Lexi:
Am ajuns in camera mea,era frumoasa,aveam un pat mare,un dulap plin cu haine superbe de la rochii pana la pantofi,totul fiind pe gustul meu.Pe pereti erau colaje din diferite postere cu artisti si cantareti pe care ii apreciam.Totul a fost aranjat in asa fel incat sa ma simt ca acasa,eram atat de fericita incat nici nu am observat pe moment cutia ce se afla pe patul meu.Era neagra cu o funda aurie,iar deasupra se afla inca un bilet rosu.
L-am deschis,in el aflandu-se un bilet argintiu cu scris negru precum pana corbului,am inceput sa citesc cu atentie,apoi cu admiratie:"My Black Rose daca citesti asta inseamna ca ai acceptat sa-mi fi regina,iti sunt foarte recunoscator pentru asta si as vrea sa sti ca inima mea desi e veche de mii de ani,iti apartine,tu mai facut sa ma simt implinit ceea ce nimeni nu a reusit pana acum,sper sa te simti bine in casa mea modesta,aceasta rochie iti apartine,sper sa-ti placa."
M-am uitat la rochie,era superba,alba cu un accent usor de mov.Am imbracat-o si m-am indreptat spre oglinda de langa fereastra,aratam incredibil si sincer nu ma laud,rochia imi punea in evidenta silueta,aratam ca o adevarata regina.
Uitand de oboseala,mi-am aranjat parul,prinzandu-l intr-o parte,apoi mi-am pus lantisorul pe care l-am primit de la mama pe vremea cand inca traia.
Am coborat pe scari,el vazandu-ma a ramas cu gura cascata,la propriu,probabil ca a ramas surprins din moment ce eu vroiam sa ma odihnesc.
Calesto:-Arati minunat,ca o adevarata regina.
Lexi:-Merci,nu trebuia sa te deranjezi,cautandu-mi o rochie,m-am gandit sa vad cum imi sta,plus ca aveam nevoie de o parere masculina.
Calesto:-My Black Rose,esti frumoasa si cu un trening lang ,avand parul ciufulit,esti frumoasa pentru personalitatea ta.
Lexi:-Cand de frumos,dar am o intrebare,de ce imi spui My Black Rose?
Calesto:-Pentru ca fiecare cuvant din aceast alint are o semnificatie:My inseamna ca esti a mea,ca imi apartii,Black reprezinta suferinta prin care ai trecut,reprezentand in acelasi timp si trecutul tau,iar Rose semnifica ca esti delicate precum un trandafir,dar ai si spini de care te folosesti pentru a te proteja.
Lexi:-Imi place cum suna,ti-ai ales un alint deosebit,ma simt flatata,ma voi gandi la un alint si pentru tine,te asigur.
Calesto:-Nu e necesar,eu ti-am ales acest alint pentru ca te iubesc,daca te vei indragosti de mine sau ma vei iubi,imi vei putea da un nume de alint.
Lexi:-Voi incerca,dar nu pot sa fac acest lucru momentan,imi pare rau.
Calesto:-Nu trebuie sa iti para rau,nu pot sa te oblig sa ma iubesti,asta va veni dreptat,stai linistita,eu sunt fericita daca esti si tu.
Lexi:-Ma bucur,ce zici daca luam cina?gatesc eu.
Calesto:-M-as simti onorat,avand in vedere ca gatesti,daca vrei te ajut.
Lexi:-Nu e nevoie,vreau sa-ti multumesc pentru aceasta rochie cu o cina delicioasa,sa sti ca stiu sa gatesc destul de buna.
Calesto:-Nu trebuie sa-mi multumesti,dar ma bucur ca iei cina cu mine,deci voi fi de acord.
Lexi:-Bine,ma duc sa-mi schimb rochia si revin.
Am urcat inapoi in camera mea,unde m-am schimbat,luandu-mi un tricou negru simplu si o pereche mai veche de jeansi,nu vroiam sa imi murdaresc hainele bune,arat cam obisnuita,dar nu conteaza,mi-am prins parul intr-o coada de cal si am coborat scarile,indreptandu-ma spre bucatarie.Frigiderul era plin,asa ca aveam de unde alege.
M-am decis sa fac creveti cu sos frantuzesc,scoici la cuptor,iar ca desert inghetata cu fructe flambate.Totul a durat aproximativ o ora,le-am asezat frumos in farfurie,ducand creveti la masa pe care am aranjat-o chiar eu,cateva petale de trandafir,niste lumanari lungi intr-un suport special pentru asta,si doua pahare de cristal,adusera atmosfera romantica.