Gabriela:
L-am convins pe Karter sa vina la mine pentru a discuta in legatura cu Bety,mai exact i-am oferit o oferta de nerefuzat.
Karter:-Am ajuns,deci care ar fi propunerea ta de nerefuzat?
Gabriela:-Calmeazate,stai jos si bea ceva,nu asa se incheie afacerile.
Karter:-Nu vreau nimic de baut,singurul lucru pe care-l vreau e sa termin cat mai repede aici,probabil ca Bety ma cauta.
Gabriela:-Las-o ca se descurca,sunt sigura ca nu moare daca sta un pic singura.Vei sta jos si vei bea ceva cu mine daca vrei sa incheiem aceasta afacere,daca nu poti sa pleci pe unde ai venit.
Karter:-Bine,da-mi un pahar de coniac,nu cred ca mi-ar strica un pic de alcool avand in vedere ca discut cu tine.
I-am zambit,deplasandu-ma spre bucatarie.Planul meu era destul de simplu,aveam sa-i pun ceva in bautura ca sa-l adorm,sa il dezbrac,apoi sa-mi fac poze cu el pe care i le voi trimite lui Bety,caci nimic nu doare mai mult decat atunci cand esti tradat de persoana de langa tine.
Gabriela:-Poftim,aici e bautura ta,acum sa vorbim de afacere.
Karter:-Corect,ai zis ca o vei lasa pe Bety in pace daca voi face ceva pentru tine,care ar fi lucrul ala?
Gabriela:-Vreau sa scapi definitiv de Lexi.
Karter:-Da ce tie frica ca iti va lua iubitul?
Gabriela:-Nu o vreau prin preajma,asta e tot,sunt sigura ca vei gasi o metoda prin care sa scapi de ea.
Karter:-Mai intai vreau sa-ti stiu adevaratele motive pentru care vrei sa scapi de ea.
Gabriela:-Motivele mele nu te privesc pe tine,daca vrei sa o las pe Bety in pace atunci fa ce iti spun,daca nu,te asigur ca o voi face sa regrete ca s-a nascut.
Karter:-Bine,dar cum voi face asta?nu e asa usor sa o elimi pe Lexi,as fi facut-o pana acum daca as fi stiut cum.
Gabriela:-Gasesti tu o metoda,sunt sigura,poate ca nu te-ai straduit suficient,daca te concentrezi doar pe asta o sa reusesti.
Karter:-Tu de ce nu ai facut-o pana acum?nu ai avut altceva de facut,puteai sa gasesti o metoda.
A luat cateva inghitituri zdravene din bautura,aproape ca nu ma puteam abtine,simteam nevoia de a zambi,dar am ramas serioasa,nu puteam sa ma dau de gol,nu inca.
Gabriela:-Eu nu am reusit,nu am suficienta putere,dar tu ai,fiind demon sunt sigura ca ai o multime de relatii,ai putea sa obtii informati mult mai usor decat mine.
Karter:-Voi incerca,dar pana gasesc o solutie vreau sa stiu ca o vei lasa pe Bety in pace,ca nu o vei rani fizic sau psihic,ca nu vei aparea in fata ei,ai inteles?
Gabriela:-Sunt de acord,deci avem o intelegere?
Karter:-Nu-mi place sa recunosc,dar da,avem o intelegere.Acum trebuie sa plec,ne mai vedem.
A incercat sa se ridice,dar picioarele i-au cedat,s-a uitat cu furie la mine,eu zambind,vazand ca potiunea mea funtioneaza,a inceput sa vada in ceata(mi-am dat seama de asta,deoarece clipea des),adormind in cele din urma.
Gabriela:-Vreau sa-l duci in camera mea.
Meredith:-Si cum ar trebui sa fac asta?e ditamai omul.
Gabriela:-Spunei lui Angelo sa il duca sau gaseste o vraja prin care sa-l poti transporta.
Meredith:-Nu-mi place cand ma pui sa fac treburile murdare.Sa nu uiti ca eu nu sunt ca Natasha,nu poti sa ma elimi asa usor.
Gabriela:-Tu mi-ai fost mereu ca o sora,nu as putea sa-ti fac rau,credema.
Meredith:-Fie cum spui tu,ma duc sa-l chem pe Angelo sa-l tarasca pe asta in camera ta.
In scurt timp a aparut si Angelo care la luat pe Karter,ducandu-mi in camera mea,desigur fara sa intrebe nimic sau sa comenteze.Am pus-o pe Meredith sa il dezbrace,cat timp ma dezbracam si eu,rugand-o apoi sa ne faca poze,in asa fel incat sa para ca scenele erotice erau de comun acord.
Am facut in jur de 10 poze,apoi m-am imbracat,lasandu-l pe Karter in camera mea,acum trebuia doar sa le scot si sa le trimit lui Bety,asta va fi razbunarea mea pentru faptul ca nu m-a acceptat niciodata ca sora si nici ca prietena.
Ii voi sfasia inima cu pozele astea,o voi face sa regrete ca exista,ca s-a prefacut buna atat de mult timp.