razbunare sau pace?

8 1 0
                                    

Lexi:

Trebuie sa gasesc o solutie,nu-mi permit ca Gabriela sa mai traiesca,cu fiecare minut ce trece ea isi planifica razbunarea,iar eu nu pot sa stau si sa privesc cum ea ne distruge.Deja a distrus-o pe Bety,luandu-i iubirea,era singurul lucru de care se agatase pentru a ramane in viata,acum e doar o umbra,fara sentimente,doar durere.

Cred ca stiu cum sa o ranesc la randul meu pe Gabriela,o voi lua pe Meredith,ii voi lua singura prietena,singura confidenta si o voi distruge.Voi face o simpla inversiune,facand-o pe Meredith sa creada ca Gabriela o cheama pentru a-si planifica razbunarea,cred ca “The blue Garden” e locul potrivit pentru aceasta intalnire,desigur voi aparea eu in locul Gabrielei si o voi elimina odata pentru totdeauna.

Vladimir:-Am revenit,te-ai gandit la ce vei face?

Lexi:-Da,am planul perfect,dar va trebui sa ma ajuti.

Vladimir:-Voi face tot ce este necesar.

Lexi:-Perfect,sti sa falsifici scrisul Gabrielei?

Vladimir:-Da la perfectie,de ce intrebi?

Lexi:-Gabriela stie despre asta?

Vladimir:-Nu,imi spui si mie despre ce e vorba?

Lexi:-Ii vom trimite o scrisoare lui Meredith prin care o vom invita la “The blue Garden” pentru a planifica razbunarea impotriva noastra.

Vladimir:-Am inteles si ce se va intampla cand va ajunge acolo?

Lexi:-Voi aparea eu,desigur si voi purta o mica discutie cu ea care se va solda cu moartea ei.

Vladimir:-Nu e cam periculos?adica daca o intreaba pe Gabriela daca scrisoarea e reala?

Lexi:-Nu va putea,caci tu te vei ocupa de Gabriela,tinand-o ocupata,astfel incat sa nu raspunda la telefon.

Vladimir:-Si cum ar trebui sa fac asta?doar sti ca a aflat despre alianta noastra.

Lexi:-Da sunt constienta de asta,o voi infrunta ca si cum nimic nu s-a intamplat,o vei face sa fie confuza,derutata chiar,ii vei prezenta dovezii care o vor face sa se indoiasca de fidelitatea lui Meredith,intre timp eu ma voi ocupa de ea,eliminand-o.

Vladimir:-Asa vom face,nu-mi vine sa cred ce plan detaliat ai compus in mai putin de o ora,ma faci sa te iubesc din ce in ce mai mult.

Lexi:-Hai sa nu vorbim despre asta acum,vom sarbatori dupa ce vom castiga batalia de azi.

Vladimir:-Fie cum doresti,eu oricum te iubesc.

Lexi:-Uite aici foia pe care o sa scrii,e una mai veche ca sa para originala,vei scrie cu cerneala purpurie,culoarea preferata a lui Meredith,dovedind astfel autenticitatea scrisorii.

Vladimir:-Asa voi face iubirea mea.

Lexi:-Nu-mi spune asa,asa i-ai zis si Gabrielei,credema chiar nu vreau sa-mi zici cum i-ai zis ei.

Vladimir:-Iarta-ma nu am realizat asta pana acum,voi gasi alt nume de alint.

Lexi:-Nu e necesar,poti sa-mi eviti numele asa cum ai facut si pana acum.

Vladimir:-Insist sa-ti gasesc un nume de alint.

Lexi:-Cred ca ar trebui sa te apuci de scrisoare,ai grija,trebuie sa scrii exact ca Gabriela,folosindu-te de limbajul ei.

Vladimir:-Am inteles,acum ma apuc sa scriu.

Cat timp Vladimir scrie scrisoare eu ma voi duce sa vad ce mai face Bety,stiu ca e distrusa,voi incerca sa-i alin durerea chiar daca ea nu ma vrea prin preajma ei.

Lexi:-Hey Bety cum te mai simti?esti cam palida.

Bety:-Viata mea nu mai are rost,tu cum crezi ca ma simt,am pierdut tot ce aveam,acum totul e pustiu.

Lexi:-Nu ai pierdut totul,ma ai pe mine,ce zici daca bem niste vodka sa mai uiti de durerea asta?

Bety:-Bautura nu-mi va alina durerea,imi pare rau ca m-am purtat urat cu tine data trecuta.

Lexi:-Nu mai conteaza,am si uitat,ce zici de niste ceai cu vodka?macar atat,nu poti sta in asa mereu.

Bety:-Bine,oricum nu mai am nimic de pierdut.

Lexi:-Hey o sa revina,stai linistita vom lamuri noi situatia,uite bea.

Bety:-Nu,nu o sa mai revina,chiar daca se va clarifica situatia,i-am zis ca nu vreau sa-l mai vad niciodata,ca nu ma merita,iar el a plecat jurand ca nu se mai intoarce.

Lexi:-Totul la timpul lor,el te iubeste,se va intoarce.

Bety:-Lasa asta,spune-mi cum mai merge relatia cu Vladimir?

Lexi:-Nu suntem in nici o relatie,el insista sa fiu cu el,dar amandoi stim ca nu e momentul potrivit.

Bety:-Daca eziti acel moment nu va mai veni,promita acum cat mai poti,nu te lasa,nu pati si tu ca mine.

Lexi:-Nu stiu,nu sunt sigura cu privire la el,voi gasi eu o solutie,important acum e sa-ti revii,avem nevoie de tine,am nevoie de sora mea,cea vesela.

Bety:-Nu sunt sigura ca iti voi putea face pe plac.

Lexi:-Nu acum,timpul te va vindeca.

Bety:-Sa speram.Am invelit-o cu o patura,dand pe un film de comedie la care ne-am uitat amandoua,cert e ca o voi face sa sufere la fel cum a suferit si Bety,de data asta Gabriela nu va mai avea scapare.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum