Lexi:
Am facut rost de contractul necesar prin care Vladimir isi va demonstra loialitatea fata de mine,prin care va dovedi ca nu o iubeste pe Gabriela.
Lexi:-Ai sosit repede,cum ai reusit sa scapi de Gabriela?
Vladimir:-Ai fi surprinsa sa afli ca am o gramada de relatii,dar adevarul e ca ea era ocupata asa ca am plecat pur si simplu.
Lexi:-E bine si asa,am facut rost de contract asa cum am promis,acum trebuie doar sa-l semnam si sa-l sigilam prin juramintele de credinta.
Vladimir:-Putem incepe cand vrei tu,eu sunt pregatit.
Lexi:-Esti sigur ca vrei sa faci asta?adica sa o tradezi pe Gabriela?sti ca dupa aia nu mai este nici o cale de intoarcere nu?
Vladimir:-Sunt foarte sigur de ceea ce fac,dar se pare ca tu eziti,e ceva ce ar trebui sa stiu?
Lexi:-Eu nu ezit,in caz ca ai uitat eu sunt cea care a propus asta,nu am nimic de ascuns.
Vladimir:-In regula,atunci sa incepem.
Am luat cutitul cu lama de argint,transandu-mi o linie fina pe mana stanga,apoi am luat stiloul,trecandu-l cu penita prin rana,semnand apoi contractul.El a procedat la fel,desi rana pe care si-a provocat-o a fost una mai adanca,oricum nu conta,rana vindecandu-se instantaneu.
Lexi-Jur ca nu voi avea secrete in aceasta colaborare pana cand nu ne vom indeplinii scopul,acela de a o elimina pe Gabriela,sora mea vitrega a carei inima e plina de ura.
Vladimir:-Jur sa nu mai am nici un secret fata de Lexi,jur ca ii voi fi alaturi in acest plan pentru ca Gabriela m-a distrus,acum e randul meu,acum eu o voi distruge impreuna cu Lexi,asa sa-mi fie ingaduit pe veci.
Contractul s-a transformat in doua pene de aur,fiecare avand cate una,am luat-o pe a mea,simtind cum ceva imi furnica bratul drept.Se pare ca pana de aur deveni un tatuaj argintiu pe brat.Vladimir pati la fel,se pare ca de acum incolo va trebui sa ne respectam juramantul,caci daca am gresi contractul ne-ar arde de vii.
Lexi:-Gata,asta a fost tot,de acum suntem legati prin acest contract.
Vladimir:-Sunt constient de acest lucru,vreau sa stiu la ce te-ai gandit cu privire la planul nostru de a o elimina.
Lexi:-Inca nu m-am gandit la nimic,nu credeam ca vei accepta asta asa usor.
Vladimir:-Nu prea ai incredere in mine,nu-i asa?
Lexi:-Dupa ce scena mi-ai facut la bal,nu cred ca as mai putea avea incredere in tine prea devreme.
Vladimir:-Credema,poti avea incredere in mine,nu-ti vreau raul,in plus avem tatuajul ce ne impiedica sa mintim.
Lexi:-Da,dar doar cu privire la ce am jurat,tu poti sa ma minti si in alte feluri daca iti alegi bine cuvintele.
Vladimir:-Uitate in ochii mei,nu te voi minti,avem un scop comun si tu sti asta,imi voi respecta cuvantul,credema.
Lexi:-Bine,fie cum spui tu,sa speram ca nu vei trisa de data asta.
Vladimir:-Te pot asigura ca nu voi “trisa”de data asta,o sa-ti dovedesc ca merit increderea ta.
Lexi:-Vom vedea,niciodata sa nu spui niciodata.
Vladimir:-Adevarat,acum trebuie din pacate sa plec,caci nu vreau ca Gabriela sa ma suspecteze.
Lexi:-In regula,dar va trebui sa ne mai vedem pentru a creea un plan.
Vladimir:-Sunt constient de acest lucru,ma voi intoarce,iti voi lasa o scrisoare cand si unde sa ne intalnim data viitoare.
Lexi:-Bine,acum pleaca.
A plecat fara a lasa nici o urma,ceea ce e bine,nu imi puteam permite ca Bety sa-si dea seama de ce faceam cu adevarat chiar daca i-am spus de el.