JACK
- Szóval ma végre megismerhetem a te szerelmedet, igaz? - lök vállon apa, mert azt hiszi, hogy ettől jó fejnek tűnik.
- Megismerhetted volna már egy hónappal ezelőtt is. - mondom neki, mire érzem magamon anyám szomorú tekintetét, de még ehhez az egy mondathoz is sok önkontroll kellett nekem, hogy ne csesszem fel az agyam teljesen.
- Tudod, hogy dolgoznom kellett, fiam. Alig várom, hogy lássam azt a kislányt.
- Kislányt? Ez elég pedofilan hangzott. - szól közbe Brandon, én meg hálát adok neki, hogy nem nekem kellett ezt kimondanom. - Egyébként Tessa menő csaj. Iszonyatosan okos, vicces, jó a humora és szép. Az utóbbi időben nagyon jó barátok lettünk.
- Szóval mind a kettőtökhöz közel áll? - vonja fel a szemöldökét.
- Ezzel most mire akarsz célozni? - feszülök meg.
- Semmire, csak fura, hogy ennyire jóban van Brandonnel is.
- Oké, én ezt nem hallgatom tovább. Elmegyek most a nagyiékhoz. - állok fel a kanapéról, anyának meg nyomok egy puszit a homlokára, majd veszem is a bakancsom.
- Én is mentem. - hallom a hátam mögül a bátyám hangját.
- De hova? - kérdezi anya. - Nincs is semmi dolgod.
- Bárhova. Nem akarok itt maradni, bocsi anyu. - a többit nem hallom, mert inkább becsukom az ajtót és Rosie felé veszem az irányt.
○○○
- Mesélj valamit, kicsim. Annyira hallgatag vagy. - csendül fel mama hangja a csendes autóban.
- Nincs semmi, csak a szokásos. Egyszerűen nem tudom őt elviselni.
- Petert? - kérdezi papa, mire bólintok. Apád sosem volt könnyű eset. Mit mondott?
- Tudjátok, hogy van egy barátnőm. A családból mindenki nagyon jól kijött vele már az első pillanattól kezdve, kivéve apát, hisz vele még sosem találkozott. Erre így ismeretlenül csak úgy leribancozta őt, csupán azért, mert megtudta, hogy barátok Brandonnel.
- Hát ez tipikus apád. Sajnálom. De inkább mesélj a lányról. Nagyon kíváncsiak vagyunk rá nagyanyáddal együtt.
- Bizony, alig várom, hogy lássam. A szomszéd Ellievel kinyomoztuk nagy nehezen azon az észbúkon, nagyon helyesnek tűnik. - mondja mama, mire elnevetem magam.
- Facebookra gondolsz? Amúgy tényleg az.
- Lehet, hogy az a neve.
- Mit lehet tudni róla? - fordul felém papa az ülésben, amennyire a biztonsági öv engedi.
- Most lett tizenhét éves és egyel alattam jár. Idén jött át a másik gimiből, Hannahval meg egyből összebarátkoztak meg osztálytársak is lettek. Mi is találkoztunk már előtte egyszer, de a társaságunknak ő mutatta be. Már a kezdetektől megtetszett nekem, aztán október közepén jöttünk össze.
- Ez de aranyos. - olvadozik nagyi a hátsó ülésen.
- A szüleivel is kijössz?
- Anyukája lelépett kiskorában, de George nagyon nagy forma. Iszonyatosan jó apa.
- Szegény lány. Nem hiányzik neki?
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...