Lexi:
A sosit si noaptea balului mascat organizat de Karter,i-a invitat pe toti,acceptand ca acestia sa-si aduca insotitori cu ei.Sophy,Gabriela si Meredith au ajuns insotite de cate un tip,care probabil ca era iubitul lor.Eu mi-am luat o rochie mov simpla fara decolteu care imi ajungea pana deasupra genunchilor,parul mi l-am lasat desprins,aranjandu-l doar cat sa arate prezentabil,nici machiajul nu a fost unul complicat,doar un pic de tus care sa-mi puna ochii in evidenta.
Bety era imbracata cu o rochie neagra,stramta pe corp cu corset,cam scurta,s-a machiat mai cu fard de pleoape albastru deschis si tus negru,dandu-si cu un luciu rozaliu pe buze,parul si la lasat desprins,ondulandu-l doar un pic.
Karter:-Sunteti pregatite pentru seara asta?in aceasta seara vom avea inca un indiciu important in ceea ce priveste asasinatul lui Calesto.
Bety:-Mi-as fi dorit sa organizezi acest bal mascat doar de dragul de a sarbatori,dar stiu ca asasinatul tatalui tau e o chestiune importanta.
Karter:-Imi pare rau iubire,promit ca ma voi revansa,dupa ce vom afla adevarul.
Lexi:-Lasa-ti melodramele trebuie sa fim concentrati,asta e singura noastra sansa,in plus eu nu-mi permit ca ele sa ma vada cu voi,risc sa-mi pierd rolul.
Karter:-Stim de aceea tu te vei alatura lor,purtandu-te cat mai normal,uite,poarta masca asta,are o mica camera aici unde se afla pietricica asta albastra.
Lexi:-E frumoasa se asorteaza cu ochii mei,iar faptul ca e neagra cu alb imi va da acel iz de mister,necesar unui lider.
Bety:-Iti sta foarte bine cu ea,se potriveste caracterului tau,mai sti cand Calesto iti spunea “My Black Rose”?ei bine in seara asta semeni cu una.
Lexi:-Merci ceea ce ai spus ma bucura enorm,imi pare rau ca l-am dezamagit pe Calesto,sper ca acolo unde e va vedea ce fac eu aici.
Karter:-Hai,gata,nu vreau sa ne intristam,nu da bine cu atmosfera,trebuie sa fim fericiti,asa cum sunt toti la un bal sau la o petrecere.
Lexi:-Am plecat langa grup,urati-mi success,voi avea nevoie.
M-am indreptat spre grup,zambind perfect,ca si cum m-ar fi bucurat prezenta lor acolo,nici urma de indoiala in atitudinea mea,asa am fost mereu,asa voi fi mereu,nimeni nu imi va sti adevarata fata.
Gabriela:-Draga mea ai ajuns,ce ma bucur,cand ai venit ca nu te-am vazut?
Lexi:-Nu de foarte mult timp,am fost mai intai la gazdele acestui bal,doar sti ca posed o politete impecabila.
Meredith:-Da stim,arati foarte bine cu masca aia,aproape ca nu te-am recunoscut,daca nu ai fi avut parul blond as fi jurat ca nu esti tu.
Sophy:-Da si rochia e foarte frumoasa,nu te-am mai vazut cu ea.
Lexi:-Merci fetelor,doar stiti ca eu nu port niciodata un lucru de doua ori.
Sophy:-Era sa uit,acesta e iubitul meu Luke.
Luke:-Imi pare bine sa te cunosc,am auzit foarte multe despre tine.
Lexi:-Cum ar fi?
Gabriela:-Le-am povestit ce lidera buna si de incredere esti,apropo acesta este iubitul meu Vladimir,iar el e iubitul lui Meredith, Angelo.
Lexi:-Mai,mai ati venit toate cu iubiti ca sa ma simt eu rau ca am ramas fara.
Vladimir:-Da ce s-a intamplat cu el?va-ti despartit?
Lexi:-E mort,cineva la ucis,dar sincer o sa-l felicit pe cel care a facut asta.
Vladimir:-De ce ai face asta?doar a fost iubitul tau,ar trebui sa-ti para rau dupa el.
Lexi:-E o poveste lunga pe care va trebui sa o spun alta data,acum ar trebui sa ne distram nu credeti?
Gabriela:-Ai dreptate,ma duc sa aduc niste bauturi,voi puteti sa va cunoasteti mai bine intre timp.
Meredith:-Buna idee,te insotesc,o sa-ti fie cam greu sa cari atatea bauturi pana aici.
Sophy:-Eu ma duc sa dansez cu Luke,daca nu va deranjeaza.
Lexi:-Nici o problema,Angelo,Vladimir puteti sa mergeti cu fetele sa aduceti bauturile,eu o sa raman aici sa va astept.
Vladimir:-De fapt eu as vrea sa ma plimb cu tine prin imprejurimile acestei case daca nu te deranjeaza.
Lexi:-Desigur ca nu ma deranjeaza,vin daca Gabriela e de acord cu asta.
Gabriela:-Duceti-va,doar sa fiti cuminti,nu vreau sa ma trezesc fara un iubit.
Lexi:-Stai linistita,nu pare genul meu.
Vladimir:-Ma simt un pic jignit,dar totusi voi merge cu tine,as vrea sa aflu mai multe despre tine.
Am plecat cu Vladimir,nu din politete ci pentru ca vroiam sa aflu mai multe,mai exact cand a aparut el in ecuatie.Am mers o bucata buna pana cand am ajuns in spatele casei,langa o fantana arteziana,frumos sculptata,cu doi ingeri.
Lexi:-Ce vrei sa afli despre mine?se apropie de mine,destul de rapid,prinzandu-ma de brat.
Vladimir:-Asculta-ma cu atentie,nu ma voi repeat a doua oara,stiu cine esti si cat de puternica esti,dar te avertizez daca ii vei face vreun rau Gabrielei ma voi asigura ca tu nu vei mai exista.
Lexi:-Daca ai sti cat de puternica sunt nu mai fi amenintat acum,i-a mana de pe mine pana nu te zdrobesc ca pe o musca.
Vladimir:-Nu cred ca vrei sa faci asta de fata cu toata lumea,nu uita sunt si oameni pe aici nu doar fiinte supranaturale.
Lexi:-Nu-mi pasa,daca ai fi stiut cine sunt,atunci ai sti ca nu ma sfidez in a-mi asuma riscuri.
Vladimir:-Stiam asta,dar nici nu vrei ca grupul tau sa afle ca tu esti de partea celor buni.
Lexi:-Nu stiu despre ce vorbesti,nu sunt de partea nimanui,sunt pe cont propriu.
Vladimir:-Sigur,sincer nu prea ma intereseaza,nu te vei apropia de Gabriela sau vei avea dea face cu mine.
Nu am mai apucat sa-i zic nimic,caci a plecat,probabil s-a teleportat,nu-mi place ca am un dusman atat de evident,va trebui sa ma ocup de el,lasand asta la o parte,el ar putea intra si in calculul privind moartea lui Calesto,ar face orice pentru Gabriela,hmm interesant.