“Razbunarea e cea mai dulce otrava,chiar daca uneori ucide.”
Lexi:
Am plecat de la Bety,caci veni timpul sa ma intalnesc cu Meredith la “The Blue Garden”,sa speram ca va veni,nu mi-am ascutit cutile degeaba.
Meredith:-Gabriela esti aici?sunt eu,hai odata ca inghet de frig doar sti ca nu-mi prieste vremea racoroasa de toamna.
Lexi:-Sunt sigura de asta draga mea,dar va trebui sa suporti asta inca un pic.
Meredith:-Lexi?dar…dar…nu se poate ce i-ai facut Gabrielei?
Lexi:-Nimic inca,dar va urma la rand te asigur ca va suferi si ea,isi va primi pedeapsa cuvenita.
Meredith:-Cum adica pedeapsa cuvenita?si cum ai facut rost de o scrisoare de a ei?
Lexi:-Scrisoarea e falsa,a fost scrisa de Vladimir,planul fiind pus la cale de mine..sti m-am gandit sa te elimin,asa Gabriela va suferi precum a suferit si Bety.
Meredith:-Sa ma ucizi?nu ma face sa rad chiar crezi ca ma poti ucide atat de usor?
Lexi:-Ai uitat ca am puterea suprema si ca te pot distruge dintr- o simpla privire?
Meredith:-Daca ai fi putut as fi fost moarta acum nu?
Lexi:-Nu chiar,doar nu crezi ca te-as lasa sa scapi asa usor?mai e nevoie si de un pic de tortura.
Meredith:-Doar nu crezi ca nu am sa protestez,stand nemiscata ca sa ma poti tu tortura in liniste?
Lexi:-Nici nu ma asteptam la asa ceva,e prea plictisitor daca nu protestezi.
Meredith:-Sunt foarte curioasa sa vad cine castiga,succes sa speram ca nu iti rupi prea multe oase.
Idioata asta chiar crede ca ma poate invinge ca sa vezi cum supusul ridica capul la stapan,ii voi dovedi ca nu e chiar atat de usor sa ucizi un lider care stie sa-si manuiasca puterea.
Recunosc e agila chiar a reusit sa imi evite primul cutit,dar al doilea a nimerit-o un pic pe obraz,se vede ca nu se astepta sa lucrez cu cutite,desigur asta e doar de joaca,nici nu stie ce o asteapta cand o voi ataca cu adevarat.
Dupa 20 de cutite aruncate spre ea incepusem sa ma plictisesc,iar ea obosise efectiv,nereusid sa le evite pe ultimele 5,acestea ranind-o la mani si picioare.
Lexi:-Nu-mi spune ca ai obosit,de abia acum incep sa ma distrez si eu.
Meredith:-Ba deloc,doar nu crezi ca ma dau batuta asa usor,am consumat doar un sfert din energie.
Lexi:-Ce haios pentru ca eu nu am consumat aproape nimic din energia mea,poate ca nu a fost o idee asa buna sa folosesti magia inca de la inceput pe mine,dupa cum vezi nu a avut nici un efect.
Meredith:-Sunt sigura si rana de pe obraz e pur intamplatoare?
Lexi:-Te referi la zgarietura asta?uite cum dispare.Am folosit o vraja mica pentru a-mi indeparta rana de pe obraz,mai simplu de atat nici ca nu se putea.
Am facut o vraja de izolare,reducandu-i spatiul de desfasurare,apoi am leagat-o cu un lant invizibil,nepermitandu-i sa se miste,am ridicat cateva cutite si le-am lasat sa se infipte in carnea ei,sfasiindu-i hainele.
Lexi:-Nu ca te simti mai bine acum?eu una ma distrez de minune.
Meredith:-Chiar daca ma omori Gabriela te va distruge.
Lexi:-Chiar asa?deja renunti,vai ce vointa slaba avem,stai linistita te voi livra Gabrielei in bucati,lasandu-ti doar fata intacta asa incat sa te poata recunoaste,desigur ii voi lasa si un mesaj dragut scris cu sangele tau.
Meredith:-Glumesti nu-i asa?
Lexi:-Ce deja tie frica?parca ziceai ca ma vei distruge bla bla bla.
Meredith:-Am spus,dar se pare ca nu am reusit,din pacate,dar voi muri pentru Gabriela,macar atat sa fac.
Loialitatea ei m-a cam calcat pe nervi,astfel incat am strans lanturile si mai tare,facandu-le sa-i intre in carne.
Meredith:-Te enerveaza loialitatea mea fata de Gabriela nu-i asa?te enerveaza pentru ca tie nu ti-am fost niciodata asa loiala,dar ghici ce ea mi-a oferit tot ce mi-am dorit,a fost cu mine pana in capatul celalalt de glob doar pentru ca mi-am dorit,de aia i-am ramas loiala.
Vorbitul ei inutil ma enervase deja destul,iam rupt gatul,lasand-o sa cada jos fara suflare,am facut o vraja facand ca cutitele sa faca treaba murdara in locul meu,au sectionat-o frumos in bucati,le-am pus intr-un sac,scriind cu sangele ei o scrisoare catre Gabriela,asa se va invata minte,nimeni nu se leaga de familia mea,nu de mine sau de sora mea,chiar daca ea ne e sora nu s-a conformat cu regulile impuse,iar acum va suferi la fel cum a suferit si Bety.Jur ca o voi distruge si pe ea,incet si sigur,va trebui sa sufere asa cum am suferit si eu cand am aflat ca mama o iubea pe ea,dispretuindu-ne pe noi.