Heartbeat

9 1 0
                                    

Vladimir:

Sper ca a rezolvat Lexi problema noastra,caci sincer compania Gabrielei nu a fost cea mai placuta,am fost nevoit sa o potolesc,apoi sa-I explic de ce Meredith a mintit-o si sa-i dovedesc ca eu ii sunt alaturi,sublinind faptul ca ma folosesc doar de Lexi.A fost destul de dificil ,dar am reusit sa-i bag pe gat toate minciunile astea.

Lexi:-Dragule de ce esti atat de ganditor?inveselestete,avem de sarbatorit.

Vladimir:-Sa inteleg ca ai reusit sa o elimini pe Meredith?

Lexi:-Desigur si i-am lasat un mesaj destul de frumos Gabrielei scris cu sangele lui Meredith,alaturi avand sacul cu resturile care au ramas din Meredith.

Vladimir:-Ai fost foarte inspirativa,atat in privinta razbunari cat si a sampaniei,e o sampanie din ’30,rar mai gasesti asa ceva.

Lexi:-E momentul sa sarbatorim castigarea bataliei,presimt ca vom mai avea parte de o batalie prin care vom castiga razboiul.

Vladimir:-Ma bucur,apoi vom putea fi impreuna,in sfarsit.

Lexi:-Cine spune ca nu putem fi impreuna si acum?

Vladimir:-Vorbesti serios?chiar esti dispusa sa fim impreuna acum?

Lexi:-Da dragul meu cred ca te-am lasat sa astepti destul,nu-i asa?

Nu am mai zis nimic,cuvintele ar fi fost de prisos,pur si simplu am sarutat-o,ea raspunzandu-mi imediat,am simtit ca zambea,iar acest lucru ma incanta indeosebi,in sfarsit pot sa fiu cu ea,stiu ca va fi greu,ca ea e o persoana complicata cu o multime de defecte si stiu ca in adancul ei e ranita de trecutul ei,ca rana inca nu s-a vindecat,dar merita sa incerc,merita sa fiu cu ea si voi fi.

Sarutul era unul lent,pasional,mi-a oferit ocazia de ai explora fiecare coltisor din gura,pentru prima oara am simtit-o vulnerabila,expusa,o simteam moale,ea lasandu-se cuprinsa de bratele mele,avea o talie mica,cu forme proeminente,astfel incat mi-a fost usor s-o tin,stiu ca nu e drept sa te bucuri in timp de altul sufera,dar in acest moment imi permit sa fiu egoist,imi permit sa fiu ca Gabriela,sa aduc suferinta apoi sa ma bucur de ea,asa a facut si ea cu mine atunci cand mi-a omorat familia cu sange rece si eu am suferit in acel moment,iar ea era fericita ca a castigat un nou sclav…

Lexi:-Hey te simti bine?dintr-odata te-ai intristat,ai devenit preocupat.

Vladimir:-Sunt bine,doar ca mi-am amintit de Gabriela,cum mi-a omorat familia,facandu-ma sclavul ei.

Lexi:-Imi pare rau,dar gandeste pozitiv,ea sufera acum,sufera la fel de mult ca tine,chiar in acest moment primeste ceea ce a meritat.

Vladimir:-Ai dreptate,ar trebui sa ma bucur de acest moment alaturi de tine,ma duc sa aduc sampania avem toate motivele sa sarbatorim.

Lexi:-Asa te vreau,fi optimist,tocmai am castigat inca o batalie care ne aduce mai aproape de succes.

Am turnat sampania in doua pahare frumos decorate,dandu-I unul ei,am sorbit-o cu cea mai mare placere,atat sampania cat si pe Lexi,era deosebit de frumoasa in seara asta,purtand o rochie argintie,stransa la mijloc,avand la spate un model in forma de X,parul ii era prins intr-un coc,in concluzie arata ca o zeita greaca,ba nu…era mult mai frumoasa…o fiinta divina ce nu ar trebui sa traiasca in lumea aceasta cruda,e ingerul meu cazut,viata mea.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum