Vladimir:
Am petrecut o seara foarte frumoasa cu Lexi,am baut sampanie,sarutandu-ne din cand in cand,ne-am uitat la filme romantice,recunosc m-am uitat la ele doar de dragul ei,nu prea sunt fan de filme romantice.
Totusi ma framanta gandul ca va trebui sa-i spun ca eu sunt asasinul lui Calesto si ca am facut asta din ordinul Gabrielei,dar mie frica ca se va indeparta de mine,devenind iar rece ca o stana de piatra.
Cred ca ii voi spune acum,m-am saturat sa tin acest secret fata de ea,nu pot sa dorm noaptea din cauza asta.
Lexi:-Vladimir s-a intamplat ceva?ai o expresie brusca de ingrijorare pe chip.
Vladimir:-Da s-a intamplat ceva groaznic acum ceva timp,stiu ca trebuia sa iti spun mai demult,dar nu am putut.
Lexi:-Despre ce e vorba?ce poate fi atat de groaznic,adica sa fim seriosi tocmai am transat o persoana care mi-a fost candva prietena,ce poate fi mai rau de atat?
Vladimir:-Iti mai amintesti cand Karter incerca sa afle cine e asasinul lui Calesto?
Lexi:-Da imi aduc aminte,avea cateva indici,dar erau nefondate astfel incat a renuntat.
Vladimir:-Pai…in legatura cu asta…nu stiu cum sa-ti spun,deci iti voi spune…sunt asasinul lui Calesto.
Lexi:-Cred ca glumesti…spune-mi ca glumesti…
Vladimir:-Din pacate nu glumesc sunt cel care la omorat a fost la comanda Gabrielei,nu am avut de ales…
Am simtit palma din plin,m-a lovit cu toata puterea,probabil ca meritam din plin.
Lexi:-Cum ai putut?de ce nu mi-ai spus pana acum?au trecut 2 luni de atunci,iar tu…tu ai stat pe langa mine,mai facut sa te plac si dupa ce am petrecut o seara frumoasa imi spui ca l-ai omorat pe cel caruia i-am luat toate puterile din cauza intunericului,pe cel care il iubeam si care si-ar fi dat viata pentru mine.
Vladimir:-Imi pare rau…nu am avut curaj sa-ti spun,stiam ca vei reactiona asa.
Lexi:-Da…corect ai fost un las…un nemernic pentru ca mai facut sa am incredere in tine si apoi faci asta,ma faci sa sufar fara sa-ti pese de consetinte.
Vladimir:-Lexi te rog linistete,altfel intunericul din tine va prelua controlul,doar nu vrei sa devi iar o papusa fara sentimente.
Lexi:-De ce sa ma linistesc?da-mi un motiv,tot ce ai facut pana acum a fost sa te joci cu mine,sa-mi castigi increderea si in acelasi timp sa ma tradezi.
Vladimir:-Nu te-am tradat,niciodata nu as putea sa fac asta,te rog…te rog linistete,buzele sunt deja rosii ca sangele ,iar ochii iti sclipesc in acel albastru periculos,intunericul preia controlul asupra ta.
Lexi:-Si ce,sa preia controlul,oricum nu-mi folosesc la nimic sentimentele ce le simt acum,caci sunt sentimente de ura,de tristete,de dezamagire.
Vladimir:-Ma urasti?atat de mult ai tinut la el?
Lexi:-Nu te urasc,dar sunt dezamagita de ceea ce ai facut.
Nu stiam ce sa fac,intunericul deja o influentase asa ca am actionat din instinct,am imbratisat-o.La inceput a protestat lovindu-ma,dar m-am pastrat pe pozitie,pana cand intr-un final loviturile au incetat,iar ea s-a lasat moale in bratele mele.
Lexi:-De ce-mi faci asta?de ce ma daci sa sufar?doar sti ca increderea este totul.
Vladimir:-Stiu ca increderea e totul,imi pare rau,trebuia sa-ti spun mai devreme,dar nu am putut,nu puteam sa te vad asa,dar stiam ca daca vei afla de la Gabriela va fi si mai rau,nu vreau sa te fac sa suferi,dar trebuia sa sti.