Lexi:
Am plecat de la Bety nu avea rost sa mai raman din moment ce a zis ca se descurca si singura,in plus aveam de gand sa ma intalnesc cu Vladimir care spre dezamagirea mea a plecat mai devreme de la Bety,sustinand ca e in plus,in fine oricum avea sa-l revad.Doamne ce vorbesc eu aici?doar nu o avea Bety dreptate,nu,nu se poate,nu-l plac,nici el nu ma place,avem o relatie strict profesionala,doar atat nimic mai mult.
Uite-l ca vine,trebuie sa-mi revin,sa ma prefac ca nu ma gandeam la nimic.La naiba,hai sa-i zambesc nu mor de atata lucru.
Vladimir:-Buna Lexi,pot sa ma asez langa tine?
Lexi:-Desigur,aproape ca ai intarziat.
Vladimir:-Sa fim atenti la cuvantul aproape,pana la urma nu am intarziat,cum ai reusit sa te schimbi atat de rapid?
Lexi:-Am folosit un pic de magie,degeaba ai puterea suprema daca nu o folosesti macar un pic.
Vladimir:-Iti sta foarte bine cu rosu,iti pune in evidenta ochii.
Lexi:-Merci,esti foarte bine dispus,ce ai patit?
Vladimir:-Nimic,ma bucur sa te vad,doar atat.
Lexi:-Esti sigur?niciodata nu ai fost prea incantat cand ma vedeai.
Vladimir:-Nu fi atat de sigura,nu sti ce simt,poate ca nu-mi exprim sentimentele,dar totusi le simt.
Lexi:-In regula…ai baut sau tras ceva pana sa ajungi aici?pari diferit.
Vladimir:-Nu am facut nimic de genul asta,pur si simplu mi-am dat masca jos,vreau sa ma cunosti asa cum sunt cu adevarat.
Lexi:-Si de unde ti-a venit schimbarea asta brusca?
Vladimir:-Pai sa zicem ca o anumita conversatie avuta anterior mi-a deschis ochii.
Lexi:-Nu-mi spune ca crezi in teoria lui Bety?fi serios.
Vladimir:-De ce nu as crede?vrei sa spui ca chiar nu simti nimic pentru mine?ca daca ma apropi de tine vei ramane impasibila?
Lexi:-Nu putem sa fim impreuna,ne-ar distrage de la scopul principal si anume de la distrugerea Gabrielei.
Vladimir:-De ce crezi asta?te asigur ca nu voi fi distras de nimic.
Lexi:-Nu e vorba de tine,eu nu-mi permit sa simt,sa am sentimente.
Vladimir:-De ce?de ce nu poti?
Lexi:-Pentru ca intunericul din interiorul meu ar face orice sa le acopere,m-ar face sa fiu din nou ca o stana de piatra si nu mai vreau asta.
Vladimir:-Despre ce intuneric vorbesti?
Lexi:-Uitasem ca tu nu sti de el,odata cu puterea suprema pe care am luat-o de la Calesto,am luat si intunericul,care e foarte puternic si care te faci sa savarsesti fapte necrutatoare.
Vladimir:-Si cum ai reusit sa-l opresti?
Lexi:-Suferinta prin care am trecut la moartea lui Calesto m-a readus la normal si am ramas asa,nu stiu cum si nici de ce,dar pur si simplu s-a oprit,iar acum mie frica ca daca am sa simt si altceva intunericul se va intoarce si voi redeveni o fiinta fara sentimente.
Vladimir:-Am inteles,imi pare rau ca am insistat.
Lexi:-Nu-i nimic,chiar nu vreau sa te fac sa suferi,dar nu am de ales.
Vladimir:-Nu,nu mai facut sa sufar,stai linistita,nu mai ranit.
Lexi:-Haide nu reactiona asa,nu te intrista asa,ma doare cand te vad asa,fi tu insuti,fi vesel,cu simtul umorului,sarcastic cum vrei,doar nu asa.
Vladimir:-Bine,voi fi bine,te-ai gandit care e urmatoarea miscare in ceea ce o priveste pe Gabriela?
Lexi:-Da…m-am gandit ca am stat destul in ofensiva,ar trebui sa trecem la actiune,cel mai simplu ar fi sa o otravim incet,dar sigur.
Vladimir:-Si cum ai de gand sa faci asta fara ca ea sa-si dea seama?
Lexi:-Simplu,cu ajutorul tau,tu ii vei otravi mancarea,voi face rost de o otrava fara gust sau culoare,va fi fatala,dar va actiona in timp,de aceea am nevoie ca tu sa-i dovedesti ca ii esti fidel.
Vladimir:-Cum ar trebui sa fac asta?
Lexi:-Pur si simplu,vei face tot ce este necesar pentru ai castiga increderea,apoi te vei oferi sa-i pregatesti mic dejunul in fiecare dimineata ca…..ca doi indragostiti ce sunteti,ea va accepta,iar tu ii vei strecura de fiecare data otrava in mancare.
Vladimir:-Nu-mi place faptul ca trebuie sa ma prefac ca o iubesc si ca sunt iubitul perfect.
Lexi:-Nimanui nu-i place situatia,dar trebuie sa o faci,nu avem alta solutie momentan.
Vladimir:-Bine,fie cum zici tu,dar ca sa sti eu nu renunt la noi,voi gasi o metoda prin care voi invinge intunericul ce sta in tine.
Lexi:-Mult succes,vei avea nevoie.Se ridica de la masa,sarutandu-ma pe frunte si pe obraz dupa care pleca,zambind.Probabil ca m-am inrosit,doamne ma comport ca o adolescenta,trebuie sa-mi revin,sunt o regina,sunt “manipulatoarea de inimi”nu-mi pot permite sa ma indragostesc,nu acum.