Okuma saatini bırakana şeker vercemBoş yapma bölüme geç diyorsunuz, peki.
●
Bilinmeyen numara : Günaydın
Bilinmeyen numara : Bugün bir oyun oynamaya ne dersin ?
Bilinmeyen numara : Hakkında çok güzel şeyler öğrendim, dediklerimi harfiyen yerine getirmezsen başına geleceklerden ben sorumlu değilim ufaklık.
Bilinmeyen numara : ve şunu bilmeni istiyorum ki, hiç şakam yok be be ğim
Siz : kimsin ?
Siz : benim hakkımda benim bile bilmediğim ne biliyor muşsun ?
Siz : sen kimsin de beni tehdit ediyorsun ? Her kimsen, bu bir oyunsa hiç komik değil. Bana hiçbir şeyi zorla yaptıramazsın.
Üst üste yazdığım mesajlara endişeyle cevap bekliyordum. Sabah sabah kimdi bu ? Ne istiyordu acaba benden. Tırnaklarımı endişeden kemirirken mesaj geldi.
Bilinmeyen numara : kim miyim, bana oyuncu diyebilirsin.
Siz : dingilin teki desem ?
Sanırım bu biraz ağır olmuştu. Sonuçta kim olduğunu bilmediğim bir adam veya kadın beni bu şekilde tehdit ederken, onu sinirlendirmem pekte akıl kârı değildi.
Bilinmeyen numara : dediklerimi harfiyen yapacaksın, aksi takdirde yapacaklarımdan ben sorumlu değilim. Ama ufak bir bilgilendirme istersen, okulda adının sürtük diye çıkmasını istemezsin değil mi ?
Bilinmeyen numara : öncelikle, bu yapacaklarından kimsenin haberi olmayacak. Şimdi, hazırlan ve evden hiçbir şey olmamış gibi çık.
●
Abimin ilk saat dersi olmadığı için okula yürüyerek gidiyordum. Aklım hâlâ oyuncudaydı. Her adımımda etrafa kaçamak bakışlar atıyordum, acaba etrafımda mıdır diye. Oyuncu kimdi, dahası benden ne istiyordu ve bana neler yaptıracaktı. Ayrıca oyuncu diye nicknamemi olur. Beşinci boyuttan Salih bile daha cool olurdu.
Düşüncelere dalmışken okula vardığımı farkettim. Kapıdan girdiğim anda gelen mesaj sesiyle hızla telefonumu çıkardım. Tahmin ettiğim gibi mesaj oyuncudandı.
Bilinmeyen numara : ilk görevin, kapıdan çıkacak ilk erkeği öpeceksin. Başarılar ..
Okuduğum mesajla olduğum yere çivilendim. Benden istediği şeyi hayatta yapamazdım. Yapmazsam da sürtük damgası yiyecektim. Bunu yapmak da sürtüklük değil mi ama ? İki ucu boklu değnek durumundaydım şuan.
Kafamı kaldırdığımda Alp'in bahçeye çıktığını gördüm. Wtf ? Ciddi olamazsınız ..
Icimden bana bana Cansu'na replikleri geçerken hızlı adımlarla Alp'e doğru ilerledim
"Alp" arkası bana dönük olduğu için seslenip beni fark etmesini sağladım. Yanına ulaştığım zaman kimsenin bizi görmediğinden emin olduğumda parmak uçlarıma yükselip yanağına bir buse kondurdum.
Şokla açılmış gözleri ve utançtan kızaran yanaklarımdan kaçmak için hızla okula girdim. Sınıftan içeri girerken gelen mesaj sesiyle telefonumu çıkardım.
Bilinmeyen numara : aferin ufaklık. Birinci görev başarıyla tamamlandı.
Bilinmeyen numara : beni şaşırttın doğrusu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul Alarmı
Jugendliteratur"Ya benden uzak durursun, ya benim olursun." dedi genç adam alacağı cevabın korkusunu gizlemeye çalışırken. Yana yatırdığı başını dikleştirip cevap verdi genç kız. "O değil de, lahmacun mu yesek ?" & - Hocam bir şey sorabilir miyim ? Ah (!) Gene...