O noua tradare?

8 1 0
                                    

Bety:

In sfarsit s-a terminat balul acesta,o sa am si eu parte de un pic de liniste,desi ma doare faptul ca Lexi ne-a tradat iar,oare cand se vor sfarsi toate astea?in plus nu-l pot gasi pe Karter,oare unde o fi?

Lexi:-Bety trebuie sa vorbesc cu tine.

Bety:-Noi doua nu avem ce discuta,nu dupa ce mai tradat din nou.

Lexi:-Nu te-am tradat acum,vino,am sa-ti explic,am avut motivele mele pentru a ma comporta asa.

Bety:-Sunt foarte curioasa care ar fi aceea explicatie.

Lexi:-Atunci vino cu mine,ai sa afli foarte curand.

Bety:-Bine,vom merge in vechea ta camera,acolo unde ai stat cand ai fost cu Calesto.

Lexi:-De ce tocmai acolo?putem sa mergem si in alta parte.

Bety:-Daca nu mergem acolo,nu merg deloc cu tine,m-am saturat ca tu sa alegi locurile,acum e randul meu.

Lexi:-Bine fie cum vrei tu,doar sa terminam odata.

Am plecat in vechea ei camera,aveam un motiv pentru care vroiam sa ajung acolo cu ea.Nu riscam sa ma atace,ea fiind invaluita de amintirile pe care le avea cu el acolo.

Bety:-Bine,acum ca am ajuns vreau sa stiu motivul pentru care m-ai tradat.

Lexi:-Nu te-am tradat intelege odata.

Bety:-Atunci imi poti explica de ce ai sters filmarea?

Lexi:-Deoarece era in interesul nostru,datorita acestei eliminari am castigat un aliat important.

Bety:-Care ar fi acela?nu-mi zi ca e Vladimir.

Lexi:-Chiar el,o uraste pe Gabriela,nu iti pot spune cauza,dar imi va dovedi daca e vrednic de increderea mea.

Bety:-Si cum are de gand sa faca asta?

Lexi:-Ai sa vezi,nu iti pot spune momentan,dar iti promit ca totul se va rezolva in curand.

Bety:-Sti,nu mai am incredere in nimeni,nu imi mai permit.

Lexi:-Nici macar in Karter?nu crezi ca esti cam dura?

Bety:-In el am incredere,e iubitul meu,confidentul meu si mi-a dovedit-o de atatea ori.

Lexi:-Te cred,nici eu nu mai am incredere in nimeni,nu se merita.

Bety:-Deci ca sa fim intelese,suntem surori,dar nu ne vom increde una in cealalta decat doar la nevoie.

Lexi:-Sunt de acord,aceasta va fi intelegerea noastra,acum putem pleca din camera asta?imi trezeste amintiri dureroase,prea dureroase.

Bety:-Tu chiar l-ai iubit?ochii i se intristara,cazand parca pe ganduri.

Lexi:-Nu sunt sigura,dar stiu ca tineam la el,imi placea sa-l simt aproape,sa-mi petrec timpul cu el,sa radem,sa ne uitam la filme de groaza si sa criticam prezentatori de la stiri.

Bety:-Se vede ca l-ai iubit,altfel nu vorbeai cu atata drag despre el,despre voi.

Lexi:-Poate ca trebuia sa fiu mai puternica,sa resist intunericului,atunci astea nu s-ar fi intamplat.

Bety:-Nu poti sa te invinovatesti pentru asta,nu e vina ta.

Lexi:-Hai sa nu ne mai aducem aminte de asta,eu am plecat,mai am de facut cate ceva.

Bety:-Bine,ai grija de tine,ne mai vedem.

A inclinat din cap aprobator,apoi a disparut,eu incepand sa-l caut pe Karter,dar se pare ca nu e nicaieri,ma cam ingrijoreaza chestia asta,sper sa fie bine.

MDI(this is not the end)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum