Keyifli okumalar ♡
•
Elimle Alp'in ayağını iterek 'Abi bunlar nasıl sevgili ya' diye sitem eden Meriç'e dönüp konuştum.
"Haklısın, bir insanın neden ayağını sevgilisinin ağzına sokmaya çalışan bir sevgilisi olur ki ?"
Sınavların bitmesiyle yorgunluğumuzu atmak için Baran'larda toplanmıştık. Yemekleri yedikten sonra şimdi de oturma odasına oturmuş, sohbet ediyorduk.
Ekim ayının ilk haftasıydı. Bir haftadır beraber olduğum adamın kolları altında arkadaşlarıma bakarken yüzlerine bakıp malca sırıtıyordum. Sevdiğim adamın göğsündeydim, burada.
"Ben ömrümde böyle çift görmedim." diyen Ezgi'ye dönüp 'niyeymiş o' bakışlarımı attım.
"Abi sevgili dediğin canım olur, cicim olur. Bir de size bakıyorum ki ne göreyim ? Ulan sevgilisine birader diyen kız mı olur." Diyip güldü Baran.
"Onunla kalsa iyi, benim bildiğim romantik bir şekilde saçlarıyla oynanır. Alp geçen Cansu'nun saçını öreyim derken yoldu resmen kızı." diye ekledi Ezgi.
"Hele bana romantiklikten hiç bahsetmeyin" dedikten sonra telefonda bir şeyler aradı. Bize döndürdüğü telefon ekranındaki fotoğraflara bakarken kahkaha attık.
"Geçen basket maçı yapalım dedik, Cansu sayı atamıyor. Tabii atamayınca bir köşeye geçip mızmızlandı oynamıyorum diye. Alp'te aldı kızı sırtına, at ulan dedi." gülmemeye çalışırken Tuğra.
"Ya, ne güzel işte sayı attırmış sevgilisine. Çok tatlı." diyen Ezgi'nin haberi yoktu tabii oradan bile atamadığımdan.
"Bizim çok romantik fotoğraflarımız da var bir kere" diye kestim lafı. Telefonumun kilit ekranını gösterdiğimde uzaylı görmüş gibi baktılar yüzüme.
"Sanırım düştüm."Hepimiz kahkaha atarken Tuğra Alp'in ekran kilidini sordu bu sefer. Konu nereden açıldı bilmiyorum ama eğlenceli bir hâl almaya başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okul Alarmı
Novela Juvenil"Ya benden uzak durursun, ya benim olursun." dedi genç adam alacağı cevabın korkusunu gizlemeye çalışırken. Yana yatırdığı başını dikleştirip cevap verdi genç kız. "O değil de, lahmacun mu yesek ?" & - Hocam bir şey sorabilir miyim ? Ah (!) Gene...