Lost Love

8 1 0
                                    

Calesto:

Totul e pustiu,nu simt nimic,parca m-ar fi golit pe dinauntru,ma simt ca o fantoma ce se prelinda pe langa copaci.Cum?cum m-a putut trada?ce i-am facut?cum poate sa fie atat de rea?hmm intrebari fara raspuns.

Karter:-Cum te mai simti?ai nevoie de ceva?

Calesto:-Nu am nevoie de nimic,mi s-a luat totul,o iubeam iar ea m-a tradat fara ca macar sa clipeasca.

Karter:-Nimeni nu se astepta la asta,cu toti am crezut-o,am crezut ca se schimba.

Calesto:-Eu stiam.

Karter:-Ce stiai?ma privi nedumerit,dar si ingrijorat,facandu-ma sa zambesc amar.

Calesto:-Am stiut ca se preface,o vedeam in ochii ei,dar am ignorat acest fapt,nevrand sa o pierd si iata ca nepasarea mea m-a constat pretul suprem.

Karter:-Iti vei recupera puterile,inca nu stiu cum,dar vom gasi noi o cale,iti promit.

Calesto:-Nu am nevoie de puteri,eu am nevoie de ea,dar stai linistit cand isi va da seama ca puterea e legata de intuneric,atunci mi-o va inapoia.

Karter:-Cum adica legata de intuneric?

Calesto:-Cand am avut puterile eram inconjurat si de intuneric in acelasi timp,e ca o reactie adversa,el te urmareste,traind in sufletul tau,iar cand iti folosesti puterile,acesta te ataca,agatandu-se si mai tare de sufletul tau,iar daca nu sti sa-l controlezi,poti inebuni,muri chiar.

Karter:-De ce nu mi-ai spus nimic pana acum?de ce nu mi-ai spus de acel intuneric?

Calesto:-Nu poti vorbi de el cand e in tine,pur si simplu nu poti,nu te lasa.

Karter:-Asta inseamna ca Lexi va deveni mai rea?

Calesto:-Va avea momente cand va fi atat de furioasa incat si-ar dori sa omoare,apoi o va cuprinde regretul,vinovatia,daramand-o,isi va aminti cum a luat aceasta putere si va suferi,apoi ii va trece si o va lua de la capac.

Karter:-Ca intr-un cerc vicios,se va distruge pe sine insusi,tu cum ai rezistat?

Calesto:-Credema nu a fost deloc simplu,aveam zile in care ma simteam ca acum,doar ca atunci simteam o puternica incarcatura energetica in piept,acum simt doar un gol imens si dureros.

Karter:-Stiu cum e sa-ti pierzi iubirea,doar ca eu mi-am recuperat-o din fericire.

Calesto:-In legatura cu asta,imi pare rau,nu stiam ca te va afecta chiar atat despartirea ta de Bety,ma bucur ca sunteti din nou impreuna.

Karter:-Nu-ti port pica,intunericul dinauntrul tau te-a facut sa faci alegeri gresite.

Calesto:-Si eu am fost de vina,eram prea orbit de iubirea pentru Lexi,incat m-am comportat egoist cu toti,v-am facut sa suferiti.

Bety:-Hey ce faceti?Calesto te simti mai bine?sa-ti aduc un ceai?

Calesto:-Nu e nevoie,imi pare rau ca v-am stricat vacanta,probabil ca ar trebui sa plec,va deranj deja prea mult,multumesc de ospitalitate.

Bety:-Nu pleci nicaieri,nu ne-ai stricat vacanta si nu ne deranjeaza sa te avem aici,faci parte din familie.

Karter:-Asa e,nu te vom lasa sa pleci,vei ramane cu noi pana vom rezolva problema.

Calesto:-Va multumesc,ma voi revansa candva,va jur.

Karter:-Haide trebuie sa te odihnesti,e tarziu.

Calesto:-Nu pot sa dorm,cand inchid ochii o vad pe ea,ma doare prea mult.

Karter:-Haide iti dau un somnifer,asa vei putea dormi linistit,un somn fara vise.

Am acceptat in cele din urma,oricum nu mai aveam nimic de pierdut.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum