Bety:
Am urcat la Lexi ca sa vorbesc cu ea despre cele intamplate cu Karter,dar cand am deschis usa,am ramas socata…fata ii era schimbata,albul ochilor era acum negru,iar albastru se transforma intr-unul infricosator,rece ca gheata polara,nici nu mai zic de buze,zici ca le-a vopsit cu sange.
Bety:-Lexi…ce ai patit?te simti bine?i se putea vedea disperarea in ochii,clar nu se simtea bine.
Lexi:-Ajutama…i-a cutitul si taie-ma la mana.
Bety:-Ce?cum sa fac asta?de ce?
Lexi:-Fa-o!aproape ca-mi pierd total controlul,haide odata!!!
Am luat cutitul de pe noptiera si am taiat-o la mana,nu foarte tare,dar ea in loc sa lase asa,isi apasa cutitul mai adanc in rana.Incetul cu incetul negru ii deveni intai gri,apoi iar alb,iar albastru ochilor nu mai era asa de infricosator,buzele ii revenisera intr-un roz normal,se pare ca se calma,caci se pragusi pe podea,noroc ca era in genunchi,asa nu se julii deloc.
Bety:-Cum s-a putut intampla asta?parca controlai intunericul,ce s-a intamplat?
Lexi:-Daca as sti ti-as spune,dar nu stiu,pur si simplu cand am urcat,am simtit cum intunericul ma cuprinde,asa ca am urcat mai rapid,cazand apoi in genunchi in fata usii,m-am tarat pana la pat,simtind cum fiecare bucatica din mine e devorata de intuneric,ochii ma usturau foarte tare,aproape ca-mi venea sa-i scot,apoi ai venit tu.
Bety:-Dar de ce?te descurcai foarte bine pana acum,apropo de unde ai stiut ca daca te tai iti trece?
Lexi:-Nu am stiut,pur si simplu am actionat,de parca ma ghida cineva,probabil instinctul.Nu stiu ce se intampla,poate ca intunericul a devenit mai puternic,mai greu de controlat.
Bety:-Poate,daca e asa atunci trebuie sa avem mare grija cu tine,aproape ca te-am pierdut acum.
Lexi:-Stiu,nu pot sa permit asta,sunt cea mai puternica fiinta existenta pe Pamant,nu pot sa-mi permit o asemenea slabiciune,mai ales ca sunt in razboi cu Gabriela.
Bety:-Chiar,nu mi-ai spus ce s-a intamplat cand va-ti intalnit.
Lexi:-Pai sa zicem ca a primit o lectie despre puterile mele…i-am inghetat sangele in vene.
Bety:-Adica e moarta?am scapat de ea?
Lexi:-Dupa cum am mai spus,sunt inca in razboi cu ea,ceea ce inseamna ca nu e inca moarta.
Bety:-Da,dar ai spus ca i-ai inghetat sangele in vene.
Lexi:-Da,asa e,doar ca Sophy i s-a alaturat si i-a dezghetat sangele,ne va fi mai greu cu Sophy langa Gabriela,tu nu sti,dar Sophy a invatat sa-si schimbe corpul dupa bunul plac.
Bety:-Nu se poate,ce ne facem?
Lexi:-Calmeaza-te,am facut o vraja prin care o pot recunoaste,indiferent de corpul pe care il va folosi,asta e arma mea secreta,desigur ele nu stiu despre asta.
Bety:-Gabriela stie de puterea Sophyei?
Lexi:-Nu,dar sunt sigura ca ii va spune,cred ca acum deja stie.
Bety:-Cand ai de gand sa o elimi definitiv pe Gabriela?
Lexi:-Daca o elimin prea curand imi pierd distractie,imagineaza-ti ce m-as plictisi fara un dusman pe care sa-l torturez.
Bety:-Da pentru placerea ta avem noi de suferit…
Lexi:-Nu o sa mai aveti,va jur!am sa va protejez pe voi si am sa le torturez pe ele,saracutele nici nu stiu ce le asteapta.
Bety:-Acum sa trecem la subiectul pentru care am urcat la tine,care a fost faza cu Karter?
Lexi:-Ti-am spus am vrut sa-l fac sa plateasca pentru ce ti-a facut.
Bety:-Si cu ce drept ai facut tu asta?
Lexi:-Cu dreptul ce-mi revine ca sora,sa-mi apar sora chiar si de mine insumi.
Bety:-E dragut din partea ta,dar chiar nu era necesar,apropo cum ai reusit sa-l aduci aici?
Lexi:-Simplu,i-am spus tampitului ca tu ai ceva de discutat cu el,sa vina la casa mea si a venit.
Bety:-Nu e tampit,trebuia sa-l cred din prima,nu am avut incredere in el si uite ce s-a intamplat.
Lexi:-Aveai toate motivele,aveai poze chiar daca erau trimise de Gabriela,erau dovezi si ai vazut ca le-am verificat ca sa vedem daca nu sunt trucate si nu erau.
Bety:-Stiu,stiu,poate ca asa trebuia sa fie,bine macar ca am cazut de acord sa o luam de la inceput.
Lexi:-Si cum ai de gand sa faci asta?
Bety:-O sa luam cina impreuna in seara asta,doar eu si el asa ca pe vremuri.
Lexi:-Buna idee sa va distrati si poti sa-i transmiti ca daca iti mai face rau o sa-l ard pe rug impreuna cu cea cu care te inseala.
Bety:-Nu cred ca o sa-i zic,s-ar supara,dar voi tine minte asta.
Lexi:-Corect,lasa ca am sa discut eu cu el,il fac eu sa inteleaga…nu te mai uita asa urat,nu am sa-l fac sa inteleaga prin durere fizica,ci printr-o discutie calma si serioasa.
Bety:-Sa speram ca va fi asa.
Lexi:-Stai linistita ca nu o sa-ti mai lovesc demonul,nu momentan,doar daca iti va mai face rau,acum dute si pregatestete pentru intalnire.
Bety:-Esti sigura ca vei fi bine?
Lexi:-Da sunt bine,acum pleaca pana nu te fac eu sa pleci fortat.
Bety:-Bine bine,plec,ai grija de tine.
Lexi:-O sa am,distractie placuta.A plecat,in sfarsit o sa fie si ea fericita,merita.Mi-am turnat un pahar de vin,rana se vindecase deja complet,deci nu ma mai durea,dar totusi ma intreb ce s-a intamplat,oare nu-mi mai pot controla intunericul?