Vladimir

6 1 0
                                    

Gabriela:

-Am revenit iubirea mea,am facut precum ai poruncit.

Gabriela:-Sper ca nu ai lasat nici o urma,nimic ce m-ar face suspecta.

-Stai linistita,le-am dat un indiciu fals,nimeni nu isi va imagina ca tu ai putea avea vreo legatura cu asta.

Gabriela:-Bine,sa speramca asa va ramane.

-Te indoiesti cumva de mine iubire?te pot asigura cu mana pe inima ca sunt un om de cuvant,bine nu sunt om,dar am cuvant,te iubesc si pentru iubirea asta sunt dispus sa fac orice.

Gabriela:-Si eu te iubesc,iar acum ca imi esti de folos vom ramane impreuna.I-am zambit intr-un mod senzual,facandu-l sa uite de tot,stiam ca ma iubeste,de aceea ma si folosesc de el,stiu ca nu tocmai un lucru bun,dar nu am de ales,va trebui sa scap de Natasha,iar el e singurul care ma poate ajuta.

Gabriela:-Ce ai facut in legatura cu Natasha?

-Nimic momentan,le-am lasat un indiciu fals,care s-ar putea sa le duca cu gandul la ea,toti au vazut cat de nemultumita era cu marturisirea ta.

Gabriela:-Nu ma deranjeaza daca Bety ma priveste ca pe un dusman,cu atat mai bine se va tine departe de mine,ai facut o treaba buna,sunt mandra de tine.

-Ma simt onorat,asta inseamna ca vei petrece noaptea cu mine?

Gabriela:-Din pacate nu pot,trebuie sa vina Natasha si sa-mi povesteasca cum i-a mers planul ei genial.

Pentru cateva clipe am putut sa observ cum o umbra de tristete ii invalui chipul frumos,dar la alungat rapid,probabil nevrand sa-si arate slabiciunea in fata mea.Stiam ca ma iubeste cu adevarat,poate ca in viitor voi putea sa fiu cu el asa cum merita sau poate ca nu.

-Inteleg,asta e,poate data viitoare…am plecat mai am cateva lucruri de rezolvat.

L-am oprit,sarutandu-l incet,senzual pe buze,el relaxandu-se vizibil,aveam nevoie de el si nu puteam risca ca el sa ma tradeze,prin acest sarut i-am dovedit ca tin la el si ca nu e doar un instrument de care ma folosesc sa-mi ating scopul.

A plecat apoi cu un zambet pe buze,ceea ce m-a bucurat,dar din nefericire bucuria nu a durat mult,caci a aparut Natasha.

Natasha:-Hey am rezolvat problema,acum putem sta linistite pentru un timp.

Gabriela:-Si ce ai facut mai exact?

Natasha:-Asta e problema mea,important e ca am rezolvat-o.

Gabriela:-Nu cred ca pot sa ma bazez doar pe spusele tale,am nevoie si de dovezi.

Natasha:-Sti,poti fi foarte enervanta uneori.

Gabriela:-Nu-mi pasa,ori imi spui ce ai facut ori poti pleca,nu am nevoie de si mai multe secrete.

Natasha:-Uite cine vorbeste,persoana cu cele mai multe legaturi de care nimeni nu stie,nici macar eu.

Gabriela:-Da ce?te crezi asa de importanta?esti doar un pion,nu valorezi mai mult decat ceilalti.

Natasha:-Hey asta a durut,cum poti sa spui asa ceva?

Gabriela:-Iti spun adevarul,nu-mi pasa ca nu-l poti indura.

Natasha:-Bine,fie cum vrei,din partea mea poti sa stai in continuare ca pe ace,eu una nu-ti voi spune ce am facut.

Gabriela:-Sincer nici nu prea ma intereseaza,eu poti sa-mi rezolv si singura problemele,tu ai de pierdut daca nu-mi spui.

Natasha:-Hmm am plecat,nu am de gand sa-ti suport mofturile,am ceva mai bun de facut.

Gabriela:-Dute si ai grija pe unde mergi sa nu te impiedici.

Natasha:-Mai amenintat cumva?

Gabriela:-Nu,Doamne fereste,ti-am zis doar sa ai grija,nu mai fi atat de paranoica.

Natasha:-Bine,ne mai vedem,cred.

A plecat la fel de repede precum a venit si sincer eram bucuroasa de acest deznodamant,oricum nu va mai sta mult prin preajma,ba din contra s-ar putea ca maine sa nu se mai intoarca.

Meredith:-Cat timp ai de gand sa o mai suporti?

Gabriela:-Te asigur ca nu va apuca ziua de maine,doar sti ca tu imi esti mai de incredere decat ea.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum