Bety:
Cand am intrat in casa lui Lexi nu-mi venea sa cred ochilor,ea era schimbata de intuneric,un intuneric pe care acum il putea controla si il tortura pe Karter care era plin de sange,cu o rana la cap.
Bety:-Lexi,oprestete!ce crezi ca faci?
Lexi:-Ma razbun in locul tau,nu am sa-l las asa usor dupa ce te-a inselat cu Gabriela,trebuie sa fie pedepsit.
Bety:-Oprestete ti-am spus,am aflat ce s-a intamplat atunci si nu a fost vina lui,lasa-l in pace sau jur ca nu mai vorbesc niciodata cu tine.
Lexi:-Bine,dar doar de dragul tau…totusi as vrea sa stiu ce ai aflat.
Bety:-Am aflat ca a fost un plan pus la cale de Gabriela pentru a-mi distruge mie relatia si se pare ca a functionat,caci sunt sigura ca el nu va mai vrea sa ma vada dupa i-am facut eu,iar acum tu.
Karter:-Iubire astea sunt doar niste rani fizice care se vor vindeca,ma bucur ca ai inteles ca eu nu sunt vinovat pentru ce s-a intamplat atunci.
Bety:-Lexi lasa-ne singuri,dar mai intai da-l jos de acolo,nu-mi place sa-l vad atarnat in aer.
Lexi:-Bine,uite-l aici un pic ranit,dar totusi teafar,inca arata bine nu crezi?
Bety:-Pleaca odata,am de discutat cu el.Lexi a plecat lasandu-ma singura cu el,m-am apropiat de el,vindecandu-i ranile cu o vraja,apoi l-am ajutat sa se aseze pe canapea.
Karter:-Ai ramas la fel de frumoasa cum te stiam,imi pare rau pentru ce s-a intamplat atunci,am vrut sa-ti explic,dar tu nu mai lasat.
Bety:-Stiu ca nu te-am lasat,vreau sa-mi cer scuze pentru Lexi,e cam impulsiva in ultima vreme,s-a certat cu Vladimir,aproape ca la omorat pana sa se impace si cred ca acum o mustra constiinta.
Karter:-Ce mod exclusivist de a tortura omul mai are si ea,ma crezi ca tortura psihica a fost mai rea decat cea fizica?
Bety:-Te-a torturat psihic?e deja prea mult,am sa discut cu ea despre asta cu ea.
Karter:-Lasa-o a trecut prin destule,probabil ti-a vrut doar binele,nu o condamn pentru asta.
Bety:-Da probabil,dar tot o sa discut cu ea,dar nu pe un ton mustrator,ci pe unul amiabil.
Karter:-Sunt curios ce o sa iasa,dar am o intrebare,cum ramane cu noi?
Bety:-Nu stiu,tu decizi daca se mai merita sa fim impreuna.
Karter:-Nu,noi decidem,atat eu cat si tu,eu unul vreau sa fim fericiti,sa fim iarasi impreuna,dar vreau sa stiu daca si tu vrei asta.
Bety:-Eu vreau sa fim iarasi impreuna,sa o luam de la capat,am trecut impreuna prin atatea si ne cunoastem destul de bine atat ca persoane cat si ca fiinte.
Karter:-Atunci o luam de la capat,eu ma numesc Karter.
Bety:-Nici chiar asa,sa o luam de unde am ramas…
Karter:-Si unde am ramas noi?sincer eu nu mai stiu sigur pe unde.
Bety:-Nici eu…sti ceva,am o idee,ce ar fi daca am lua cina impreuna in aceasta seara?asa vom avea ocazia de a o lua de la inceput.
Karter:-E o idee buna,imi era dor sa gatesc alaturi de tine,sa pot bea un vin bun si sa putem discuta despre orice.
Presimt ca in aceasta noapte imi voi recupera iubirea pierduta,imi voi recastiga demonul meu indragostit.