A: -A doua veste este ca inca este subanestezie.
R: -Doamne ferește zici ca sunt la spital cu doctori experți.
B: -Asa pare. Dar nu e adevărat. Ne descurcam cum putem si noi.
An: -Azi iesim de aici însfarsit.
D: -In cat timp se trezește?
A: -In maxim 2 ore. Acum fiind ora 00:30.
N: -Deci se trezește pana dimineață.
B: -Asa ar trebui.
M: -Pana una alta eu zic sa ne mai odihnim si noi.
Facem cum spune Monica si mergem in sala de sport. Toti inafara de Andreea si Andy care au hotărât sa stea cu ea.La cabinet:
An: -Sper sa isi revina
A: -O sa isi revine. O sa vezi.
An: -Si daca nu?
A: -Daca nu din păcate se pare ca șarpele va avea dreptate.
An: -Nu are dreptate. Doar daca nu facem tot posibilul sa o trezim.
Unde era cabinetul erah si 3 scaune. Andreea se pune pe unul si Andy se pune langa ea. Se uita unul la altul fara sa nu mai zica nimic si s-au sărutat.
A: -Ăăăăă oare ce fac ceilalți?
An: Ma duc sa verific!
Merge Andy sa verifice. Deschide usa, dar nu intra in sala. Din usa isi intinde mana si aprinde becu. Ceilalți dormeau toti buștean.
An: -Nu au nici o treaba. Pot sa vina si rușii cu bombe ca nu se trezesc. Zise Andy catre Andreea acesta lasand un mic zambet.
An: -Trebuie sa iti spun ceva
A: -Ce ai facut si nu ne-ai spus.
An: -Nimic. Stiu ca nu momentul potrivit pentru asta dar vreau doar sa sti ca eu te plac.
Andreea nu mai zice nimic si de uita foarte ciudat la Andy. Dupa 1 minut
A: -Si eu. Adica... Esti simpatic.
An: -Si vrei sa...
A: -Stiu ce vrei sa zici. Da. Dar deocamdată sa stim doar noi doi ca sa nu ii bulversam si le ceilalți
An: -Dar in brate pot sa te iau?
A: -Normal.In sala de soprt:
Dupa ce stinge Andy becul si pleaca, Darius merge pe furis ca sa nu ii trezească si pe ceilalți si se pune pe o banca. Nadia a simtit ca ceva nu era in regula si a aprins becul. L-a vazut pe Darius foarte gândit.
N: -Darius. Ce ai pățit?
Darius nu spube nimic si ii da un sarut scurt oe buze.
N: -Pentru ce a fost asta?
Darius ofteaza si isi face curaj.
D: -Pentru faptul ca eu te plac.
N: -Darius...
D: -Da, stiu. Tu nu. Dar doar ti-am spus.
N: -Lasa-ma sa termin. Esti dragut dar acum nu pot zice nimic. Suntem cu suntem. Mai e si Gabriela cum e. Nu ma pot gandi la asa ceva.
D: -Azi iesim de aici. Dupa crezi tu ca poti sa imi dai un răspuns.
N: -Da! Acum hai sa be culcam pana nu ii trezim si pa ceilalți. Si ce ai facut sa fie doar intre noi.Era 5:30 dimineta.
Vlad nu mai avea somn asa ca a mers la Andy si la Andreea.
An: -Tu de ce nu dormi?
V: -Voi nu ati dormit de loc. Haideti. Mergeti voi in locul meu si eu stau in pocul vostru.
A: -Bine. Dar inainte de asta merg pana la Gabriela. Inca nu sa trezit. Si au trecut mai bine de 2 ore.
Andreea intra in cabinet. Merge si vede ca totul e in regula, dar Gabriela nu se trezește. Se mai invarte ea pe acolo. Si dupa cand vrea sa iasa din cabinet Gabriela a deschis ochii.
A: -Gabriela! Uitate la mine! Hei!
G: -Tot ce ai facut ai facut in zadar. Eu nu mai ies de aici. Aveti grija de voi. Pentru a iesi de aici trebuie sa iesiti cate 2. Nu puteti toti odata. Doar pe rand. Mulțumesc!
Dupa ce Gabriela a terminat de rostit toate acele cuvinte inchide ochii si ramane fara puls instant.
A: -Nuuu. Uitate la mine. Nu face una ca asta. Spuse Andreea plângând
Vorbea atat de tare incat s-a auzit pana in sala de sport. Andy a auzit si eu el. A fost primul care a intrat in cabinet. A luat-o pe Andreea in brate si scoso de acolo. Ceilalți ne-am dat seama dupa starea Andreei ce s-a întâmplat. Pe moment nu ne-a venit sa credem,iar dupa ne-am strans in jurul Andreei.
B: -Ce e ? Ce ai pățit?
Andreea nu putea zice nimic asa ca am lasat-o in pace pentru a se liniști.
Al: -E moarta!
C: -Cine ? Cum adica?
Al: -Cine eu ? Gabriela. Si cum e moarta? Cu ochii închiși. Ce întrebari stupide.
O: -Sarpele ala nenorocit a avut dreptate.
N: -Cat e ceasul?
Al: -10:00
N: -Si usa?
R: - Se deschide la 12:00
Inainte sa se deschida usa am itrat toti in cabit oentru a o vedea pentru ultima data pe Gabriela. Ne-am luat ramas buna de la ea si am iesit. Nu stim ce se va întâmpla cu ea aici, dar nu avem cum se o luam cu noi. Tristețea noastra este întrerupta de Dom' Profesor.
DP: -Se pare ca sunteti dărâmați? Nu trebuie sa fiti. Usa se deschide la 12:00 si o sa plecati de aici.
Al: -Si Gabriela
DP: -Nu va rămâne aici. Ii va ramane doar trupul nu si sufletul.
R: -Trupul fara suflet eu un loc de joaca pentru demoni.
DP: -Nu pentru toti. Vedeti voi... Dupa ce o sa plecati de aici totul va redeveni la normal.
D: -Mai putin Gabriela.
DP: -Chiar si ia. Ia a facut parte cu voi. Nu a fost un spirit sau fantoma. Dupa ce o sa placati de aici o sa invie. Si o sa o vedeti din nou.
B: -Nu cred ca e posibil asa ceva!
DP: -Pentru a o putea aduce la viata aceasta va trebui sa faceti ceva.
Noi: -Ce?
DP: -Sa nu spuneti de unde veniti si ce ati facut! Daca veti soune va veti întoarce înapoi aici. Acest secret trebuie tinut cel putin 1 an. Pana va veni urmatoarea generație.
N: -De ce toate generațiile trec prin asa ceva?
DP: -Pentru ai testa. Si pentru ai proteja de rau.
R: -Sa ii testati? Pentru ce?
DP: -Mai devreme sau mai târziu va venit întunericul si ca sa supraviețuiască trebuie sa fie puternici.
Duoa ultimele vorbe Dom' Profesor dispare. Mai erau doar 30 de minute pana la iesire. Chiar daca a fost sinistru a învățat si fim puternici si cel mai important sa fim uniti. Usa se deschide. Ne grupam cate doi si am iesit pe usa. Am fost aruncati in fata școlii. De acolo ne-am dus acasa. Insa...
CITEȘTI
Școala groazei
TerrorIntr-o zi eu si clasa mea , nu stiu cum s-a întâmplat, dar am ramas blocati in școală. Iar ca prin minune fiecare dintre colegi mei au dispărut pe rand ... De la toate fenomenele paranormale fantome, stafii etc. am ajuns la dragoni si magie