Apar tot felul de arme pentru fiecare dintre noi. Erau pistoale si un singur arc cu 13 sageti.Mergem mai aprope de pat pentru a ne asigura daca erau reale.Si spre surprinderea noastra chiar era totul real. Au luat toti pistoalele inafara de Nadia. Ea luat arcul. Era singura care stia sa traga cu arcul.
Bo: -Ma simt ca intr-un film de acțiune. Deci daca cineva face miscari bruste ii ca si mort. O sa aiba o cruce pe frunnte.
Al: -Usor Zoro. Nu crezi ca uiti ceva ? Si noi avem arme. Asa ca daca ma enervezi s-ar putea ca tu sa ai o cruce pe frunte.
Bo: -Pune-ma la încercare. spune Bogdan si dupa îndreaptă pistoalele unul catre celălalt. Vlad se baga intre ei.
V: -Hei! Stiu ca nu va înțelegeti, dar nu va omorâți. Ultimele cuvinte le zice pe un ton mai apăsat. Lasa pistoalele jos amandoi si rasuflam toti usurati.
R: -Bun... Acum ca avem aceste arme dintr-un film de actiune, ce ziceti sa ne construim o țintă, iar dupa putem aa ne luptam cu raul.
Al: -Buna idee. Asa pot sa il nimeresc oe Bogdan mai repede.
Bo: -Vezi ca o sa fie invers.
M: -Tot nu va potoliți? Pe bune acum? Zice ca va certati pe cine are primul capul spart.
Dupa ce terminam aceasta discutie periculoasa plecam sa ne construim tinta. Am gasit polistiren si am taiat niste mastii fiind tinta. Punem tinta pe un perete. Ne punem intr-un sir si incepem sa tragem pe rand. Am tras toti cel putin o data inafara de Nadia care a spus:
N: -Eu sunt destul de antrenata. Si nu ratezi tinta doar atunci cand vreau.
Pe moment ne-am speriat. Deoarece dupa ce a zis ce a avut de zis a facut un zâmbet foarte înspăimântător.
Dupa ce am tras fiecare de cel putin 3 ori au inceput sa se vada rezultate bune de la noi.
B: -Cine e gata de o bataie ? Eu sigur da.
O: -Eu nu prea. Sunt fantome. Prin ele trece orice. Inclusiv glontul. Nu stiu daca o sa merga.
Alex: -Aici cam are dreptate!
P: -Dar,poate gloantele sunt special pentru fantome. Nu avem de unde sa stim pana nu încercăm.
M: -Corect!
Ne adunam toti si mergem sa ne batem cu neprevăzutul. Cautam pisicile si le gasim pe holul de la etajul 3. Pisica noastra alba era pe jumătate moarta. Se pare ca aceea forta necunoscuta este foarte puternica. Am luat pisica si am dat-o la o parte intervenind noi in locul ei. Din pisica neagra iese o pulbere care ia forma unui cap care plutea.
C.P. (capul care plutea): -Sunteti gata sa fiti distrusi?
Bo: -Singurul care va fi distrus... Esti tu!
C.P: -Asta rămâne de văzut.
Capul se retrage iar Bianca se uita o secunda in ochii pisicii. A rams cu privirea intracolo pana cand si-a miscat ochii. A stat asa timp de 5 minute. Nici macar nu mai sufla. Capul apare
C.P: -Aveti 5 minute pentru strategie.Strategia noastra:
B: -Bai. E de rau. Am vazut in 5 minute tot ce va trimite catre noi.
A: -Trimite ?
B: -Da! De la Blody Marry pana la Dementori din Harry Potter.
C: -Vrei sa soui ca isi cheama intariri si oentru a ajunge la el trebuie mai întâi sa distrugem ce ne pune el in cale?
B: -Exact.
N: -Si eu care credeam ca tragem in pisica si aia e.
B: -Mai e ceva. Noi ne luptam cu restul in timp ce pisicile se luota intre ele. Daca pisica pisica noastră moare...murim si noi.
An: -Deci practic trebuie sa avem grija de ea asa cum am avut si de tine si Raluca.
B: -Exact!
Plan încheiat
C.P: -Ajunge! Sa vedem de ce sunteti in stare.
Pisica noastră era foarte bine acum. Avea forte noi. Pisica noastra sare oe cealaltă aceasta trimitind un val de fantome spre noi.
Bo: -Trageti!
Trageam in fantome de 10 minute in continuu. Cu cat trageam mai mult cu atat eram mai multe. Nu erau niste fantome oarecare. Fata lor era arsa. Se pare ca au stat cu fata in acid. Au fost forțate sa stea acolo. Monica s-a pus intr-un colt si nu a mai putut face nimic.
Se uita din cand in cand si tipa. Cea am observat noi era ca cu cat se speria Monica mai tare ele erau din ce in ce mai puternice.
O: -Nu te mai speria! Asa le dai putere. Ele nu exista. Vino si ajutane.
Monica isi face curaj si vine. S-a pus fix in fata uneu fantome si a început sa tragă. Deveneau din ce in ce mai slabe. Le omram pe toate si bedem ca pisica noastra este din ce in ce mai puternica si pune jos pisica neagră. Pe cand sa o sfasaie aceasta in trimite pe Zalgo. In caz ca nu il știți pe Zalgo aveti aici povestea:Zalgo:
Este un demon al mortii despre care se spune ca sta in iad dupa un zis uriaș.
Se spune ca daca te întâlnești cu el iti va lua sufletul si te va lasa plin de suferință asa ca el. Acesta a aparut si in benzi desenate cum ar fi Garfield.Dupa ce il vedem cu toti am început sa tipam unii din noi stiind ce ne așteaptă, altii sperindu-se la doar cum arata. Dupa ce Andy ne-a zis ce ne așteaptă am mers sa ne ascundem.
R: -Am eu o idee. Ne ascundem intr-un colt si dupa ce vine mai aproape de noi im omoram cu armele pe care le avem.
An: -Asta ar însemna ca ii dam putere pisicii negre. Voi nu vedeti? Trimite si se hrănește cu fricile noastre.
Stam si vorbim liniștiti toti dupa un dulap pana cand...
CITEȘTI
Școala groazei
TerrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie