Am vazut catalogul nostru. Adica a clasei nostre. Asa ca nu am rezistat tentației si l-am deschis. L-am deschis si surpriza era gol
N: -De ce e gol?
A: -Uita-te din ce an ii. Poate ii pentru anu
O: -Suntem semestrul intai deabia. Nici semestrul doi nu ii început. De unde sa fie la anul.
Nadia s-a uitat si într-adevăr era de anul acesta, dar nu înțelegeam de ce era gol. Asa ca am facut toti pe profesori si am pus note.
V: -Am venit aici sa facem pe profesorii sau sa cautam ce lipseste din scrisoare ?
M: -Sa cautam ce lipsește din scrisoare. Logic
V: -Pai si atunci? De ce va abateți de la subiect?
D: -Ok acum hai sa il cautam pe bune.
Ne imprestiem prin toata sala cat ii ea de mare si spatioasa. Pe langa faptul ca am gasit catalogul am mai gasit si alte chestii foarte tari. Cum ar fi lucruri confiscate. Telefoane, macare, chipsuri, fițuici, creioane si nu in ultimul rand casti.
Wow noi chiar nu pare ca venim la școală. Am dat la un moment dat si de calculatoarele si telefoanele profesorilor. Acolo erau toate teme, toate lectiile, toate chestiile care aveau sa ajunga la noi mai devreme sau mai târziu. Am gasit si procese. Pentru doferite cauze: batai, frecții, neînțelegeri, certuri, jigniri etc. etc. Si cea mai tare faza e ca am gasit ciocolata calda asa be-am încălzir putin.
An: -Veniti aici?
A: -Ce e ? ce ai gasit?
An: -Tiberius.
B: -Pe cine?
An: -Era sarpele meu de plastic. Directorul mi la confiscat in clasa a4a.
B: -Cautam scrisoarea. Nu jucari Andy.
A: -Cred ca am gasit-o eu. Ba nu. Era doar o foaie desenata.
Al (Alexandra): -Dar daca nu e aici si cautam ca prosti? Ce facem?
N: -Eu zic ca e acolo. Alt undeva unde ar putea fi sa fim serioși.
O: -Omg !
Eu: -Ce? Ce jucarie ai mai gasit si tu ?
O: -Nu e jucarie. E un raft plin cu tot felul de hartii.
Oana fara sa mai stea pe ganduri trage o hartie la întâmplare de acolo si cad toate.
A: -Succes!
O: -Mie? De ce?
N: -Practic tu le-ai daramat deci practic tu le pui la loc
Al: -Ba nu . Succes tuturor. O sa luam foaie cu foaie. Poate asa o sa gasim si scrisoarea.
M: -Are dreptate. Am cautat peste tot mai putin acolo.
Dupa o ora ce cautam peste tot nu am gasit absolut nimic.
B: -Eu zic sa plecam. E o pierdere de timp. Nu e ca si cum Andreea s-ar pune acum pe un perete si s-ar deschide si cineva sa ne de-a SCRISOAREA. Eu una am obosit. Nu mai pot.
O: -Are dreptate.Mai stam aici 5 min sa ne mai odihnim si mergem.
Dupa spusele Oanei toata lumea se așeaza pe unde vrea
Asa ca Raluca s-a asezat pe un perete. Dupa 5 minute vedem cum peretele incepe sa se învârta ca o usa dintr-un mall. Înăuntru se vedea o biblioteca.
Eu: -Ce ai facut ?
R: -Eu ? Nimic. Doar m-am rezemat de perete si s-a întâmplat asta.
A: -Se pare ca vorbele Biancai au devenit realitate
Al: -Si acum ? Ce face? Mergem acolo sau intram?
Usa mai are 1 minut si se inchide din nou.
M: -De unde sti ?
Al: -Este cronometru acolo sus.
N: -Eu zic sa intram. Pana la urma ce se poate întâmpla?
D: -Nu stiu. O sa fim mâncați de alti zombi si bântuiti de alte fantome ?
N: -Sau poate o sa gasim scrisoarea. Haideti avem nevoie de scrisoarea aia ca de aur.
An: -Nu stiu ce sa zic. Parca Darius are dreptate.
B: -Bai ati incercat? Ati mai fost acolo? Nu. Si daca se întâmplă ceva naspa putem iesi.
A: -Si cum o sa iesi?
R: -Asa cum am intrat. Cineva o sa se razeme de perete cum am facut si eu, iar usa o sa se deschidă din nou nu?
M: -Cred ca da. Habar nu am.
V: -Si daca nu?
O: -Daca nu vedem atunci.
Al: -Mai repede mai avem 15 secunde
Fara a mai sta pe gânduri intram repede toti pe rand fara a sti ce ne așteaptă. Ca e bine ca e rau principalul e sa fim toti inclusiv Raluca si Bianca. De ele trebuie sa avem grija ca de ochi din cap.
Am intrat acolo si era o biblioteca imensa. Erau peste 1000 de rafturi pline cu cărți.
R: -Sper ca nu aveti de gand sa luam toate cărțile la rand sa cautam scrisoarea
B: -Avem de ales?
A: -Da. Uite pe fiecare raft scrie numele unui profesor. Asa ca noi o sa cautam doar pe rafturile profesorului care ne intereseaza si anume profesorul de geografie.
V: -Are dreptate. Dar sun 3 rafturi cu cate 200 de carti fiecare. Eu zic sa ne împărțim. Asa ca ...
CITEȘTI
Școala groazei
TerrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie