Sadness

9 1 0
                                    

Gabriela:

Dupa ce Vladimir a plecat,lasandu-ma pe ganduri in legatura cu Meredith am primit un cadou mare,impachetat frumos intr-o cutie neagra cu o funda argintie,oare de la cine o fi si de ce?sub funda se afla un bilet alb scris cu rosu:”Draga Gabriela ca sa vezi cat tin de mult la tine ti-am trimis un mic cadou de impacare,inauntrul cutiei vei avea inca o scrisoare,sper sa-ti placa”-cu drag Lexi.

Ce?nu se poate,oare ce mi-a trimis nebuna asta?sincer mi-e frica sa deschid cadoul nu se stie ce contine,dar nu pot sa fiu o lasa,i-am pus pe servitor sa duca cutia in living.

Odata ajunsa acolo mi-am facut curaj si am deschis cadoul,ii el se afla un sac si deasupra lui era inca o scrisoare la fel scrisa cu rosu:”iata surpriza mea,aici se afla Meredith,sectionata in bucati cu capul deasupra corpului…mai ti minte cand i-ai facut rau surori mele Bety?ia-ta,asta e resplata ta,ai facut-o sa sufere,deci prin urmare meriti si tu sa suferi la fel de mult,asta e declaratia mea de razboi,un razboi pe care il voi castiga,iti voi pastra cenusa intr-o cupa de aur ca sa pot admira in fiecare zi victoria mea,sper ca ai inteles mesajul,iti doresc o zi cat mai frumoasa…hmm…glumeam,iti urez o zi cat mai inourata”-cu drag si dispret Lexi.

Am deschis sacul cu lacrimi in ochii,nevenindu-mi sa cred ce scria in scrisoare,am ramas socata cand am vazut capul lui Meredith,stand cu ochii inchisi deasupra mormanului ce se presupunea ai fi restul corpului…cata cruzime…cata ura…cum a putut sa faca asa ceva?Meredith a mea…prietena si sora mea de suflet cum au fost capabili sa-ti faca asa ceva…cum?nu se poate,cred ca visez…sigur e un cosmar,nu se poate ca sa fi tu…NU!

Nu esti tu,nu se poate,tu ai fost cu mine in atatea excursii,am cutreierat lumea,am invatat despre alte culturii ale lumii,ne-am perfectionat impreuna puterile,am conceput impreuna planul prin care sa o distrugem pe Lexi…mi-ai fost loiala,mereu,iar eu….eu m-am indoit de tine in timp ce tu erai torturata de fiinta aceea fara suflet…l-am crezut pe Vladimir,pe tradatorul ala cand mi-a spus ca mai tradat,cand tu de fapt incercai sa ma aperi de Lexi…

Lacrimile nu mai conteneau sa se opreasca,aveam un atac de panica,totul mi se parea ca ma ataca,ma durea sufletul atat de tare si strangeam capul prietenei mele in brate,repetandu-mi ca toate astea nu sunt reale,imi murdarisem tricoul cu sangele ei,dar nu-mi pasa…nimic nu mai conta acum,ea e moarta,iar eu nu pot trai fara prietena mea………..NU!stai un pic nu pot sa mor,va trebui sa o razbun…da asta si-ar fi dorit si ea,o voi razbuna,JUR ca o voi face pe Lexi sa sufere,ma va implora sa o omori,dar si cand ma va ruga in genunghi tot nu am sa o las sa moara,o voi tortura pana va inebuni si dupa poate sa-si traiasca eternitatea in nebunie,in chinuri,asta merita ea…isi spune manipulatoarea de inimi,pai sa vezi ca inima ei va fi cuprinsa de focurile iadului,de data asta ea va suferi,ea va fi cea care o sa fie ranita,iti jur Meredith ca moartea ta nu a fost in zadar…ITI JUR!!

I-am luat trupul,arzandu-l intr-o cada de argint,apoi am luat cenusa,asezand-o intr-o cupa mare de aur,indreptandu-ma spre camera de vraji,preferata ei.Am luat cenusa imprastind-o sub forma de stea cu cinci colturi,apoi am asezat in fiecare colt al stelei cate o piatra semipretioasa albastra,m-am asezat in mijlocul stelei si am inceput sa rostesc o vraja prin care sufletul ei va ajunge intr-o lume creata special pentru noi,am creat-o promitandu-ne ca acolo ne vom duce cand vom muri,se pare ca ea merge prima.

Cenusa a luat foc,pietrele topindu-se,iar din ele s-a format trupul de dinainte a lui Meredith,o puteam vedea,am vrut sa ma apropi de ea,dar imi facu din cap sa nu,stiam…imi dadusem seama ca daca ma voi apropia vraja va inceta,iar ea va ajunge in lumea umbrelor care e mai rea decat iadul.

Cu greu am pastrat distanta,iar ea mi-a zambit,cu lacrimi in ochii am terminat de rostit vraja,astfel ca ea a ajuns in lumea creata de noi,dupa vraja am simtit o adiere de vant,iar o soapta mi-a ajuns la urechea dreapta:”Adio,prietena mea”.

M-am prabusit in mijlocul camerei,izbucnind iar in plans…acum am pierdut-o definitiv,nu se va mai intoarce niciodata,iar singurul lucru pe care il pot face e sa ma razbun,sa-i razbun moarte,acesta e singurul lucru ce ma tine inca in viata,dupa aceea ma voi alatura ei…o voi revedea…pe prietena si sora mea…atunci tot acest chin se va termina.

Pana atunci va trebui sa ma vindec cat de cat de ranile din sufletul meu,sa incep sa gandesc iar rational si sa concep un plan prin care sa-mi duc razbunarea va bun sfarsit.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum