An: -Băieți trebuie sa il gasim pe acest individ cu pistol care se crede un serif in teritoriul de est.
Bo: -Si cum vrei sa facem asta? Poate fi oricine.
An: -Nu stiu.
A: -Si ati uitat de ceva. Il gasim si? Mergem la el si ce? Ii zicem sa se omoare singur?
M: -Avem nevoie de arme. De orice periculos.
O: -Mie imi suna a bisturiu din sala de operatii.
Mergem in sala de operații. Era totul fix cum am lasat si cand am mai fost aici. Controbaim prin dulapurile de pe acolo in speranta ca o sa gasim ceva.
Bo: -Am gasit in al doilea dulap asta.
Spune Bogdan aratand spre mana lui stanga unde tine un bisturiu.
P: -Ia-l cu tine! O sa ai nevoie.
B: -Si noi fetele ce luam ? Sirigi si le bagam in spate?
R: -Suna atat de gresit si diabolic. Dar in situația noastra nu prea avem de ales. Asa ca da, o sa luam siringi.
Luam tot ce am gasit pe acolo si plecam.
C: -Armele astea nu o sa ne tina prea mult. Adica nu sunt suficiente ca sa ne aparam toti.
S: -Ce sala din spitalul asta mai e periculoasa ?
D: -Debaraua?
N: -Si tu chiar crezi ca o sa gasim in debara o lopata cum am gasit si la scoala? Ei bine nu, nu o sa gasimi doar maturi, faras, mop si astea nu prea nu ajuta.
Alex: -Hei! Haideti sa spargem chestia asta de urgență si sa luam toporul.
Alex si cu Petrisor merg si dau tare cu piciorul si se sparge. Au luat toporul si am plecat mai departe.
V: -Oare mai sunt de astea pe hol? Eubzic sa mergem pe toate coridoarele pe la toate etajele si sa verificam.
Al: -Mergeti voi bărbați. Noi , femeile, mergem in sala magica. Poate gasim ceva si pe acolo.
N: -Heii. Stati! Daca se întâmplă ceva cum dam uni de alti?
Al: -Tipam. Se aude in tot spitalul. Si daca nu se întâmplă nimi, acum fiind ora 12:30, la ora 13:30 ne vedem in sala magica.
Ne despartim si mergem fiecare in treaba lui.
FETELE:
R: -Sper ca nu se intampla nimic.
Mergem ce mergem pe holul lung spre camera magica.
N: -Voi vedeti ce vad si eu?
In fata noastra era cu spatele un om in nergru, avea ceva pe cap, astfel incat sa nu il putem recunoaste. Avea un pistol si manusi pe maini, ambele fiind de culoare neagra.
N: -Şşşşşş. Nu faceti nici un zgomot. Ne intoarcen frumos si mergem inapoi in liniște.
Planu Nadiei functioneaza pana cand Andreea scapa tot ghiozdanul unde se afla tot ce aveam: lanterne, manusi, medicamente, siringi etc. Atunci omul in negru se întoarce si se uita la noi. Îndreaptă pistolul catre noi si isi fixeaza tinta.
M: -Jos!
Pe cand sa traga individul ne-am lasat jos. Glontul nu a nimerit pe nimeni. A nimerit doar geamul spărgând doar locul pe unde a zburat glonutul.
R: -Fugiti!
O luam la fuga la etajul 3 unde erau si băieți.
B: -Trebuie sa schimbam directia. O sa ii punem si pe ei in pericol. O luam pe scari si mergem in camera magica.
N: -Stiti ca noi nu avem nici o arma ? Mergem in camera si ?
R: -Nu va opriti fugiti!
M: -Camera e magica. Mergem si vedem ce facem.
Mergem in camera magica. Intram si stam la usa tinand-o bolcata sa nu intre "banditul"
M: -Cautati ceva! Orice!
A: -Am gasit! Le luam oe astea. zise Andreea aratand spre 3 lopate si 2 pistoale.
B: -De unde sunt alea acolo? Ooo nu. Fetelor vine. Ajutatima sa tin usa, iar restul luati-va armele.
Timem usa din răsputeri. Insa individul e prea puternic.
M: -Fiti pe faza. O sa ii dam drumul. ACUM!
Monica, Bianca si Raluca au mers in spatele Andreei, Oanei, Nadiei si Alexandrei care aveau arme.
O: -Te avertizez! Daca faci un pas gresit esti ca si mort.
A: -Poti sa iti iei adio de la viata.
Individul nu zice nimic. Se da in spate.
N: -Lasa arma jos. Dupa impingeo spre noi. Acum!
Individul nu face nimic. Se uita la noi si dupa 2 minute trage un foc de arma in aer.
Ind (individul): -Aici eu fac regulile. Daca nu lasati armele jos colegii vostri vor patit ce e mai rau.
N: -Eu cred ca tu nu ai inteles! Lasa arma jos! Acum! Noi suntem mai mulți.
Ind: -Poate ca nu poate ca da.Băieții:
V: -Ati auzit asta?
An: -Ooo nuu. Fetele.
D: -S-au tras 2 focuri de arma. Sunteti pregătiti ?
Alex: -Oricine a fost...Daca a patit ceva Oana. Moare!
C: -Sa mergem repede. Nu conteaza daca avem sau nu arme. O sa facem ceva pe moment.
Mergem la camera magica. Acolo vedem pe cineva care are un pistol in mana. Dupa vedem fetele in camera magica.
An: -Ati pățit ceva?
A: -Andy taci!
Individul îndreaptă pistolul catre băieții.
A: -NU!
O: -O singura miscare greșita si o sa faci cunostinta cu pământul.
Ind: -Gresit! Voi daca faceti o singura miscare gresita eroii vostri o sa pățească ceva. O sa o pățeasca rau.
Alexandra de nervi merge in fata individului. Individul nu face nimic. Mergem mai departe pana in fata băiețiilor. Ia distras atentia pana cand Oana a mers in spatele lui si l-a amenințat ca trege. De abia atunci individul a lasat pistolul jos. A ridicat mainil si s-a pus in genunchi. In acel moment Oana...
CITEȘTI
Școala groazei
KorkuIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie