Lexi:
Cand am ajuns “acasa” Calesto ma astepta,vrand sa stie cum m-am descurcat cu grupul.Ca de obicei zambea,bucuros sa ma vada,bietul daca ar sti ce se va intampla probabil ca m-ar uri asa cum a facut tata,hmmm va fi distractiv.
Calesto:-Cum a fost intalnirea cu fostul tau grup?
Lexi:-Nu prea productiv,toate erau atat de entuziasmate la vederea mea,mi-au spus ca Bety merita aceasta vacant,pareau foarte credibile,desi nu sunt sigura,s-ar putea ca una dintre ele sa fie tradatoarea pe care o caut.
Calesto:-Pe care o cautam,nu uita ca si eu sunt in inclus in asta.
Lexi:-Desigur eram obisnuita ca eu sa ma ocup de alti,am uitat ca esti implicat.
I-am zambit dand impresia ca sunt sincera,vai de ai sti ca in mai putin de o ora vei fi singur fara puteri.
Lexi:-Sti cat am fost singura m-am gandit si cred ca sunt pregatita sa avansez in relatia noastra.
M-am apropiat de el,mangaindu-i obrazul cu degetul aratator,ochii i s-au luminat instantaneu,zambetul largindui-se pe fata.L-am sarutat,intai timid ca si cum nu as fi fost sigura de ce fac,evoluand treptat,facand ca sarutul sa devina unul pasional.Reactia lui a fost sa ma traga mai aproape,eu mi-am continuat treaba descheindu-i sacoul,apoi nasturi de la camasa.
S-a oprit din sarutat privindu-ma in ochii,ceea ce m-a ingrijorat un pic,dar nu am lasat ingrijorarea sa ma distraga.
Calesto:-Esti sigura ca vrei sa faci asta?Of doamne,chiar era necesar sa intrebe asta,desigur doar e indragostit.
Lexi:-Da,nu am mai fost niciodata atat de sigura.
Calesto:-De ce tocmai acum?ce te-a facut sa te razgandesti?of atatea intrebari,treci odata la treaba nu am toata noaptea la dispozitie.
Lexi:-Lasa intrebarile deoparte,m-am decis,vreau sa fiu cu tine,asta daca nu cumva te-ai razgandit tu.
Calesto:-Eu te-am vrut mereu si te vreau inca.Stiam ca va raspunde asa,hmm cat de previzibili pot fi barbati.
Lexi:-Atunci nu mai pune intrebari,sunt a ta.
Nu a mai ezitat nici o clipa,mi-a dat jos paltonul,lasandu-ma in rochia cea neagra pe care mi-o oferise,preferata lui.Treptat hainele au zburat de pe noi,largindu-mi zambetul de pe buze in timp ce ne sarutam.Trebuie sa recunosc era tandru si grijuliu,atent sa nu ma raneasca sau sa avanseze prea repede,era aproape enervant,dar trebuia sa ma abtin,sa am rabdare,doar asa voi obtine ce-mi doresc.
Saruturile lui coborara incet de pe gat spre sani,apoi spre abdomen,facandu-ma sa suspin,aproape fara sa ma prefac,era priceput,pacat ca nu-I folosea la nimic.
Ma privea plin de admiratie si de iubire,eu emanand aceeasi sentimente,doar ca a lui eram reale,m-am gandit mereu la noaptea in care am scapat de tata,astfel putand sa alung toate sentimentele contradictori,eram concentrate pe ura,iar sexul era doar o arma prin care sa obtin ce-mi doresc.
Cand am ajuns in punctul culminant,am izbutit sa ma uit la ceas,era miezul noptii,acum era moment,acum sau niciodata.
Lexi:-“Fortele intunericului adunati-va,va cer puterea lui,inima si sufletul,va ofer sangele lui,imi ve-ti fi aproape mereu…”
Uimirea era vizibila pe fata lui,a incercat sa ma indeparteze,dar s-a oprit brusc,infatisarea schimbandu-se…puteam vedea tristete in acei ochi si….dezamagire.Doar atat mi-a spus:
-Ia-le!daca asta vrei ia-le pe toate nu am nevoie de ele!
Am ezitat pentru un moment,apoi mi-am continuat vraja”uniti-va cu mine,asa mi-a fost sortit,al lui puteri sa le am e tot ce mi-am dorit”.
O lumina puternica se desprinse de el,intrand in mine,am simtit puterea,ce m-a coplesit pentru un moment,astfel ca nu am observat cum Calesto,fostul vrajitor suprem,slabea sub mine,albindu-se,devenind doar o umbra de om….
Karter:
-Lexi,trebuie sa ajungem la ea imediat!
Bety:-Ce s-a intamplat?a patit ceva?
-Nu am timp de explicatii,haide…
M-am teleportat de urgenta pana la Lexi,consumand un volum destul de mare de energie,dar cand am ajuns acolo…….era deja prea tarziu!
Lexi statea in picioare,avand o rochie neagra pe ea,am simtit aceea putere,era puterea vrajitorului,dar nu venea dinspre el si dinspre Lexi…..
Era inconjurata de o aura rubinie,era schimbata,fata ei emana o raceala ce-ti ingheta inima,iar privirea ei….privirea ei era de nesuportat,arata ca………….arata ca o REGINA!