#ADBY4

365 49 66
                                    

Hwall menolak tubuh Fae kasar masuk ke dalam stor sukan. Fae jatuh tersungkur di longgokan bola yang sudah pancit.

Suasana dalam stor sukan itu suram. Hanya berbekalkan cahay adari jejaring di bahagian atas dinding stor sahaja.

Fae bangkit bangun perlahan-lahan. Wajah dingin di hadapannya direnung takut-takut.

Hwall menarik baju kemejanya keluar dari seluar. Satu per satu butang baju ditanggalkan.

Fae hanya memandang dengan biji mata terbuntang. Cuak!

'Apa yang Hwall nak buat dengan aku? Mati lah nak aku hari ni! OH NO!'

Hwall berjalan mendekati Fae dan Fae terundur-undur ke belakang. Matanya melilau mencari ruang untuk melarikan diri. Jantung dia nak meletup dah tu memikirkan sesuatu yang dasyat bakal dilakukan oleh Hwall The Taiko ini.

Hwall tersenyum sinis memandang wajah yang sedang ketakutan di hadapannya itu. Dia bercekak pinggang sambil tereus merenung Fae tajam.

"Hwall please, jangan buat aku macam ni..." Fae tidak berani memandang tubuh Hwall biarpun pemuda itu memakai singlet di dalam kemejanya. Baginya, Hwall sangat menyeramkan time tu.

"HAHAHAHAHA!" Kedengaran gelak syeton Hwall memenuhi ruang stor yang ala-ala samar dan menakutkan itu.








KLAK!

Pintu dibuka dari luar. Harapan Fae untuk melepaskan diri muncul semula.

Yes! superhero dah datang nak selamatkan aku.

Dia tersenyum lega kerana ada orang yang datang untuk selamatkan dirinya daripada syaitan bertanduk sembilan di hadapannya ini.

"Hwall...!" Seorang gadis berambut panjang berombak berdiri di muka pintu bersama dua orang lagi temannya. Seorang berambut pendek berpotongan bob, dan seorang lagi memakai sweater nipis berwarna hitam dengan logo tengkorak dan hati di bahagiaan dada.

Wuishhh! dah macam Totally Spies aku tengok gaya diorang.

Dengan senyuman segunung harapan, berharap agar Alex, Sam, dan Clover betul-betul wujud untuk selamatkan dia.

"Apa yang kau buat ni hah Hwall?" Perempuan berambut panjang ala Sam dalam cita Totally Spies bertanya kepada Hwall dengan wajah yang serius.

Hwall tersenyum sinis dan masih lagi tidak lepas memandang Fae. Fae benci giler melihat Hwall time tu.

" Suzy, aku nak kau settlekan budak ni," katanya.

"WOOO... So, minah ni lah yang kau cita semalam."

Hwall hanya meleretkan segaris senyuman nipis kepada Suzy.

"Pergh teruk gler taste kau." tegur gadis rambut mangkuk yang bernama Mandy sambil tangannya bersilang ke hadapan tak tengok Fae langsung. Nampak sangat meluat dengan Fae.

"Mandy, stop judge orang boleh tak! Kau tu dah bagus sangat ke? Lagi sorang member diorang yang bersweater tadi iaitu Dya menegurnya.

"Hei, pompuan ni pelik dowh! tengok lah baju dia bertali-tali, skirt jalur-jalur dah rupa zebra... stokin bapak panjang smpai atas lutut...sanggul pulak tinggi kalah nenek aku.

"Woi Mandy better you shit up! Tak memasal free free kena dead chop aku." Suzy dah bengang dengan anak buah dia.

Mandy terus speechless tak berani nak lawan ketua dia lagi manakala Dya di sebelahnya dah gelak terkekek kekek mengejek dia.

'Oh Shit! Aku rasa 3 ekor ni lagi scary daripada si setan tu' Fae dah rasa tak sedap hati. Nak menangis pon ada.

Hwall melangkah ke sudut hujung bilik dan membiarkan Suzy and the gang bermain dengan Fae. Dia hanya menjadi CCTV tanpa perasaan sambil menghisap lolipop yang dirompak dari beg sandang Suzy.

 [C] Angel Devil Beside you |Kevhwall|Where stories live. Discover now