TESSA
- Szóval csütörtökön együtt lesz az egész família?
- Igen, nálunk ez hagyomány. Konkrétan nagyobb cirkusz szokott lenni, mint karácsonykor. - magyarázza Hannah, miközben cékláját tologatja a tányéron. Megelégelve a tettét felmarkolom a saját evőeszközömmel és elpusztítom.
- Imádom a céklát. - csámcsogom.
- Kell? - ajánlja fel Jack a sajátját, mire nagy bőszen kezdek bólogatni.
- Amikor jöttem már csak uborkasaláta volt.
- Akkor add azt ide és tanulj meg enni végre. - cseréli ki őket Fox nevetve, amin én felháborodok, hisz aránylag egészen kulturáltan eszek most.
November 26-a van, kedd. Holnap nem kell suliba menni, mert valamiért kiadták a szerdát is szünetnek. A többi nap meg ugye evidens, hisz csütörtökön lesz Hálaadás, amire meghívtak engem is Karenék. Ez már csak azért lesz aranyos kis történet, hisz ők ezt Hannah szerint elég komolyan veszik. Elvileg azért nem vesznek fel ilyen régi borzalmas ruhákat, de mindig összegyűlik a nagy család, így lesz alkalmam mindenkivel megismerkedni. Ami fura tekintve, hogy még Jack apját sem láttam soha. Most meg egyből fogok mindenkit.
Egyébként Georgeot is hívták, de ő Olgával és a szüleivel fogja tölteni azt a napot. Szóval duplán leszünk parában mindketten, hisz George sem találkozott még a nő őseivel.- És ti is együtt lesztek majd? - fordulok Aves és Felix felé.
- Igen. - mosolyog a lány. - Nem lesz nagy felhajtás, csak a két család fog összeülni és ennyi.
- És ti? - kérdezem Adamtől és Samtől.
- Én bebaszva ünneplek majd egy árokban. - feleli Samuel drágám, mire megforgatom a szemem. - Amúgy semmi extra. Megvacsorázunk hármasban azzal a faszival, aztán ennyi. - Samnek sosem volt könnyű. Az apja meghalt rákban négy éves korában. "Szerencsére" nem emlékszik nagyon rá, így annyira nem hiányzik, mint személy az életéből, de szüksége lenne egy rendes apára. Anyukája nagyon rendes nő és próbál neki mindent megadni, de az akkor is más. Hisz igaza van. Daniel tényleg egy farok.
- Nálunk is hasonló felhajtás szokott lenni, csak mi a szomszédokkal szoktunk ilyenkor lenni, mert általában csak karácsonyra szoktak hazajönni a nagyiék. Vagy mi hozzájuk. - mondja Adam, mire bólintok.
- Nem akartok amúgy átjönni filmezni? - dobja fel az ötletet Jack. Az elmúlt pár hétben különösen sokat lógunk együtt, bár ez újra meg fog változni, amint beköszönt a december, ezzel pedig a tanárok is átkapcsolnak diktátor módba és jönnek a beadandók, témazárók, felelések a félév előtt, ami igaz, hogy másfél hónap múlva lesz, de ez a tény őket teljesen hidegen hagyja.
- Mi ma passzoljuk. - mondja Hannah és rá mosolyog Adamre.
- Csak nem? - lepődünk meg Averyvel.
- Mi? Nem. Együtt tanulunk kémiát. - vörösödnek el, mire mi inkább már hagyjuk is az egész témát, hisz úgysem érünk el semmit. Rajtuk komolyan nem lehet segíteni.
- Oké, jó tanulást. - legyint Felix. - Nekünk sem jó. Randizni megyünk.
- Hova? - kezdek vigyorogni, mint a rohadt alma a párosukon. Ők tipikusan azok a szerelmesek, akiken nem lehet nem mosolyogni, hisz tökéletesek együtt.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...