Statuile vii

63 1 3
                                    

Er: -Pana o sa cautam noi tot Muresul o sa am barba si sprancene albe.
M:- Lasa bunicule. Eu te iubesc si asa.
N:- Mergem?
M:- Bine gata hai sa plecam de aici.

Andreea&Andy

An: -Unde vrei sa mergem ?
A: - Hai la mine. Poate este cineva
Ajungem la Andreea. Era ora 23:45.
A: -Ma duc direct la somn.
An:- Si eu. Drumul ma oboseste.
A:- Uita-te peste tot sa nu me trezim cu surprize.
An: -Ma uit sub pat. Si in dulap.
A:- Deci ?
An:- Nimic.
A:- Merg sa vad covorul meu MOV.
An:- Ce?
A:- Are urme pe papuci. Este covorul meu preferat din copilarie. Il iubesc asa de mult.
An:- Il poti admira si curata maine. Ce zici de asta ?
Ma trezesc langa Andy care era cu o mana pe langa pat. Sforaia ca ultimul porc si se zbatea prin somn mai ceva ca pestele pe uscat. S-a trezit dintr-o data gafaind.
A:- Esti bine! Esti cu mine! Nu s-a intamplat nimic!
An: - Am visat...
A:- Stai calm. Ma duc sa iti aduc un pahar cu apa. Calmeaza-te!
Ma dau jos din pat si merg la bucatarie. Pe drum trec pe langa covorul meu MOV. Am mers acolo si am tipat cat de tare am putut. M-am speriat ingrozitor.

Bianca&Alex

Eu: -Stiu unde mergem ?
B:- Ceva imi spune ca stiu si eu.
Al: -Doar eu nu m-am prins ?
Eu:- Mergem acasa la Emy!
Al:- De ce ?
Eu:- Suntem aruncati in lumi diferite. Fara net, semnal, deci cred ca putem comunica doare prin lucruri comune.
B:- Si daca ei sunt in America si noi aici?
Eu:- Emi stie mai multe despre astea. El este expertul aici nu ma intrebati pe mine.
Am ajuns la Emi in 10 minute pe jos. Nu sta departe de unde s-a intamplat strategia. L-am strigat si nu raspuns nimeni.
B:- Cautati ceva ce aveti in comun cu el. Doar asa putem comunica.
Al:- Casa asta e imensa. Zici ca e palat. De unde sa stiu unde este camera lui.
Eu:- Mai are inca 10 frati. Normal ca e imensa. Dar, daca te uiti mai bine scrie numele lui pe usa. Spune eu si arat cu degetul.
Am intrat tori in camera lui.
Al:- Omg! Flacarila!
-Cine? Spun eu cu Bianca la unison
Al:- Prietenul nostru din copilarie. Mereu ieseam in spatele blocului si ne jucam cu el.
Eu: -Spunei sa vina repede aici. Suntem atacati din toate partiile de niste stafii din piatra.
Al:- Emi ma auzi?
E:- Alex de ce tipi in capul meu ?
Al:- Vino repede la tine acasa. Dar, inainte de asta... Cum putem sa oprim niste statui de piatra?
E:- Aruncati cu pietre in ele. Sunt create astfel inca mor doar din materialul din cate sunt facute. Vin cat de repede pot.
De jos se aud cum se sparg geamuri semn ca creaturile urca scarile.
B:- Ia papitoiul ala cu tine. Trebuie sa ne aruncam pe geam ca sa ajungem la drum sa luam pietre.
Al:-Il cheama Flacarila.Tu nu ai avut deloc copilarie ?
B:- Vorbim mai tarziu despre asta. Spune Bianca si se arunca pe geam.
Nu a patit nimeni nimic din fericire. Geamul este aproape de sol.

In masina
Bo:- Cu cine vorbeai ?
E:- Cu Alex!
R:- Esti extenuat rau. A ajuns sa fie vocea din capul tau.
E:- Nu este adevarat. Nu stiu cum a facut asta dar, o sa ne spuna el.
Emi mai merge 500 de metri si trage pe dreapta.
P:- Ce faci ?
Se indreapta spre porbagaj. Il descide. Acolo erau o gramada de arme.
Bo:- Tare... Astea le porti mereu cu tine ?
E:- Logic! In ziua de azi nimic nu mai e sigur asa ca nu se stie niciodata cand iti trebuie.
R:- De ce ai si roci ?
E:- Acele roci sunt doar in cazuri de urgenta. Sunt pentru demoni mai mari care nu pot fi ucisi cu sabi sau orice alte roci. Sunt facute din magie pura de la craiese si zane. Stiu ca pare foarte capilaresc dar, nu e. Alex mi-a spus ca se lupta cu niste stafi din piatra sau ceva de genu. Deci nu o sa avem nevoie de ele.
P:- Eu zic sa ne grabim!

Alexandra&Vlad

A: -Dar nu da nici un semn.
Coplesita de durere imi pun mana mea pe inima lui si incep sa plang si mai tare. Imi pun capul pe el si stau asa 3 minute. Imi ridic capul si vad cum i se zbate o geana.
A: -Vlad? Vlad deschide ochii! Vlad uita-te la mine. Vlad!
Vlad deschide incet ochii. Nu poate sa ii tina deschisi din cauza lumini puternice de afara.
V:- Imi este frig pe jos.
A: -Il ridic usor si il pun in pat cu mare greu.
V:- Ceva sau cineva a iesit din corpul meu. Ma simt foarte usor acum.
A: -Nu te obosi sa vorbesti.
V: -Se aud zgomote de dincolo
A: -O nu... Ceva imi spune ca nu o sa iasa bine.
Merg in camera de dincolo care se afla la 50 de metri fata de noi. Pe dedesubt de ea pot sa vad o lumina care se schimba in culorile: negru, rosu, mov si maro...
Plec repede de acolo si aduc putina gheata pentru Vlad.
A:- Intoarcete cu spatele
Vlad nu zice nimic si se intoarce. Pun gheata pe spatele lui.
V:- Auu. E rece. Ia-o de pe mine.
A:- Taci si tineo acolo. Dupa 2 minute o iau si o pun pe jos. Gheata se face sange brusc si incepe sa curca. Rana lui Vlad s-a vindecat sub ochii mei.
V:- Gata?
A:- Aaaa...aproape.Trebuie sa aduc un prosop. Nu te misca.
Dupa ce vin cu prospul si sterg pe acolo il pun pe Vlad sa se ridice.
A: -Ce simti ?
V:- Nimic.
A:- Da din umeri! Te doare?
V:- Nu. Ar trebui ?
A:- Mai ti minte ce ai patit ultima oara?
V:- Nu. Dar, daca tot te comporti asa ciudat poate imi spui tu.
A:- Aaa... da... pai ... ai cazut si ai dat cu umarul de clotul mesei. De aia te-am intrebat daca te doare.
V:- Zau asa ?

Prescurtari
Alexandra= A
Alex=A
Bianca=B
Bogdan=Bo
Emy=E
Darius=D
Daniela=Da
Andreea=An
Andy=Ad
Monica=M
Marinica=Ma
Restul le stiti voi. Le-am pus pe cele care sunt aproape identice pentru a nu le incurca

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum