Săgeata

51 1 1
                                    

Bo:  -Stiu! Dementul a incerca sa imi dea foc sa ard de viu.
N:  -Care dement?
B: -Nu stiu ca nu i-am vazut fata. Avea ceva negru pe fata si era pictat.
M:  - Si cum ai ajuns aici?
Bo:  -Nu stiu. Tot ce imi aduc aminte este ca dupa ce am iesit din pod am vazit ceva care strălucea. Am mers acolo crezand ca sunt arme. Dupa m-am trezit intr-o cada plina cu cuburi de gheata si eram legat de maini si de picioare. A vrut sa imi scoata creierul cu bormasina. Insa ceva la oprit si ma scos de acoli si m-am trezit aici.
M:  -Ii îngrozitor.
Al:  -Si ce facem? Nu ii putem lasa săgeata in mana, dar daca o scoatem ii naspa. E bagata direct in vena.  Daca o scoatem va curge sigur sange.
P:  -Dar nici acolo nu o putem lasa.
S:  -Mergem in camera magica si o scoatem acolo. O scot eu cu Petrisor.
Imi pare rau Bogdan, dar nu avem de ales.
Bo:  -Pai... hai sa mergem atunci.
Mergem in camera magica si pe drum vedem 2 pisici. Una era alba si cealaltă neagra.  Trecem pe langa ele si nu le dam prea mare importanță. Ajungem in camera magica si ne pregătim de "intervenție". 
Bo:  -Daca mor sa stiti ca imi pare bine ca v-am cunoscut.
N:  -Vorbesti prosti. Ce crezi ca te lasama sa mori?
Alex:  -Nu scapi asa usor de noi.
Petrisor si Sebi încearcă sa traga de săgeata. Pe fata lui Bogdan se vedea durerea. Cu cat trageau mai tare de săgeata cu atata era ma dureros. Trag tare inca o data si săgeata iese țâșnind foarte mult sange din mana lui Bogdan.
Am pus toti mainile pentru a opri sângele sa mai curga. Dar... degeaba. Sângele a venit cu mare presiune si curgea prin mainile noastre.
An:  -Aduceti repede un pansament,apa oxigenata si rivanol.
A:  -Daca luam mainile o sa curga si mai tare.
S:  -Luati mainile doar cativa si restul nu. Asa o sa mai tina presiune si totusi nu curge chiar asa.
Al: -Andreea si Bianca. Aduceti pansamente si ce ne mai trebuie. Voi sunteti ultimele care au pus mana deci puteti sa le luati. Aduceti mai repede ce trebuie aici.
Andreea si Bianca se invart prin toata camera. Nu gaseam mai nimic. Au căutat prin toate seltarele. Cauta si in ultimul in speranța ca o sa gaseasca ceva. Din fericire au gasit fix ce trebuie. Luam mana toti usor. Cu fiecare mana luata pe Bogdan il durea din ce in ce mai tare. Dupa ce am luat toti mainile miraculos, Bogdan nu avea nimic. Nu avea nici o rana, zgârietura sau sange. Era ca si cum nu ar fi pățit nimic. Parca nu ar fi avut nici o săgeată. Ne uitam toti la el si încep întrebările.
N:  -Nu te doare mana?
Bo:  -Nu.
B:  -Poti sa o misti?
Bo:  -Da.
R:  -Nu ti rupta?
Bo:  -Daca pot sa o misc mi rupta? (sarcasm)
R:  -Nu. Scuze.
M:  -Eu cred ca acesta camera este de vina.
An:  -Dar ce poate sa faca o camera?
M:  -Nu stiu. Sa vindece un om?
O:  -Eu ii dau dreptate. Camera e magica. Nu stim ce se poate întâmpla in ea. Poate chiar vindeca rani.
Bo: -Adica voi credeti ca acesta camera mi-a vindecat rana cat ai clipi?
P:  -Cam asa ceva.
C:  -Eu nu înțeleg la ce va mai bateti capul? Principalul e ca e bine si ca acum nu mai are nimic. Nu ne putem bucura de asta? Zic acum ca in viitor niciodată nu stim ce se întâmplă.
A:  -Mai ales acum ca suntem aici. Aici chiar ma aștept la orice.
Ne asezam toti pe banci di suflam usurati ca nimeni nu are nimic si ca Bogdan e bine.
Bo:  -Trebuie sa va spun ceva.
Noi:  -Ce?
Bo:  -Cat timp eram acolo in acea cada cu cuburile de gheata acel tip zicea ceva de genul ca: O sa ne distruga pe rand. O sa suferim cum a suferit si el. Si ca sa putem face următorul pas spre ieșire trebuie sa ne luptam cu niste pisici.
O:  -Pisici ?
Bo:  -Da!
O:  -Ciudat. O sa deslusim si asta. Nu stiu cum, dar facem noi ceva.
Alexandra faca ochii mici si se uita cu mare atenție pe dulapul din fata ei.
V:  -Ce e? Ce ai vazut?
Se duce direct la dulap. Se urca pe un raft pentru a ajunge sus in varful dulapului. Ia de acolo un plic. Il deschide si înăuntru era un bilet.
N:  -Pot sa il citesc eu?
Al:  -Poftim. Spuse Alexandra îndreptând biletul spre Nadia.

Ce scria in bilet:
,, Cand o sa citiți acest bilet Bogdan o sa fie bine, deoarece acesta canera vindeca ori ce rana inafara de rana de pe suflet. Pentru urmatorul pas catre iesirea voastra de aici va trebui sa va bateti fiz asa cum stiu eu mai bine daca vreti sa supravietuiti. O sa gasiti oe hol o pisica alba si un neagra. Cea neagra sunt chiar eu care simbolizez: moarte, frica,ura si multe altele, iar cea alba sunteti voi care simbolizati: raiul, bunătatea, credinta, iubirea etc (ce porcarie). Trebuie sa va ajutati pisica sa castige. Se vor lupta intre ele si evident voi puteți interveni. Cea ce am sa fac si eu"
                       Ne vedem acolo,
          Tipul de la telefon

Dupa ce citeste Nadia biletul in spatele nostru pe un pat apar...

Școala groazei Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum