Bety:
E a doua zi de cand e disparut si nu raspunde la telefon,oare ce s-o fi intamplat?oare chiar m-a parasit?dar oare de ce?cred ca am sa-l sun din nou.
-Momentan abonatul dumneavoastra nu este disponibil,incercati mai tarziu.
-Hey Karter ce s-a intamplat cu tine?unde esti si de ce ai plecat fara sa-mi spui?stiu ca acesta e a zecelea mesaj pe care ti-l las,dar nu mai suport absenta ta,macar spune-mi ca esti in regula,nu vreau mai mult.Te….te iubesc atat de mult…
Am inchis,neavand ce sa-i mai transmit,eram prea trista ca sa mai pot vorbi,nimic nu mai era la fel,nici pofta de mancare nu mai aveam,iar patul imi era prea gol,prea rece fara el.
Soneria de la usa se auzi deodata,probabil ca e doar Lexi care si-a schimbat decizia.Am deschis usa,dar nu era nimeni,doar un colet maro,pe el nefiind nimic scris.
L-am luat in casa,deja nu-mi mai pasa ca am dusmani care mi-ar putea face rau,fara Karter viata mea nu ar fi mai avut un rost.Am deschis coletul,gasind in el un plic argintiu cu numele meu pe el.
L-am deschis cu grija,iar ceea ce am vazut m-a daramat intratat incat nu mai puteam respire….in plic se aflau poze…poze cu Karter si cu Garbiela in diferite ipostaze,in una il saruta,in alta stateau pur si simplu in pat,ea privindu-l cu dragoste,el zambind in somn,alta era cu ea zambindu-i dragastos.
Nu-mi vine sa cred…aa…a plecat la ea,m-a parasit pentru Gabriela,pentru dusmanul meu de moarte,pentru ea…
Am cazut pur si simplu jos fara a mai simti durerea fizica,ma durea inima,sufletul,simteam cum golul din inima se marise,prefacandu-se in prapastie,nu mai vedeam nimic in fata ochilor,doar pe el impreuna cu ea,ceea care mi-a facut rau,care m-a atacat in padure,pana si in propria casa,dandu-se drept umbra misterioasa,tocmai cu ea m-a inselat…
Cred ca am lesinat,caci m-am trezit in pat,in camera mea,Lexi impreuna cu Vladimir stand in fata mea.
Lexi:-Ce s-a intamplat?cine ti-a facut asta?
Bety:-Ce?unde sunt?si ce-ti pasa?
Lexi:-Lasama cu de astea,am venit sa vad daca esti bine,stiu ca am spus ca nu te voi mai deranja,dar apoi m-am gandit ca ti-as fi facut un bine asa ca m-am intors si te-am gasit pe podea,lesinata.
Bety:-Puteai sa nu te mai intorci,ma descurcam si singura,ce cauta asta aici?
Lexi:-Ti-am spus ca Vladimir e de incredere,apropo am vazut cat de bine te-ai descurcat,de aceea stateai pe podea,sunt sigura ca verificai parchetul.
Bety:-Daca e de asa de mare incredere atunci ar trebui sa stie ca Gabriela il inseala cu Karter.
Lexi:-Glumesti nu?cum se poate ca cateaua aia sa-l fi cucerit pe Karter,a inebunit complet?e dement,cum sa plece la ea?
Bety:-Se pare ca nu i-a fost deloc greu,ba din contra chiar i-a facut placere daca nu ma crezi uitate la poze.
Lexi:-Nu-mi vine sa cred,probabil ca sunt trucate,da asta trebuie sa fie.
Bety:-De ce incerci sa ma convingi ca nu sunt reale?daca astea ar fi trucate,el ar fi aici nu disparut pe cine stie unde.
Lexi:-Da din pacate ai dreptate.
Vladimir:-Pot sa spun si eu ceva in legatura cu asta?
Bety:-Daca e neaparat necesar.
Lexi:-Hey doar pentru faptul ca esti deprimata nu-ti da dreptul de a fi si rea.
Vladimir:-Nu-ti face griji nu ma supar,eu cred ca Gabriela la drogat,apoi si-a facut aceste poze cu el ca sa te raneasca.
Lexi:-Sa sti ca ar fi posibil,asta explica si disparitia lui.
Bety:-Am impresia sau voi doi va placeti?
Lexi:-Cred ca ai halucinatii,probabil din cauza depresie,eu nu am nimic cu Vladimir in afara relatiei stric profesionale.
Vladimir:-De data aceasta sunt de acord cu tine.
Bety:-Fie cum ziceti voi,eu una nu cred in teoria voastra.
Lexi:-Ei bine vom gasi o modalitate de a-ti dovedi ca Karter nu te-a inselat,te iubeste prea mult pentru a face asa ceva.
Bety:-Eu nu sunt asa sigura de asta.A dat din cap dezaprobator,oferindu-mi o farfurie cu supa.Cei drept nu a plecat de langa mine pana nu am mancat-o pe toata ceea ce m-a pus pe ganduri.Poate ca nu e chiar o sora asa de rea sau poate ca durerea din suflet imi tulbura rautinea,in fine,sunt curioasa ce or sa descopere ei in legatura cu Karter.