Natasha:
Atacul meu asupra lui Bety nu a iesit prea grozav,ploaia stricandu-mi planul,am reusit sa o lovesc destul de bine,astfel incat a lesinat,nevanzandu-mi fata.
-Esti o idioata,cum ai putut sa strici planul?
N:-Nu ma faci tu pe mine idioata,nu sti cat de greu a fost si nu am gresit foarte grav,nu m-a recunoscut.
-Serios?ce bucurie!vrei si un premiu?
N:-Nu mai fi sarcastica,sti foarte bine ca ploia a fost de vina.
-Sigur acum dai vina pe vreme,daca mai fi lasat sa particip si eu atunci nu am fi esuat.
N:-Sti foarte bine ca eram furioasa pe tine,de aceea nu te-am lasat.
-Nu putem lasa ca sentimentele sa ne influenteze sti foarte bine acest lucru.
N:-Sentimentele ne-au facut sa concepem acest plan,dar ai dreptate,nu trebuia sa las furia sa ma copleseasca.
-In sfarsit ai inteles asta,apropo ma mut in Franta,deci va trebui sa lucram de la distanta.
N:-Ceeee?vorbesti serios?si cum ai de gand sa tii legatura cu mine?cum ne vom duce planul la bun sfarsit?
-Ne vom descurca,exista internet,telefon si satelit,in plus asa nu ne vom mai certa,astfel avem mai multe sanse de reusita.
N:-De ce trebuie sa pleci neaparat?
-Pentru ca trebuie!am proprile motive ce nu te privesc pe tine.
N:-Da,acum ai secrete fata de mine.
-Toata lumea are cate un schelet in dulap pe care incearca sa-l tina ascuns,pana si tu,asa ca nu o face pe nevinovata,toti avem secrete.
N:-Cum vrei,cand ai de gand sa pleci?
-In aceasta seara,am cateva persoane de incredere care ma vor insotii.
N:-Cum ar fi?
-Doar nu ai impresia ca iti voi spune,nu ma face sa rad.
N:-Ce e atat de rau daca imi devalui indentitatea lor?
-Ce nu intelegi?sunt persoane de incredere,nu am de gand sa ii tradez de dragul curiozitati tale.
N:-Bine,bine secretoas-o,nu te mai intreb.
-Chiar daca mai fi intrebat in continuare,tot nu ti-as fi spus.
N:-Ca de obicei,in fine,sper sa iti rezolvi cat mai repede treburile si sa revii.
-Cred ca nu ai inteles bine,ma mut in Franta,nu ma mai intorc.
N:-Cred ca glumesti,de ce nu te-ai intoarce?
-Pentru ca nu am nici un motiv intemeiat de a ma intoarce,voi rezolva treburile de aici si dupa am terminat definitiv cu tara asta.
N:-De cand nu-ti mai place aici?parca erai indragostita de locurile astea.
-Da am fost,dar mi-a trecut,vreau sa traiesc in liniste,m-am saturat de minciuni,tradari si galagie.
N:-Tocmai o tradezi pe Lexi.
-Nu-i adevarat,o tradez pe Bety nu pe Lexi,ea nu are nici o treaba cu toate astea.
N:-Ba da are,e sora ei,pe sora ei vrei sa o elimini.
-Ele nu sunt surori,nu pot accepta asta,eu sunt sora ei de suflet.
N:-Am impresia ca acum tu esti cea care se lasa influentata de sentimente.
-Da pentru ca datorita acestui sentiment am fost de acord sa-ti fiu complice.