PROLOG
Viata mea e cu adevarat ciudata,copilaria mi-a fost traumatizata de catre un nemernic ce imi era tata,m-am maturizat rapid,am devenit puternica,frumoasa,creandu-mi un grup,am devenit vrajitoare,am aflat ca voi ajunge la un vrajitor ce se numea supreme,aveam de ales sa raman o fiinta umana nesimnificativa sau sa devin regina nemuritorilor cu conditia de a fi iubita,tovarasa de viata a vrajitorului si am ales…Am asteptat un an pana sa il cunosc,iar in acel an am aflat ca am o sora care mai intai m-a tradat nestiind ca e sora mea,apoi m-a urat pentru raul pe care i l-am facut,iar in cele din urma mi-a devenit prietena dupa ce i-am salvat relatia.
Am avut parte de o pregatire ce mi-a pus psihicul la incercare….mi-am adus aminte de toate momentele de groaza,de frica si spaima din copilaria mea.Stiam ca va fi dificil,dar nu insuportabil…totusi…am supravetuit amintirilor,gandindu-ma ca deja trecusem prin asta,vorbindu-mi mie insumi,repetandu-mi in gand ca totul era legat de pregatire.
Dupa trei saptamani chinuitoare,a sosit momentul mult asteptat,de ziua mea a avut loc ritualul,a fost dureros,am fost nevoita sa revad ultima scena din copilaria mea traumatizanta…era momentul cand l-am manipulat pe tata,luandu-i totul,sincer am savurat ultimele momente,sunt un pic sadica,recunosc,am savurat ultimele momente,apoi….am ajuns impreuna cu Karter pe care nu l-am vazut de la inceput.
Am ajuns intr-o biblioteca mare,mult mai frumoasa si mai mare decat a mea,probabil ca era din lemn masiv,lustruit la perfectiune de culoare neagra precum noaptea.
L-am vazut,era cu spatele la mine,frizura mi se parea cunoscuta,era blond,un blond-aramiu,era o culoare mai intensa decat a mea.Am vrut sa ii spun sa se intoarca,dar Karter mi-a aratat un bilet negru,deasupra fiind un trandafir pe jumatate negru,celalalta jumatate fiind rosie.
Am dat trandafirul deoparte,uitandu-ma la plic,acesta avea un mesaj pe el,scris cu litere aurii:”For My Black Rose”.M-am uitat ciudat la el,privindu-l apoi pe Karter.Acesta imi spuse sa deschid plicul…asa am facut.
In el era o scrisoare scurta,scria”Stiu ca,poate te vei speria cand ma vei privi,te rog sa ai incredere in mine,nu sunt cine par,sunt alta persoana,nu sunt el,eu sunt vrajitorul suprem,fata pe care o vei privi,ii apartine,dar nu e a lui,am terminat ce tu ai inceput,deci te rog,fi a mea.”
Asa am devenit ce sunt acum,am acceptat,cu greu sa fiu ceea ce mi-a fost destinat sa fiu,o regina.