Era agheasma de la profa de desen. Am luat-o in graba si am vrut sa ies i sa ca prin minune vad o biblie. Vred ca era a profului de religie. Am avut ora cu el înainte de a ramane blocati aici. Ies si nu mai vad nici un coleg de al meu si simt cum cineva ma prinde de picioare. Ma uit in jos si il vad, dar dupa ca prin minune dispare. A mai ramas doar o mana din el care inca era prinsa de picioarul meu. Ridic capul si vad mireasa care era fix in fata mea. Am tipat,iar dupa am lesinat. Ma trezesc intr-o sala de clasa.
N: Marina! Hei ma auzi? Trezește-te
Eu: Ce caut aici? Nu eram jos in sala profesorala?
A: Unde sa fi? 😂😂😂
N: Dupa ce ti-am zis ca mergem in pod ai lesinat, iar dupa ce am venit te-am gasit aici vau de capul cucului.
Eu: Si Moni, Oana, Gabriela unde sunt?
A: Oana e la baie aduce apa, Moni si cu ea, iar Gabriela am pierdut-o
Eu: Cum adica ati pierdut-o?
N: Adica nu o mai gasim
A: A si apropo de asta nu am avut curajul sa intram in pod si ne-am intors.
Eu: Pe bune?
N: Da. aaa si l-am gasit pe Andy. Era blocat la secretariat.
Eu: Si unde e ?
O: Vine imediat. E pe drum
Dupa 5 minute ce stam si vb si le-am povestit ce am visat Andy intra in clasa. Cand il vad din reflex ii sar in brate.
Eu: Am crezut ca te-am pierdut si ca esti si tu un spirito-fantoma de asta ce se teleporteaza prin pereti.
An: Veci nu ai sa ma vezi pe mine asa. Ma rog... avem o imensa mare problema.
O: Care e aceea?
An: Holul e plin de zombi si nu mai avem cum sa iesim de aici. Doar ca eu zic sa punem niste banci daca vreti sa mai rămâneti cu niste creier.
In secunda următoare toate lumea il ascult asa ca am pus un dulap si dupa 2 banci.
Eu: Dar Petrisor? Nu era cu tiune?
: Era. Nu stiu ce s-a întâmplat ca a lasat in urma papucul lui plin de sange care ducea la baie. Nu am avut curajul sa vad unde e asa ca am tulit-o.
M: Si ce facem acum? Voi băieți nu aveti nici un fel de idee cum ii putem opri?
An: In majoritatea jocutilor trebuie loviti in cap?
N: Si cu ce sa ii lovim? Cu gravitatia? Nu avem nimic aici cu ce sa le dam in cap.
A: O idee ar fi stingătoarele. Sunt grele, dar bune.
Eu: Si mai ce? Scaune?
O: Daca e nevoie da.
An: Ascultați-ma am zis ca in toate jocurile trebuie loviti in cap mai putin intrunul. Acolo au loat o monstra din ce a cauzat asta spre exemplu ceai au pus-o la microscop, au analizat-o si au gasit un leac.
Eu: Dar astia au aparut din adins. Ce am putea sa analizam noi?
N: Ca bine zici. Eu zic sa ii povim in cap.
A: Si daca ne musca pe unul dintre noi ce facem?
Eu: Rece!
Toti in același timp: Ce?
An: Ca sa scap de zombi din secretariat am folosit stingătorul. De acea nu il suportu pentru ca era rece.
O: Bun deci asteptam pana la iarna? Sau pana la toamna ce ploua? Sau poate le facem frecții in zapada.
An: Nu. Mergem sa pornim aerul condiționat.
A: Dar avem o mica problema, daca o sa il pornim o sa trebuiasca sa ne luam adio de la caldura.
N: In acest caz stiu eu ce facem in continuare.
Toti: Stii?
N: -Da
Toti: - Ce?E cel mai lung capitol pe care l-am scris. De acum in colo asa vor fi toate. Mulțumesc celor care isi rapesc din timp sa citească cartea mea. 😘😙😘😍
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie