Gabriela:
L-am lasat sa plece pe idiotul de Karter,oricum nu-mi mai era de folos,mi-am indeplinit scopul,probabil ca Bety sufera acum in timp ce el incearca sa o convinga ca eu i-am inscenat totul.
Vladimir:-Iubirea mea nu te-am mai vazut de mult,unde ai fost?mi-a fost dor de tine.
Gabriela:-Am avut niste treaba si mie mi-a fost dor de tine,vino aici.L-am sautat cu pasiune,stiu ca in ultima vreme l-am neglijat si imi pare rau,probabil ca a suferit,dar ma voi revansa.
Vladimir:-Ce zici daca luam cina in aceasta seara?eram dea dreptul tentata sa-l refuz,caci trebuia sa urmaresc evolutia relatiei dintre Karter si Bety,dar m-am gandit ca ar trebui sa accept,macar cu atat sa-i fiu de folos.
Gabriela:-Desigur,as fi incantata sa petrec iarasi ceva timp cu tine.
Vladimir:-Bine,eu voi gasi,vreau sa fie ceva romantic,doar pentru noi doi,tu dute si te schimba.
Gabriela:-Bine,revin peste o ora,te iubesc mult.
Vladimir:-Si eu acum dute ca nu mai am rabdare.
Am plecat in camera mea,deschizand dulapul,sincer nu prea stiam cu ce sa ma imbrac,mi-as lua o rochie,dar care?Poate ca asta albastra,nu e prea demodata,sau asta rosie cu negru..nu e prea decolatata,cred ca am sa mi-o iau pe asta verde-smarald,da cred ca am sa mi-o iau pe asta,are un decolteu destul de frumos conturat,e deasupra genunchilor si deasemea e stransa in talie,avantajandu-ma.
Mi-am luat niste cercei mari de aceeasi culoare cu rochia si un colier asortat,m-am machiat discret,dar totusi indraznet,dandu-mi buzele cu un rosu aprins,astfel evidentindu-mi tenul alb.Pantofi era negri,de lac cu toc relativ mic,astfel usurandu-mi mersul pana jos pe scari.
Cand am coborat,Vladimir parea uimit,a ramas cu gura cascata,la propriu.
Gabriela:-Inchide gura iubire ca intra muste.L-am sarutat,el cuprinzandu-mi talia cu bratele,hmm ce dor mi-a fost de el.
Vladimir:-Cina e gata,i-a loc te rog.
Gabriela:-Ce bine ca esti demon,la tine cina mereu e gata in cateva minute.
Vladimir:-Da e un avantaj,ce vin preferi,alb sau rosu?
Gabriela:-Rosu te rog,ce ai pregatit pentru seara asta?
Vladimir:-Ca aperitiv am pregatit niste bruschete cu somon,apoi ca fel principal fructe de mare cu sos elvetian,iar desertul va fi o surpriza.
Gabriela:-Suna foarte interesant,ca de obicei ai un pic de mister,asta e ceea ce mi-a placut cel mai mult la tine,de aceea te iubesc.
Vladimir:-Ma bucur sa aud asta,macar de atat ma iubesti.
Gabriela:-Hey te iubesc si pentru celelalte calitati ale tale,de exemplu esti sarmant,dragut,elegant,ma iubesti si multe altele.
Vladimir:-Eu zic sa incepem cina pana nu se raceste mancarea.
Gabriela:-Sunt de acord.Nu i-am spus,dar de abia astept sa scap de cina asta ca sa pot sa-mi vad de treburile mele.Am mancat bruschetele cu somon,erau delicioase,iar fructele de mare cu sos elvetian de dupa m-au adus aproape de rai.Eram foarte curioasa cu privire la desert.
Vladimir:-Sa speram ca iti va place.Se pare ca desertul era o prajitura de ciocolata cu budinca de ciocolata inautru si inghetata de fructul pasiunii.
Gabriela:-Wow ce bine arata,iar mirosul e dea dreptul spectaculos,de abia astept sa o gust.
Meredith:-Nu o manca,e otravita.
Gabriela:-Meredith ce cauti aici?ce vorbesti?ai inebunit?
Meredith:-Nu manca prajitura,e otravita,Vladimir s-a aliat cu Lexi,vrea sa te omoare.
Gabriela:-Ce?minti,nu poate fi,nu se poate asa ceva….Vladimir e adevarat?
Vladimir:-Nu,desigur ca nu,te iubesc,de ce as face asa ceva?
Gabriela:-Vezi,nu e otravita,ca tot veni vorba de unde sti tu asa ceva?
Meredith:-L-am urmarit,mi s-a parut ca se comporta ciudat si am aflat ca s-a aliat cu Lexi inca de la balul mascat.
Gabriela:-Vladimir ce ai vorbit cu Lexi la petrece?unde a disparut?
Meredith:-Ti-am spus ca e un tradator,de aceea a fugit.
Gabriela:-Nu-mi vine sa cred,m-a tradat,dar de ce?
Meredith:-Mai ti minte cum l-ai distrus ca apoi sa-l iei sub protectia ta?se pare ca nu a uitat asa ceva,vrea sa se razbune.
Gabriela:-Dar…dar a spus ca a trecut peste asta.
Meredith:-Poate ca a spus,dar nu a simtit asa ceva,cred ca ura lui fata de tine s-a amplificat cu timpul.
Gabriela:-Nu-mi vine sa cred,am crescut un sarpe pe langa mine.
Meredith:-Imi pare rau,nu am vrut sa afli asa,eu acum vroiam sa vin la tine sa-ti spun,iar cand v-am vazut ca luati cina am stiut ca acum e momentul sa actionez.
Gabriela:-Ce bine ca ai venit,daca nu veneai probabil ca acum ma sufocam sau scuipam sange.
Meredith:-Cateodata e bine sa ai prieteni care sa aiba grija de tine.
Gabriela:-Da macar tu imi esti fidela,ce sti despre Sophy?e cu noi sau impotriva noastra?
Meredith:-E cu noi,ne-a dovedit ca e demna de incredere,impreuna ii vom distruge.
Gabriela:-Deja am distrus doi mai sunt inca doi.
Meredith:-Cum adica ai distrus doi?ce ai facut?
Gabriela:-Am distrus relatia dintre Bety si Karter.
Meredith:-Cum ai facut asta?
Gabriela:-Alta data,acum trebuie sa ne ocupam de acest tradator,cred ca am deja un plan,va regreta ca m-a tradat.