Bella

7 1 0
                                    

Lexi:

Nu-mi place cand cineva incearca sa ma controleze,nici macar Bety,ei nu trebuie sa afle de conversatia mea cu Vladimir,daca ar afla ar incerca sa ma protejeze ceea ce m-ar frustra din moment ce eu nu sunt un copil mic ce trebuie pazit.Prefer sa ma creada dusmanul lor,decat sa risc ca ei sa-mi strice planurile,voi afla cine la omorat pe Calesto si ma voi asigura ca va primi pedeapsa necesara,macar atat sa fac si eu pentru el.

Gabriela:-Hey in sfarsit ai aparut,unde e Vladimir?

Lexi:-Habar nu am,l-am pierdut prin multumime,probabil ca te cauta.

Gabriela:-Ce a-ti vorbit afara?

Lexi:-Ce te intereseaza?esti cumva geloasa?stai linistita ca nu l-am cucerit,nu e genul meu.

Gabriela:-Nu sunt geloasa,am incredere in el,nu m-ar insela niciodata.

Lexi:-Stiu,m-a avertizat in legatura cu tine,a fost ceva de genul daca te atingi de ea te omori.

Gabriela:-Sper ca nu l-ai luat in serios,desigur il cred in stare de asa ceva,uneori e foarte protectiv cu mine,doar sti cum e iubirea.

Lexi:-Nu m-am suparat,a fost o dovada de iubire,dar si de prostie avand in vedere ca eu am puterea suprema,e drept dragostea orbeste.

Gabriela:-Sunt total de acord cu tine,m-am intalnit cu Bety,am avut o mica neintelegere.

Lexi:-Nu o baga in seama,asa e ea enervanta si cicalitoare,de parca ea ar fi buricul pamantului si pe mine ma dispera uneori.

Gabriela:-In fine,sa schimbam subiectul,nu ma prea tenteaza sa port o asemenea conversatie.

Lexi:-Sunt de acord cu tine,oricum tu ai inceput acest subiect neplacut.

Vladimir:-Despre ce vorbiti fetelor?

Gabriela:-Nu mai conteaza,unde ai fost?

Vladimir:-Te cautam,am pierdut-o pe Lexi prin multime,apoi am incercat sa dau de tine,ma jur ca m-am plimbat pe aici de zece minute pana cand v-am gasit.

Gabriela:-Nu mai conteaza acum,important e ca ne-ai gasit,ce ar fi sa dansam impreuna?nu prea am dansat in aceasta seara.

Vladimir:-As fi onorat sa dansez cu tine,iubirea mea.

Lexi:-Eu am plecat sa-mi iau un pahar de coniac,distractie placuta si sa fiti cuminti,nu uitati e o melodie lenta cu multe tente erotice.

Gabriela:-Suntem destul de maturi incat sa stim cum sa ne comportam.

Vladimir:-Daca imi permiti iubirea mea.Ii lua mana plecand de langa mine,ceea ce m-a bucurat,nu-l putea suporta,ceva din comportamentul lui ma atragea,dar si ma irita in acelasi timp,ciudat tip.

Am dansat cu un tip a carui nume nu l-am retinut,era dragut,dar doar atat,era genul de tip foto-model fara pic de creier.A insistat,cerandu-mi inca un dans,dar am refuzat,nu mai aveam chef de dans.

Vladimir:-Te deranjeaza daca dansezi cu mine?nu stiu cum a facut asta,dar a aparut in spatele meu fara ca macar sa-l simt si asta e aproape imposibil.

Lexi:-Parca ma urai,cum se face ca acum vrei sa dansezi cu mine?

Vladimir:-Danseaza cu mine si vei afla.

Lexi:-Cat de subtil,fie,iti voi juca jocul.M-a luat de mana,sarutandu-mi-o,un mic val de eletricitate,trecand prin mana mea,ceea ce era si mai neobisnuit.

Trebuie sa recunosc ca stie sa danseze,aproape ca pluteam pe ringul de dans,am simtit cum toti ne priveau,dar nu-mi pasa,imi placea sa fiu in centrul atentie mai ales cand o vedeam pe Gabriela cum ne trimitea priviri ucigatoare.

Lexi:-Spune-mi,de ce ma urasti?

Vladimir:-Nu te urasc,doar ca a trebuit sa mint,aveam in masca o camera de filmare care imi urmarea fiecare miscare,Gabriela a vrut asa,vroia sa-ti spun toate astea.

Lexi:-Parca o iubeai de ce imi spui mie toate astea?

Vladimir:-Nu o iubesc,o urasc,mi-a distrus familia amenintandu-ma ca ma va distruge si pe mine daca nu devin supusul ei.

Lexi:-Si tu ai acceptat asta?

Vladimir:-Nu am de ales,totusi am vazut ca esti o fiinta speciala,onorabila care nu merita sa fie ucisa pentru ca altii ca Gabriela sa se razbune.

Lexi:-Ai uitat ca sunt nemuritoare,am puterea suprema,nimeni nu ma poate ucide.

Vladimir:-Exista o cale prin care poti fi ucisa,dar nu pot sa ti-o spun acum,va trebui sa ne mai vedem in secret,doar asa vei afla toata povestea.

Inauntrul meu am ramas pulversata,cum,cum e posibil ca sa existe o metoda prin care sa pot fi ucisa?nu e posibil sau poate ca da?doar am reusit sa-i iau puterea lui Calesto.

Lexi:-Inteleg,vreau totusi sa stiu de ce vrei sa ma ajuti?nu cred ca doar pentru onoarea mea ma ajuti.

Vladimir:-Ai dreptate,vreau sa ma ajuti sa o distrug,in plus pari o persoana interesanta.

Lexi:-Te voi ajuta daca ma vei ajuta si tu.

Vladimir:-Bine,deci am ajuns la o intelegere?

Lexi:-Nu inca,mai intai va trebui sa faci un contract semnat cu propriul sange care te va obliga sa respecti intelegerea fara a spune nimanui despre ea.

Vladimir:-Sunt de acord,atata timp cat semnezi si tu unul.

Lexi:-Bine,de abia dupa aceea intelegerea noastra va fi valabila.

Vladimir:-Ce ai zice daca l-am semna in aceasta seara?nu stiu cand voi putea reveni apoi.

Lexi:-Sunt de acord,ma voi ocupa personal de formalitati,dar pentru asta va trebui sa ma strecor printre invitati fara ca nimeni sa observe.

Vladimir:-Cred ca se poate aranja.Ma invarti intr-o pirueta ce ma duse printre ceilalti invitati,m-am oprit,strecurandu-ma usor printre celelalte persoane,nu m-am intors nici o clipa,indreptandu-ma spre camera secreta a casei,trebuia sa fac acest contract cat mai repede ca sa nu rist in a fi tradata de catre Vladimir,hmm interesant tip.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum