♡Lacrima♡

62 2 3
                                    

D: -Ce este? Ce are ? Cum e ?
Do(Domnul doctor): -Usor tinere. Am o veste buna si una rea. Vestea buna este ca au mai crescut sansele sa isi revina cu cam 50%. Am reusit sa o stabilizam destul de bine. Vestea rea este ca dupa va trebui sa faca reanimare. Nu mult... 2 săptămâni, dar va trebui, deoarece este afectat putin sistemul locomotor. Acum sa sper ca se va trezi. Sunt 50% șanse sa isi revina, dar si 50% șanse sa o pierdem. Este intre viata si moarte. Acum totul depinde de ea.
Al: -Putem sa o vedem? Stiu ca nu ne vede, dar poate ne aude.
Do: -Da! Chiar este recomandat. Doar o rugăminte am. Intrati pe rand ca sa nu o epuizați.
Il lasam pe Darius primul. Este mai important pentru el acum.
In salonul Nadiei:
D: -Am auzit ca ti-ai mai revenit. Sa sti ca mai facut foarte fericit. Si mai face si mai fericit daca te-ai trezi. Iubito. Stiu ca ti-e dor de mine si ca ma auzi asa ca trezeștete. Toata lumea e aici cu tine. Asteptam sa te trezești. Daca nu iti pasa de ei, macar fa asta pentru mine... dupa ce spunde Darius ultimele cuvinte ii ia mana Nadia, iar dupa ii da un puoic pe obraz. Noi ceilalți eran toti pe margine si ne uitam la ei. Am început toti sa plângem. Dupa Darius a vrut sa plece. Dar a observat ceva pe obrazul Nadiei. Era ceva stralucitor ca un cristal. Era pur si foarte luminos. Darius s-a apropiat si a vazut ca era o lacrima. Dar cum e posibil asa ceva? Era in coma de 2 zile. Am iesit toti din rezerva ei si am chemat de urgență doctorul.
Doctorul vine cat de repede poate. Darius inca era acolo si nu se putea deslipi de ea.
Do: -Părăsește sala. ACUM!
D: -Ce e ? Ce are?
Do: -Iesi am spus!
D: -NU! a tipat el.
Pana la urma la scos de acolo Marius si Vlad.
M: -Gata! Nu te îngrijora degeaba. Nu e nimic grav. Mai bine hai sa mananci si tu ceva, sa te schimbi si sa te hidratezi. Nu e ok sa stai asa. Vrei sa sta si tu in spital?
D: -Nu! Nu merg nicăieri. Raman aici pana se trezește printesa mea.
Alex: -Sa o crezi tu ca te lasam noi asa dărâmat.
Alex le face semn din cap lui Marius si Vlad in semn de "loatil". Marius si Vlad nu mai stau pe ganduri si il iau pe sus. Alex a luat-o înaintea lor pentru a deschide masina. L-au luat,l-au dus acasa iar dupa 3 ore era fresh. Doar ca tot asa de supărat. Înainte de asta a venit dictorul la noi sa ne spuna de Nadia.
Al: -Daca nu ne dati vesti bune... Nu stiu cum o sa reacționam cu toti.
Do: -Iar daca va dau vesti asa si asa?
Al: -Acceptabil!
Do: -Se pare ca Nadia a auzit cuvintele voastre. Se vede ca se lupta intre viata si moarte. Insa nu ne putem da seama cum a apraut lacrima pe fata ei. Asa ceva nu am vazut de cand sunt eu doctor. In schimb este totul bine.
A: -Multumim. Credeti ca se va trezi curand?
Do: -Sunt sanse. Asta deoinde doar de ea. Din punct de vedere medical am facut tot posibilul si va fi bine. Intre timp mergeti si va îngrijiti voi. Daca nu vreti sa ajungeti si voi la o rezerva.
Dupa ce vine Darius
D: -Ce e ? Ai pățit ceva?
M: -Heii. Usor... E bine. E sănătosa, dar nu se trezește.
D: -Si lacrima?
M: -Nu stie sa ne spuna de ce . A spus ca a auzit vorbele tale. Iar noi credem ca de acolo a venit lacrima.
B: -Este intre viața si moarte. Dar sunt sanse sa se trezească.
C: -Acum ca am lamurit-o si pe asta... sa mai lamuri un lucru.
M: -Ce lucru?
C: -Inafara de Alex, Marius, Vlad si evident Darius. ( Mai ales fetele). Mergeti acasa macar pentru 2 ore. Faceti un dus, mancati, va schimbati, dar sa fiti cuminți😉😉. O sa stam noi cu Nadia pana veniti voi.
R: -Sigur stati voi?
D: -Eu sigur nu ma misc de aici.
B: -Bine. Sa aveti grija de voi.
O: -Daca se mai întâmpla ceva sa ne sunati sau sa ne dati mesaj. Se pot intampla multe in 2 ore.
Ma (Marius): -Da,da,da. Acum mergeți.
Ceilalți pleaca si mai raman doar Darius, Marius, Vlad si Cristi. Darius a intrat din nou la Nadia in rezerva. Si restul au ramas pe hol. Baietii vorbeau intre ei ina Marius nu era prea atent la discutie, zburandu-i ochii in in alta parte. Se tot uita prin jur. O asistenta care împărțea macare i-a atras atentia. A dus macarea pana cand a dispărut brusc. Si nu doar, ea si alti. Un doctor avea un tub de pastile in mana. Trebuia sa ajunga la o pacienta bolnava de cancer. Marius a urmarit doctorul. Dupa 3 minute doctorul dispare pur si simplu. Lasand tubul de pastile sa cada pe podeaua rece si dura.
M: -Baietii?
Ei: -Da!
Alex: -De ce faci ochii cat cepele? Ce ai vazut?
M: -Voi chiar nu vedeti ce vad si eu?
C: -Nu! Ce ar trebui sa vedem? Pe Mona? Asistenta sexy?. Spune Cristi si dupa incep sa rada toti mai putin Marius.
M: -Nu bălțatule. Tu nu vezi cum...

Imi pare rau ca am întârziat cu capitolul. 😊😊😊

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum