogy szakítok, ha így fogsz hívni minket. - sóhajtok fel, mire ő egy puszit nyom a homlokomra és összekulcsolja a kezünket a combomon.

- De miért nem mondtátok eddig? - kérdezi összezavarodottan Hannah.

- Mert nem kérdezted.

- Ti ki sem vagytok akadva? - néz a fiúkra.

- Miért lennénk? Full nyilvánvaló volt az egész. - magyarázza nyugodtan a dolgokat Felix.

- És most mi van?

- Mi lenne? - húzza fel a szemöldökét Fox.

- Anyád de jó a szemöldököd! - kiáltok fel hirtelen ezzel megszakítva őket, mire elég érdekesen néznek rám. - Még észre sem vettem, hogy ilyen, na. - röhögöm el magam, majd párszor végigsimítok az említett területen.

- Egyre furább vagy, haver. - jelenti ki döbbenten Jack.

- Jól van, eddig gáz lett volna bámulni csak úgy random az arcodat, de már megtehetem. - mondom, mire vigyorogva a vállamra hajtja a fejét.

- Most miért? Tökre normális, hogy fogdossa a szemöldöködet. - kel a védelmemre Sam visszafojtott nevetéssel, mire rákacsintok.

- Ez természetes.

- Okééé... Szóval. A szüleitek tudják? - kezdi el újra Hannah, mintha az előbbi párbeszéd nem is lett volna.

- Igen. Ennek az anyja - mutatok a vállamon lévő személyre - egyből megtudta, apám meg látta, ahogy megcsókol a házunk előtt, ezért vele szombaton, Karennel meg vasárnap lesz ilyen hivatalos vacsi szerű.

- Ennek? Látszik a szeretet, szívem. - játssza a sértődöttet Jack, mire nevetve ölelem át, és adok egy puszit a nyakára.

- Istenem, de aranyos! - olvadozik a barátnőm, mire elmosolyodom.

- És ki mit tervez délutánra? - váltok témát, majd beleharapok a szendvicsembe.

- Én fűzni fogok egy jó nőt. - vigyorodik el Sam, mire megforgatom a szemem.

- Azt a szőkét, aki elvileg a férfi mosdóban pippantotta le Logant? - kérdezi Felix.

- Aha.

- Aranyos. - mondom gúnyosan.

- Nekem nincs szükségem senkit sem fűzni. - von vállat Jack, majd elcsórva a szendvicsemet meg is eszi egyből a felét.

- Mi Hannahval fogjuk egymást fűzni. - mondom hasonló stílusban, és visszaveszem a maradék kajámat.

- Tudom, hogy tisztában vagy vele, hogy legszívesebben kifaggatnálak minden egyes dologról, de ma muszáj valami családi cuccra mennem. - sóhajtja a lány.

- Ne segítsek valamiben? Egyáltalán hova mentek?

- Nem, köszi, a ruhám is megvan már. Az öcsémnek lesz valami ovis fellépése. - magyarázza, mire bólintok egyet.

MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now