JACK
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows!
Pink fluffy unicorns dancing on rainbows!
Let's test your knowledge and see what you've learned so far!Hajnali négy óra? Én komolyan megölöm Adamet!
Fél órája forgolódom már, de sehogy sem tudok visszaaludni, amikor eszembe jut, hogy Tessa a harmadik napján felhívott az éjszaka közepén. Ha ő akkor nem engedett engem aludni, akkor most én sem őt...RÓKAgyerek😪💙: Menjunk mar el valahova suli elott
VADxixa😻💛: Muszaj volt felebresztened?
RÓKAgyerek😪💙: Naa...🙄💓
VADxixa😻💛: Jo, de akkor husz perc mulva itt vagy elottem a futott kocsiddal egyutt.😂💕
RÓKAgyerek😪💙: Igenis😏
Imádom ezt a lányt. Nincs két hónapja, hogy először találkoztunk, de esküszöm nála jobban csak anya és Brandon ismer. Ráadásul még a kedvenc hobbiját, az alvást is félreteszi csupán azért, mert retardált barátaink vannak.
Gyorsan beletúrok a hajamba, nem vacakolok vele sokat, mert tudom, hogy Tess úgyis szét fogja szedni. Nagyon szeretem amikor a hajamat piszkálja...
Fogat mosok, felöltözöm, majd felkapva a táskámat indulok meg Tessához.Egy kicsit ideges vagyok, hisz mindkettőnknek egészen új dolog ez az egész, de azért remélem ma nem fog lefriendzoneolni.
Természetesen megint megvárat, de mikor meglátom az udvarukban, a szívem ki akar ugrani a helyéről. Kicsit sem vagyok beléesve...
- Bocsi, csak tegnap eléggé... - nem hagyom befejezni, szinte egyből lecsapok az ajkaira, mire érzem, hogy elmosolyodik és lábujjhegyre állva viszonozza a csókot. - Nem is lényeges. - jelenti ki, majd elneveti magát. - Most mit nézel?
- Semmit, csak gyönyörű vagy, amikor nevetsz. - mondom, mire ő mosolyogva fúrja a nyakhajlatomba a fejét.
- Egyébként - húzódik el mellőlem - hova menjünk?
- Parkba? Van nálam pléd és direkt hoztam egy plusz pulcsit.
- Én meg hoztam kávét és szerény személyemet.
- Te miről beszélsz? - játszom az értetlent, mire vállon ver. - Lassan befejezhetnéd a bántalmazásomat. Anya tegnap látta a foltokat a karomon és majdnem eltiltott tőled.
- Ja persze. Inkább add ide azt a pulcsit és induljunk!
- Tudtam, hogy kell majd.
- Nem tehetek róla. Túl jó illatod van. - von vállat egy olyan "ez van" stílusban, mire elvigyorodom.
- Nyugi. Imádom, amikor rajtad van valamim.
- Miért?
- Mert akkor látja mindenki, hogy az enyém vagy.
- Ilyenkor csak a kutyasétáltató néni van kint, ő meg nem hinném, le akarna csapni rám. - mondja, mire muszáj elröhögnöm magam.
YOU ARE READING
MINDEN EGY BECENÉVVEL KEZDŐDÖTT [BEFEJEZETT]
RomanceA történet főszereplője a nagyszájú Tessa, aki iskolát vált, ugyanis elege van az érdekemberekből és a mindenkit lenéző menő csávókból. Hirtelen csöppen bele egy híres, de annál inkább szórakoztatóbb baráti társaságba, melynek egyik oszlopos tagja...