Acolo era o fata posedata. Statea fix ca in pozitia podului de sus de la gimnastica. Avea ochii negri plini de spiritele morti. Parca DANSA CU MOARTEA. Era plina de ura. Se vede in comportamentul si in ochii ei cu care se uita la noi. Puteam vedea ca ceva ii trece prin ochii. Si nu eram noi. Era ceva mov. Era magia vrăjitoarei.
Bo: -Am uitat sa va soun de asta.
P: -Ne soui alta data. Fugitii! Vine spre noi.
O luam la fuga cat de repede putem. Ea fugea in spatele nostru in aceeasi pozitie. Aceasta fata normala cu care puteam vorbi inainte sa devina o creaturi a mortii se pare ca a fost vrajita de către orice era mai rau sa ajunga in halul in care a ajuns. Fantoma disparuse. De faot am pierdut-o in timo ce mergeam spre cantina. Ne-a lasat la greu, iar acum suntem cu aceasta fiinta posedata cu pura magie mov a vrăjitoarelor pe urmele noastre. Ne miscam cat de repede puteam,margand tor înainte pentru a purtea fugi din ce in ce mai repede. Evutam scarile pentru ca stiam ca viteza noastra va incetini si a ei va urca daca uram scariile. Liful nu mergea. Unde e fantoma cabd ai mai mare nevoie de ea?
Ajungem intr-o camera unde erau pacienți. Am intrat toti acolo tiinand usa cu toata puterea pentru a scapa de moarte. Toti gâfâiam si nu mai puteam respira. Dupa ce am intrat toti si tineam usa la 2 secunde auzim cum acel monstru vrea sa intra înăuntru pentru a ne manca de viu. Nu stiu ce facea in cantina, dar acum regretam ca am vrut sa mergem acolo. Daca nu mergeam nu stiam ca exista si cumva nu o starneam de la locul ei. Dupa 5 minute nu se mai aude nimic. Apoi auzim toti cum ceva puternica se izbeste de geamul camerei. Era chiar ea. Era acea fata posedata controlata de ingerii focului. Incerca sa dparga geamul pentru a intra înăuntru.Insa ceva o oprea. Era chiar geamul. De cate ori punea mana pe el o frigea si o lumina albastra din geam iesea si o lovea. Se pare ca geamul ne proteja. Era ca sala de sport numai ca acum era o camera de spital. Evident nu stiu care e mai buna din aceste 2. Cred canici una.
Al: -Nu o putem lasa asa. Ganditi-va ca înainte de asta a fost si ea la fel ca noi.
V: -Iubito sper ca glumesti. Nu conteaza cine sau ce era înainte. Important acum e sa fim uniti si sa scapam de acest divol care vrea sa ne ia sufletele.
Al: -O sa o omoare acel geam fermecat daca mai stam mult aici. Ganditi-va ca el ne apara pe noi.
R: -Si foarte bine! Sa o omora si sa arda de viu in iad. Nadia te-ai țăcănit? EA VREA SA NE OMOARE.
Al: -In acest caz o sa ma descurc singura.
V: -Tu nu faci nici macar un pas fara mine.
Al: -Daca o sa mai fiu in viata ne vedem la etajul 3.
Noi: -Alexandra, Nuu.
Ne uitam oe geam si am vazut ca dupa 2 minute acel demon a remarcat-o oe Alexandra si acum e pe urmele ei.
V: -Ma duc dupa ea!
B: -Venim si noi cu tine. Nu o putem lasa asa. Sigur ii va lua sufletul.
Mergem fix in spatele lor. Alexandra nu stia ca suntem in spate. Nu avea timo nici sa clipeasca. Pana nu am facut galagie nici posedata nu stia ca suntem in spatele ei. Dupa ce a facut galagie si ne-a simtit s-a întors direct sore noi.
P: -Ăăăă... La asta nu ne-am gandit.
Alexandra de abia arunci ne-a vazut si ne-a spus
Al: -Am un plan. Urcati scarile de urgenta si veniti la etajul 3. Ea nu poate urca scariile si se va lua dupa mine. ACUM!!
Facem cum spune ea si o luam pe scari. Am urcat jumatate din scari. Ne uitam de jos la aceea fata cum se chinuia si nu putea urca sacriile. In momentul urmator s-a dus direct la Alexandra. Distanta dintre cele 2 era de 600m. Dintr-o miscare aceea posedata a facut ca distanta sa se reduca la jumătate adica 300m.
Bo: -Nu doar ca se hraneste cu noi daca o sa ne prinda, dar acum se hraneste si cu frica noastră. Cu cat suntem mai speriati cu atat ea merge mai repede. a zis Bogdan in drum ce fugeam sore etajul 3. La etajul 3 a vazut-o pe Alexandra. Ea a venit din dreapta,iar noi din stânga.
V: -ALEEEE!
Posedata era fix in fata ei. Nu stiam ce vrea sa faca insa aveam încredere in ea. Cu toate acestea parea nesigură pe ea. Atunci chiar am zis ca ea nu are nic un plan si ca a facut asta sa ne protejeze pe noi.
V: -VIN ACOLO ACUM!.
Al: -NUU! Tineti-l! Si nu mai tipa. Calmeaza-te.
Dupa tipatul lui Vlad posedata sare pe Alexandra. O pune la pământ si...
CITEȘTI
Școala groazei
HorrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie